Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.902
6.122
Als Lady Gaga op Glastonbury staat dan is dat volgens mij het enige festival dat ze zou doen, een beetje zoals Adele.. In het verre verleden heeft ze nog festivals gedaan, voor ze dus een ster werd maar daarna enkel en alleen stadiums en grote zalen.. Enige exceptie is hier dat ze voor haar laatste tour optrad met Tony Benett waarbij ze een aantal jazz festivals speelde
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Werchter en sziget kaartjes binnen.
Vrjdag GnR kaartjes bestellen, maar dit jaar pinkpop maar overslaan haha
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
M.E. wrote:
Zo, kaartjes voor Werchter zijn binnen.

Doei Pinkpop!


En dat terwijl er nog maar één headliner bekend is?!

Als je wilt kiezen tussen Pinkpop of Rock Werchter dan maakt het toch niet uit dat er nog maar 1,5 headliner bekend is bij Pinkpop. Als Rock Werchter je al overtuigd heeft om daar heen te gaan is het gewoon klaar voor Pinkpop. Ik snap dat wel hoor. Dat is ook waarom ik echt niet snap dat Pinkpop daar nooit op lijkt te letten. Er zijn zat mensen die twijfelen tussen die 2 en Werchter is eerder met de kaartverkoop en een stuk eerder met namen. Dus ja, in mijn ogen doet Pinkpop dat gewoonweg niet slim, alle twijfelaars zullen zo'n beetje voor Rock Werchter gaan kiezen (dit jaar zeker, want het is echt een ontzettend goed begin met grote namen daar).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Timmetje wrote:
M.E. wrote:
Zo, kaartjes voor Werchter zijn binnen.

Doei Pinkpop!


En dat terwijl er nog maar één headliner bekend is?!


Als je wilt kiezen tussen Pinkpop of Rock Werchter dan maakt het toch niet uit dat er nog maar 1,5 headliner bekend is bij Pinkpop. Als Rock Werchter je al overtuigd heeft om daar heen te gaan is het gewoon klaar voor Pinkpop. Ik snap dat wel hoor. Dat is ook waarom ik echt niet snap dat Pinkpop daar nooit op lijkt te letten. Er zijn zat mensen die twijfelen tussen die 2 en Werchter is eerder met de kaartverkoop en een stuk eerder met namen. Dus ja, in mijn ogen doet Pinkpop dat gewoonweg niet slim, alle twijfelaars zullen zo’n beetje voor Rock Werchter gaan kiezen (dit jaar zeker, want het is echt een ontzettend goed begin met grote namen daar).

In die zin snap ik dat ook wel. En er is absoluut geen kans dat Pinkpop Werchter dit jaar overtreft. Was gewoon benieuwd omdat het op dezelfde dag als de Guns n Roses bevestiging voor het Goffert viel of dat de doorslag was geweest.

leuk dit…

ook Doei

Ik denk dat er gigantisch veel mensen gaan zijn die dit voorbeeld zullen volgen. Kaartje voor Werchter en Guns n Roses. Als Bieber wordt bevestigd gaat de gemiddelde leeftijd van de bezoeker flink omlaag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.961
8.605
Maar is Lady Gaga dan een dagheadliner? Haar populariteit heeft toch een gigantische deuk gekregen, niet? Haar laatste 2 albums zijn enorm geflopt en op Glastonbury zou ze volgens de geruchten ook niet als absolute pyramid headliner aantreden.

En inderdaad: Rock Werchter heeft Radiohead en Foo Fighters en Pinkpop niet. Ik vraag me af hoe je dat in godsnaam ooit gaat overtreffen. Daarbij weten we ook dat RW ook in de breedte altijd heel sterk programmeert... (dankzij hun Barn)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Maar is Lady Gaga dan een dagheadliner? Haar populariteit heeft toch een gigantische deuk gekregen, niet? Haar laatste 2 albums zijn enorm geflopt en op Glastonbury zou ze volgens de geruchten ook niet als absolute pyramid headliner aantreden.

En inderdaad: Rock Werchter heeft Radiohead en Foo Fighters en Pinkpop niet. Ik vraag me af hoe je dat in godsnaam ooit gaat overtreffen. Daarbij weten we ook dat RW ook in de breedte altijd heel sterk programmeert… (dankzij hun Barn)

Dat heeft in mijn ogen niets met The Barn te maken. Pinkpop heeft met de 3-FM stage een behoorlijk groot 2e podium dus daar kunnen echt prima goede acts neergezet worden, ze doen het alleen niet maar dat heeft niets met het podium te maken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.496
Als je met Bieber en Garrix gaat komen aanzetten, dan maakt het niet uit dat je ze later aankondigt, en velen dus al voor Werchter hebben gekozen. Die groep zou ook als Bieber en Garrix nu bekend waren nooit voor Pinkpop kiezen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Ik wacht af tot het definitief is gemaakt maar als Pinkpop dit jaar echt de Foo's niet heeft na het gebroken voet debacle van vorig jaar dan hebben ze echt iets faliekant niet goed gedaan.

Om positief te blijven: Welke headliners zouden nog kunnen komen die dit festival de moeite waard gaan maken?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.961
8.605
mattman wrote:
Maar is Lady Gaga dan een dagheadliner? Haar populariteit heeft toch een gigantische deuk gekregen, niet? Haar laatste 2 albums zijn enorm geflopt en op Glastonbury zou ze volgens de geruchten ook niet als absolute pyramid headliner aantreden.

En inderdaad: Rock Werchter heeft Radiohead en Foo Fighters en Pinkpop niet. Ik vraag me af hoe je dat in godsnaam ooit gaat overtreffen. Daarbij weten we ook dat RW ook in de breedte altijd heel sterk programmeert… (dankzij hun Barn)


Dat heeft in mijn ogen niets met The Barn te maken. Pinkpop heeft met de 3-FM stage een behoorlijk groot 2e podium dus daar kunnen echt prima goede acts neergezet worden, ze doen het alleen niet maar dat heeft niets met het podium te maken.

Neen, heb heb het ook niet over het fysieke podium an sich hé, maar uiteraard over de acts die er spelen. RW heeft met dat podium een mooi evenwicht kunnen creëren tussen mainstream, 'grootsere' dingen en wat 'kwalitatievere'(je weet wat ik bedoel hé) dingen zoals New Order, Tame Impala, Beck en PJ Harvey.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
M.E. wrote:
Zo, kaartjes voor Werchter zijn binnen.

Doei Pinkpop!


hetfield wrote:
Werchter en sziget kaartjes binnen.
Vrjdag GnR kaartjes bestellen, maar dit jaar pinkpop maar overslaan haha


leuk dit…

ook Doei

Ach het is wat gechargeerd en ietwat overtrokken. Maar ik laat mijn festival-keuze wel afhangen van de programmering, en ik had echt gehoopt dat PP GnR zou boeken. Vorig jaar heb ik PP overgeslagen; Rammstein, Lionel Richie en RHCP zijn niet mijn ding. 2015 daarentegen was top, met FNM/Slash/Muse op de vrijdag. Voor GNR wilde ik echt kaartjes hebben dus die heb ik nu sowieso binnen. Als PP alsnog met een sterk programma komt dan zou het best kunnen dat ik alsnog afreis, maar de spoeling wordt nu wel heel dun...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.902
6.122
Green Day - Linkin Park - Justin Bieber
Editors - SOAD - Martin Garrix

Als je Kensington nu als sub zet in dat rijtje voor pakweg Editors doe je voor mijn part de boeken toe haha :p
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Ik ben dit ook van plan, ik ben een groot Green Day fan, dus het word sowieso 1 dag dus waarschijnlijk word het dit jaar voor mij 1 dag Pinkpop, Weekend Graspop en weekend Werchter. Ik weet toch dat de line up voor me gaat tegenvallen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Timmetje wrote:
M.E. wrote:
Zo, kaartjes voor Werchter zijn binnen.

Doei Pinkpop!


En dat terwijl er nog maar één headliner bekend is?!


Als je wilt kiezen tussen Pinkpop of Rock Werchter dan maakt het toch niet uit dat er nog maar 1,5 headliner bekend is bij Pinkpop. Als Rock Werchter je al overtuigd heeft om daar heen te gaan is het gewoon klaar voor Pinkpop. Ik snap dat wel hoor. Dat is ook waarom ik echt niet snap dat Pinkpop daar nooit op lijkt te letten. Er zijn zat mensen die twijfelen tussen die 2 en Werchter is eerder met de kaartverkoop en een stuk eerder met namen. Dus ja, in mijn ogen doet Pinkpop dat gewoonweg niet slim, alle twijfelaars zullen zo’n beetje voor Rock Werchter gaan kiezen (dit jaar zeker, want het is echt een ontzettend goed begin met grote namen daar).

Tegen de tijd dat PP met dat gedrocht van een persconferentie komt zijn er nog zat kaarten over voor Werchter. Zowel dag als combi. Tenminste ik heb nog nergens gelezen dat ze ook maar 1 dag uitverkocht hebben. Maar je moet het wel in de gaten houden. Werchter geeft altijd wel een update over de kaartverkoop. PP kan dit inderdaad wel wat anders gaan aanpakken. Dat klopt. Maar ze zullen zou hun reden wel hebben. Ik ben voorstander van early bird tickets...... Gewoon 1 of 2 headliners droppen en dan tot een bepaalde datum dag en weekend kaarten bestellen. Die zou je dan iets goedkoper kunnen maken........ Gekke gedachte, toch niet??
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
GNR staat op Werchter Classic he, niet Rock Werchter. Geen idee hoe het doorgaans met die kaartverkoop gaat maar ik neem het zekere voor het onzekere inzake GNR.
 

thunder

Playlistbediener
27 jan 2014
13
0
Bieber it is. Samen met Martin garrix
Nu nog de laatste headliner.
Dat mag een mooie worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Bieber it is. Samen met Martin garrix
Nu nog de laatste headliner.
Dat mag een mooie worden.

Zolang dat niet officieel bevestigd is vind ik alles best. Zelfs Kensington..........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Mijn god het komt wel erg dichtbij.........
Bieber op stadiontour volgend jaar zomer ( helaas vanaf augustus) door Amerika...

http://www.spin1038.com/what%27s-on/justin-bieber-announces-us-stadium-tour

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Zien jullie dit al op PP staan :-x :twisted: :evil: :cry:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3999988/Justin-Bieber-confirms-s-single-announcing-stadium-tour-makes-26th-appearance-Ellen.html

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken