Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Misschien is het tijd om de discussie over twenty one pilots hier af te sluiten... twenty one pilots staat eigenlijk juist bekend om het feit dat ze altijd hun eigen ding doen. Dit keer was dat met meer commercieel succes, maar dat betekent niet dat ze albums schrijven en touren gewoon om te cashen. Maar goed, laten we het in de toekomst houden over of een naam naar een festival komt of niet, dat is hier iets relevanter haha
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
Blijft me maar verbazen hoe jullie als fans van 21 pilot maar blijven happen. Zelf zeggen jullie laten we er mee stoppen en tegelijk zet je nog ff een statement neer waarom ik fout zit. Vrij hypocriet...;)

Misschien is het tijd om de discussie over twenty one pilots hier af te sluiten… twenty one pilots staat eigenlijk juist bekend om het feit dat ze altijd hun eigen ding doen. Dit keer was dat met meer commercieel succes, maar dat betekent niet dat ze albums schrijven en touren gewoon om te cashen. Maar goed, laten we het in de toekomst houden over of een naam naar een festival komt of niet, dat is hier iets relevanter haha
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Zoo die 1000 quotes onder elkaar zijn irritant op de smartphone..
maar het is idd een nutteloze discussie, de 21 pilots fans voelen zich wel erg snel aangevallen. Is net dennis die over pinkpop praat haha ;)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Blijft me maar verbazen hoe jullie als fans van 21 pilot maar blijven happen. Zelf zeggen jullie laten we er mee stoppen en tegelijk zet je nog ff een statement neer waarom ik fout zit. Vrij hypocriet…;)

Thijs wrote:
Misschien is het tijd om de discussie over twenty one pilots hier af te sluiten… twenty one pilots staat eigenlijk juist bekend om het feit dat ze altijd hun eigen ding doen. Dit keer was dat met meer commercieel succes, maar dat betekent niet dat ze albums schrijven en touren gewoon om te cashen. Maar goed, laten we het in de toekomst houden over of een naam naar een festival komt of niet, dat is hier iets relevanter haha

Ik voel me niet aangevallen hoor, ik vind dit eigenlijk allemaal best lachwekkend want ik weet zelf ook hoe overdreven hun fans kunnen reageren. Toch wou ik nog even mijn mening meegeven, zo ben ik nu eenmaal ;)

PS: Ik heb gerust door dat je gewoon aan het trollen bent hoor, ik kan ermee lachen!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
superginger wrote:
Blijft me maar verbazen hoe jullie als fans van 21 pilot maar blijven happen. Zelf zeggen jullie laten we er mee stoppen en tegelijk zet je nog ff een statement neer waarom ik fout zit. Vrij hypocriet…;)

Thijs wrote:
Misschien is het tijd om de discussie over twenty one pilots hier af te sluiten… twenty one pilots staat eigenlijk juist bekend om het feit dat ze altijd hun eigen ding doen. Dit keer was dat met meer commercieel succes, maar dat betekent niet dat ze albums schrijven en touren gewoon om te cashen. Maar goed, laten we het in de toekomst houden over of een naam naar een festival komt of niet, dat is hier iets relevanter haha



Ik voel me niet aangevallen hoor, ik vind dit eigenlijk allemaal best lachwekkend want ik weet zelf ook hoe overdreven hun fans kunnen reageren. Toch wou ik nog even mijn mening meegeven, zo ben ik nu eenmaal
1f609.svg


PS: Ik heb gerust door dat je gewoon aan het trollen bent hoor, ik kan ermee lachen!
Fijn dat je erom kan lachen. Is alleen wel beetje tegenstrijdig door een mening te geven als je een discussie wil sluiten, dan sluit je m imo niet. Verder vind ik de mening geen probleem hoor, sta voor alles open.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
bcmrmaybe wrote:
@jefferke ook een idee wie wel?


Nope, ze zeggen alleen dat het volgens hun info niet Bieber is.
het zal Benelux exclusief Biebert worden voor Pinkpop, dat is mijn vermoeden...

leg de feiten maar langs elkaar, Bieber heeft 3 en 4 juni nog vrij in zijn tourschema. Heeft in de 2de leg van de tour al 7 festivals staan, nog geen 1 in Benelux. Op alle festivals (uitzondering Tinderbox) alle met gigs vanaf maart in Australië tot en met BST hyde park in juli zijn met Martin Garrix die nu al is aangekondigd. De festivals die staan zijn LiveNation festivals. Afgelopen tourleg in Europa 2x GelroDome uitverkocht. In Luxemburg verwacht ik hem niet, in België zijn geen passende festivals meer (ook nu 30 juni bezet is) en in Nederland is maar 1 festival waar hij zou kunnen staan...
Dat gaat hem gewoon zijn.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Maar even, hoezo is Muse eigenlijk al uitgesloten? Zijn die festival exclusive op Reading + Leeds ofzo?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Net over de grens staan Bieber & Garrix op een festival genaamd North Summer Festival, niet echt dichtbij voor het meerendeel van België maar toch ff vernoemen..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
In Doornik, net aan de grens staan Bieber & Garrix op een festival genaamd North Summer Festival, dus zo Benelux exlusief is dat dan ook al niet meer, hé
1f609.svg
officieel staat dat op Lille Frankrijk. Dus wel nog ;)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Maar even, hoezo is Muse eigenlijk al uitgesloten? Zijn die festival exclusive op Reading + Leeds ofzo?

Als ze eind augustus op Reading & Leeds staan, is de kans klein dat ze begin juni op PP staan.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Maar even, hoezo is Muse eigenlijk al uitgesloten? Zijn die festival exclusive op Reading + Leeds ofzo?


Als ze eind augustus op Reading & Leeds staan, is de kans klein dat ze begin juni op PP staan.

Als ze gewoon hier en daar door Europa een festival meepikken, zou dat misschien nog uit de hoge hoed kunnen komen.
 

Jvk

Campingartiest
3 dec 2013
67
0
James wrote:
Maar even, hoezo is Muse eigenlijk al uitgesloten? Zijn die festival exclusive op Reading + Leeds ofzo?


Als ze eind augustus op Reading & Leeds staan, is de kans klein dat ze begin juni op PP staan.

Dat zou misschien ook wel een beetje overkill zijn na Pinkpop 2015, 3x ziggo en Lowlands in 2016. Maar inderdaad, eind augustus is ook gewoon niet heel relevant om naar te kijken voor Pinkpop.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Paddy wrote:
James wrote:
Maar even, hoezo is Muse eigenlijk al uitgesloten? Zijn die festival exclusive op Reading + Leeds ofzo?


Als ze eind augustus op Reading & Leeds staan, is de kans klein dat ze begin juni op PP staan.


Dat zou misschien ook wel een beetje overkill zijn na Pinkpop 2015, 3x ziggo en Lowlands in 2016. Maar inderdaad, eind augustus is ook gewoon niet heel relevant om naar te kijken voor Pinkpop.

Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik heb het idee dat de gemiddelde Pinkpop ganger toch liever (weer) naar Muse kijkt dan naar JB.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken