Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wat ik wel weet is dat ze druk bezig zijn met de Pinkpop persconferentie. Daar krijg ik deze week meer informatie over.
 

Dennis Dieleman

Playlistbediener
23 nov 2016
7
0
Ik denk dat we niet te veel moeten hopen op hardere namen van Graspop.
Jera on air gaat dit jaar namelijk 3 dagen duren en ik verwacht dat daar ook veel acts van Graspop heen gaan.

van Rock in Rio Lisbao verwacht ik wel dat Mika en Maroon 5 overkomen naar Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
van Rock in Rio Lisbao verwacht ik wel dat Mika en Maroon 5 overkomen naar Pinkpop.
Er is in 2017 geen Rock in Rio in Lissabon, Mika en Maroon 5 stonden daar in 2016. Fergie btw ook.

Kwam van die editie niets naar Pinkpop afgelopen jaar.
 

Dennis Dieleman

Playlistbediener
23 nov 2016
7
0
Mijn excuses, ik zie het.

Jeetje dan zie ik het dit jaar echt niet goed komen voor Pinkpop...

Zal wel wat meer Nederlandse dagopvulling worden dan normaal ben ik bang.
 

GraagGedaniel

Playlistbediener
23 feb 2015
11
0
Niet dat ik er zelf vrolijk van word, maar zag op twitter voorbij komen dat een lid van 5 seconds of summer zei dat ze naar een Nederlands festival komen.

Als antwoord op de opmerking dat 5SOS naar een Nederlands festival moet komen reageerde hij: "you guys rule! We will get there don't worry."

Linkje: https://twitter.com/Ashton5SOS/status/829792606917758976
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Een dagje met Justin Bieber én 5 Seconds of Summer stel je voor... Van het principe: als we eens een kutdag ervan maken moet het ook echt extreem slecht zijn
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Een dagje met Justin Bieber én 5 Seconds of Summer stel je voor… Van het principe: als we eens een kutdag ervan maken moet het ook echt extreem slecht zijn

Rick astley tourt toch ook? Misschien wilt mainstreet wel een comeback maken, matt simons op herhaling en dacht dat jody bernal zich weer in de kijker wou spelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865
Als ze Bieber echt hebben zullen ze ook nog wel iets van datzelfde geneuzel bijgeboekt hebben vrees ik........
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Rick astley tourt toch ook? Misschien wilt mainstreet wel een comeback maken, matt simons op herhaling en dacht dat jody bernal zich weer in de kijker wou spelen.

Burn in Hell......Burn in hellllllllllll :-0
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.579
583
http://www.beardedtheory.co.uk/line-up

Hier staan wellicht nog mooie kanshebbers voor Pinkpop.

Skunk Anansie. Seasick Steve, New Model Army, Slaves, Vintage Troubles, Glasvegas (lijkt me wel een keer mooi), Reverend and the Makers
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
http://www.beardedtheory.co.uk/line-up

Hier staan wellicht nog mooie kanshebbers voor Pinkpop.

Skunk Anansie. Seasick Steve, New Model Army, Slaves, Vintage Troubles, Glasvegas (lijkt me wel een keer mooi), Reverend and the Makers
Skunk is uitgesloten zij is zwanger en stond er afgelopen jaar
Vintage trouble ook afgelopen jaar lijkt me ook zo goed als uitgesloten (ze waren wel goed he?)
De rest geen idee zou kunnen minder dan een maand en we weten het
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.579
583
EddieVerder wrote:
http://www.beardedtheory.co.uk/line-up

Hier staan wellicht nog mooie kanshebbers voor Pinkpop.

Skunk Anansie. Seasick Steve, New Model Army, Slaves, Vintage Troubles, Glasvegas (lijkt me wel een keer mooi), Reverend and the Makers


Skunk is uitgesloten zij is zwanger en stond er afgelopen jaar
Vintage trouble ook afgelopen jaar lijkt me ook zo goed als uitgesloten (ze waren wel goed he?)
De rest geen idee zou kunnen minder dan een maand en we weten het

Dus een week eerder kan ze wel als zwangere zingen? Lijkt me niet veel uit te maken of wel? Maar inderdaad de herhaling spreekt tegen, maar ook daar is Pinkpop niet zo vies van.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
EddieVerder wrote:
http://www.beardedtheory.co.uk/line-up

Hier staan wellicht nog mooie kanshebbers voor Pinkpop.

