Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Jvk

Campingartiest
3 dec 2013
67
0
Jvk wrote:
Paddy wrote:
James wrote:
Maar even, hoezo is Muse eigenlijk al uitgesloten? Zijn die festival exclusive op Reading + Leeds ofzo?


Als ze eind augustus op Reading & Leeds staan, is de kans klein dat ze begin juni op PP staan.


Dat zou misschien ook wel een beetje overkill zijn na Pinkpop 2015, 3x ziggo en Lowlands in 2016. Maar inderdaad, eind augustus is ook gewoon niet heel relevant om naar te kijken voor Pinkpop.


Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik heb het idee dat de gemiddelde Pinkpop ganger toch liever (weer) naar Muse kijkt dan naar JB.
Haha ja daar is geen twijfel over mogelijk. Ik zie ook zeker liever dat Matt Bellamy die hoge hoed heeft in plaats van Bieber.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Hoeveel mensen hier kopen nou alsnog een weekendkaart als Bieber optreedt? Dan betaal je toch in feite voor een festival met Justin Bieber! :p
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Je zou wel een statement kunnen zetten door twee dagkaarten voor zondag en maandag te kopen. Als velen dat doen zonder aan de weekendtickets te komen, gaat er toch wel een belletje rinkelen lijkt me.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Ja, alleen het stomme daarvan is dat je dan evenveel betaalt als met een weekendkaart, en je daardoor de goeie acts op de zaterdag niet kan zien.
 

inkjimmy

Nieuw lid
20 okt 2016
3
0
Sory mensen maar ben ik echt de enige die het teveel op 2013 vind lijken Kings Of Leon en greenday alweer samen?

ik vond het optreden van kings of leon in 2013 waardeloos de muziek was goed maar daar heb je ook meteen alles mee gezegd en een herhaling hoeft voor mij echt niet
ga al jaren blindelings na pinkpop maar voor de eerste keer heb ik toch mijn twijfels om voor de cobinatie 1dag RW 1dag PP te gaan of is er iemand die nog goede hoop heeft voor deze editie betreft bands? en dan bedoel ik geen djs of andere pop dinge

btw:dit is gewoon mijn mening dus no offence voor de liefhebbers!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Er is mij weer een beetje inside information gelekt. De zaterdag word inderdaad geheadlined door Bieber. Hij word apart aangekondigd.
Ze willen er een pop dag van maken. En Macklemore staat er dan ook op het affiche.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Je zou wel een statement kunnen zetten door twee dagkaarten voor zondag en maandag te kopen. Als velen dat doen zonder aan de weekendtickets te komen, gaat er toch wel een belletje rinkelen lijkt me.
Een belletje van de Pinkpopkassa gaat dan rinkelen ja. Voor zondag en maandag samen betaal je evenveel als voor drie dagen. Dus als de weekendtickets niet uitverkopen, zijn er meer zaterdagkaarten over die zeker wel uitverkopen. Tel uit je winst!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Er is mij weer een beetje inside information gelekt. De zaterdag word inderdaad geheadlined door Bieber. Hij word apart aangekondigd.
Ze willen er een pop dag van maken. En Macklemore staat er dan ook op het affiche.
Dan speelt Macklemore 3 dagen op rij dan, inclusief RaR/RiP? Kan...
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ik geloof al die inside information niet meer, een paar dagen geleden werd nog verteld dat de kans groot is dat U2 nog zou komen. En waarom zouden ze wachten met het bekend maken van Bieber? Hadden ze toch ook wel meteen kunnen doen,
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik geloof al die inside information niet meer, een paar dagen geleden werd nog verteld dat de kans groot is dat U2 nog zou komen. En waarom zouden ze wachten met het bekend maken van Bieber? Hadden ze toch ook wel meteen kunnen doen,

Misschien is Mojo het helemaal spuugzat met Jan Smeets en gunnen ze het hem om met bier bekogeld te worden tijdens de perspresentatie in Paradiso als ze hem daar bekendmaken ;-).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Macklemore is alles behalve.

Het is jammer dat de persconferentie nog vrij ver weg is want ik ben oprecht benieuwd naar de dagnamen.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
DennisvdBr wrote:
Dan speelt Macklemore 3 dagen op rij dan, inclusief RaR/RiP? Kan…

Lijkt me voor een veredelde USB-stick artiest geen enkel probleem.

Niet dat het mijn muziek is, maar daarmee doe je Macklemore wel tekort. Dit jaar gezien op Werchter, is wel wat anders dan een Avicii of Kygo ;)

Er is mij weer een beetje inside information gelekt. De zaterdag word inderdaad geheadlined door Bieber. Hij word apart aangekondigd.
Ze willen er een pop dag van maken. En Macklemore staat er dan ook op het affiche.

Klinkt natuurlijk als een aannemelijk verhaal, waar haal je die informatie vandaan? Kan je meer ontfutselen? :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ik hoop dat jullie naast Bieber ook geen Macklemore voor jullie kiezen gaan krijgen.

De vorige keer met stip het slechtste op Rock Werchter... wat een aanfluiting. En dat terwijl ik enkele singles van hen (Downtown!) echt wel leuk vind. Het hoogtepunt was het moment wanneer de muziek uitviel in hun set. Heel Amerikaans, heel fake, heel safe, heel voorspelbaar en veel opgeklopt gepreek. En de muziek stond inderdaad allemaal op een bandje. Niets werd live gespeeld. Bah. Jammer, want technisch vind ik Macklemore geen slechte rapper.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Bartjuh1981 wrote:
DennisvdBr wrote:
Dan speelt Macklemore 3 dagen op rij dan, inclusief RaR/RiP? Kan…


Lijkt me voor een veredelde USB-stick artiest geen enkel probleem.


Niet dat het mijn muziek is, maar daarmee doe je Macklemore wel tekort. Dit jaar gezien op Werchter, is wel wat anders dan een Avicii of Kygo
1f609.svg


Pim wrote:
Er is mij weer een beetje inside information gelekt. De zaterdag word inderdaad geheadlined door Bieber. Hij word apart aangekondigd.
Ze willen er een pop dag van maken. En Macklemore staat er dan ook op het affiche.


Klinkt natuurlijk als een aannemelijk verhaal, waar haal je die informatie vandaan? Kan je meer ontfutselen?
1f61b.svg
De vriend van mijn beste vriendin loopt stage bij Bureau Pinkpop. Durf niet te zeggen of het helemaal legit is. Maar als ik t zo hoor, zou t best kunnen.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik hoop dat jullie naast Bieber ook geen Macklemore voor jullie kiezen gaan krijgen.

De vorige keer met stip het slechtste op Rock Werchter… wat een aanfluiting. En dat terwijl ik enkele singles van hen (Downtown!) echt wel leuk vind. Het hoogtepunt was het moment wanneer de muziek uitviel in hun set. Heel Amerikaans, heel fake, heel safe, heel voorspelbaar en veel opgeklopt gepreek. En de muziek stond inderdaad allemaal op een bandje. Niets werd live gespeeld. Bah. Jammer, want technisch vind ik Macklemore geen slechte rapper.

Ik vrees dat het er dik in zit..

Met de vergelijking met Kygo en Avicii doelde ik meer op de fysieke show, die bij Macklemore wel wat intensiever is. Over de muziek heb je (vermoed ik) inderdaad gelijk
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
mattman wrote:
Ik hoop dat jullie naast Bieber ook geen Macklemore voor jullie kiezen gaan krijgen.

De vorige keer met stip het slechtste op Rock Werchter… wat een aanfluiting. En dat terwijl ik enkele singles van hen (Downtown!) echt wel leuk vind. Het hoogtepunt was het moment wanneer de muziek uitviel in hun set. Heel Amerikaans, heel fake, heel safe, heel voorspelbaar en veel opgeklopt gepreek. En de muziek stond inderdaad allemaal op een bandje. Niets werd live gespeeld. Bah. Jammer, want technisch vind ik Macklemore geen slechte rapper.


Ik vrees dat het er dik in zit..

Met de vergelijking met Kygo en Avicii doelde ik meer op de fysieke show, die bij Macklemore wel wat intensiever is. Over de muziek heb je (vermoed ik) inderdaad gelijk

Daarom had ik op het laatste moment "USB-stick artiest" in "veredelde USB-stick artiest" aangepast.
Ik zag op een live-filmpje van Macklemore iemand doen alsof 'ie trompet speelde, en er stond wat percussie naast de draaitafel.
Het was verder gewoon hemeltergend slecht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken