Ik ben alleen de zondag geweest. Mijn aandachtspunten;
- Beveiliging bij de ingang was eigenlijk best slecht, ik en een paar vrienden hadden allemaal een rugzak bij en konden gewoon doorlopen, werden niet gecontroleerd.
- Ik vond de muziek in de tent en bij stage 4 erg hard staan of ligt dat aan mij? Heb verschillende keren mijn oordoppen in moeten doen.
- Anne-Marie had nogal last van haar broekje die ze op moest trekken. Verder was de show wel oke
- Gavin James en James Arthur bah, wat een saaie bedoelingen, paar nummer oke maar daarna wordt het wel echt dramatisch saai. Vooral die Gavin James, Ed Sheeran 2.0, en zo gedroeg hij zich ook
- MY Baby geweldige show, ik kende ze niet maar heb er echt van genoten
- The Charm The Fury, heerlijk zo'n metal show op pinkpop. Lekker vooraan gemosht en de wall of death rondgerend.
- Undeclineable Ambassacade; genoten van dit optreden, beetje de 'oude' di-rect.
- Biffy Clyro!! Ik baalde eerst dat ze i.p.v Sum 41 kwamen, maar toen ben ik ze eens grondig gaan luisteren en ben achteraf blij dat ze op de zondag gekomen zijn. Lekkere harde gitaren en ook een lekkere zang.
- Broederliefde; Na 1 nummer alweer weggelopen, dit is wel echt heel slecht
- Sean Paul: Verveelde na 15 minuten al
- Kodaline: Mmmh niet erg veel over te zeggen, leek even een combinatie van Kensington en Dotan (kan het ook verkeerd hebben xD) waar ik allebei niet zo'n fan van ben.
- Green Day: Gave show, vermakelijk. De ee aa ooooo's verveelde na een tijdje echt maar in het vak vooraan was daar niets van te merken. Weet niet hoe dit was in het midden en achterin?. Heb genoeg meegeschreeuwd en me uiteindelijk ook erg vermaakt. Ondanks de minpunten toch een geweldig optreden het blijft wel echt een 'festivalband' .