Skunk Anansie. Seasick Steve, New Model Army, Slaves, Vintage Troubles, Glasvegas (lijkt me wel een keer mooi), Reverend and the Makers


Skunk is uitgesloten zij is zwanger en stond er afgelopen jaar
Vintage trouble ook afgelopen jaar lijkt me ook zo goed als uitgesloten (ze waren wel goed he?)
De rest geen idee zou kunnen minder dan een maand en we weten het


Dus een week eerder kan ze wel als zwangere zingen? Lijkt me niet veel uit te maken of wel? Maar inderdaad de herhaling spreekt tegen, maar ook daar is Pinkpop niet zo vies van.

Ik was fout, ze is niet zwanger net ff gegoogled, my bet!!
Maar indeed, ze herhalen wel eens maar lijkt mij sterk voor beide iig
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Goed ik weet het, compleet kansloos, maar wel mogelijk. Michael Schenker heeft twee festivals staan begin zomer en de rest open. Op 27 mei in Madrid en 15 juli in Balingen Duitsland. Vergeet niet dat hij een hele grote naam was in 1981 op Pinkpop met als voorprogramma U2...... Even een uurtje gitaargeweld in de tent of 3FM-stage lijkt mij heerlijk! Het zou wat zijn als zijn broertje Rudolf met de Scorpions zouden komen. Zeer kansrijk want eerste optreden van de tour is Sweden Rock 9 juni. Trekt ook een hoop Duitsers......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Goed ik weet het, compleet kansloos, maar wel mogelijk. Michael Schenker heeft twee festivals staan begin zomer en de rest open. Op 27 mei in Madrid en 15 juli in Balingen Duitsland. Vergeet niet dat hij een hele grote naam was in 1981 op Pinkpop met als voorprogramma U2…… Even een uurtje gitaargeweld in de tent of 3FM-stage lijkt mij heerlijk! Het zou wat zijn als zijn broertje Rudolf met de Scorpions zouden komen. Zeer kansrijk want eerste optreden van de tour is Sweden Rock 9 juni. Trekt ook een hoop Duitsers……

als ik het goed heb:
27 mei Kalos Rock Festival Spanje
11 juni Sweden Rock Festivals Zweden
15 juli Bang Your Head Festival Duitsland
30 juli Benatska Festival Tsjechië

Als hij op Pinkpop komt, dat zou wel magisch zijn.
Vooral lekkere nummers spelen en vooral "Doctor Doctor" niet overslaan a.u.b. ! !

Maar ik denk niet dat hij binnen het kader van Pinkpop past... helaas...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Maar ik denk niet dat hij binnen het kader van Pinkpop past… helaas…
Op Pinkpop? We hebben Doe Maar met aansluitend Rammstein gehad op het zeflde podium. We hebben Foo Fighters laten vervangen door Pharrel Williams.
Als we dit hebben laten gebeuren past alles op Pinkpop...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
DennisvdBr wrote:
Maar ik denk niet dat hij binnen het kader van Pinkpop past… helaas…


Op Pinkpop? We hebben Doe Maar met aansluitend Rammstein gehad op het zeflde podium. We hebben Foo Fighters laten vervangen door Pharrel Williams.
Als we dit hebben laten gebeuren past alles op Pinkpop…
tja...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865
Pim wrote:
DennisvdBr wrote:
Maar ik denk niet dat hij binnen het kader van Pinkpop past… helaas…


Op Pinkpop? We hebben Doe Maar met aansluitend Rammstein gehad op het zeflde podium. We hebben Foo Fighters laten vervangen door Pharrel Williams.
Als we dit hebben laten gebeuren past alles op Pinkpop…


tja…

En met een beetje geluk hebben we Justin Bieber nog in verschiet............
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
zullen we er weer een PJ gerucht tegen aangooien? Nou bij deze dan.

Eddie zou eind juni wat solo optredens gaan geven (http://www.rockol.it/news-669363/eddie-vedder-concerti-italia-nel-giugno-2017) misschien dat hij voor die tijd wel even in Landgraaf kan langs komen. Solo geen afsluiter, maar ach tis toch een beetje Pearl Jam
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken