Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
De Burger King is ook anders dan een sterrenrestaurant.

Ik vermoed dat je we jou niet tegenkomen in Landgraaf komend jaar? :p


Ghost staat in april in de HMH. Denk niet dat ze ’t festivalseizoen meepikken. Aangezien ze eind april klaar zijn met de Europese tour.

Nope die komen hun show van afgelopen zomer dus niet inhalen.. Dan maar kaartje voor HMH kopen dinsdag
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
DennisvdBr wrote:
Oasiss wrote:
De Burger King is ook anders dan een sterrenrestaurant.


Wat wil je nou eigenlijk?!?

Ik snap niet wat je bedoeling is om zo’n opmerking te plaatsen.

Verklaar je nader?


Tsjongejonge zeg, wat een lange tenen. Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken allemaal. Het gaat maar om muziek. Benader het eens wat luchtiger in plaats van elke eventuele negatieve opmerking over Pinkpop een halszaak te maken.

Ajoh met zo'n reactie van Oasiss lok je toch reacties uit op een Pinkpop forum. ;) Dat weet hij donders goed
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Ik wilde met mijn opmerking geen kwaad bloed zetten. Mijn excuses als ik hiermee de indruk heb gewekt dat ik slechts onrust wilde veroorzaken.

Voor mij persoonlijk, en volgens mij (althans die indruk krijgen ik) velen, boekt Werchter geweldige namen. Pinkpop op zijn beurt stelt mij vooralsnog flink teleur, met matige boekingen en enkel berichtgevingen omtrent bands die niet komen (en die het affiche in mijn ogen hadden opgefleurd). Daarbij zijn de voorspellingen/geruchten ook niet heel hoopgevend.

Om op mijn vergelijking terug te komen. In mijn ogen heeft Werchter dus veel meer te bieden dan Pinkpop, en ondanks dat Pinkpop amper wat bekend heeft, zie ik ze dit niet meer echt goedmaken. Daarbij is het in mijn ogen simpelweg minder goed en noem jij (Dennis) dit anders. Vandaar dat ik twee totaal andere dingen noemde (en hiermee behoorlijk chargeer, I know) die wat kwaliteit betreft behoorlijk uit elkaar liggen.

Neemt niet weg dat een Whopper op zijn tijd ook best lekker kan zijn hoor ;).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Tsjongejonge zeg, wat een lange tenen. Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken allemaal. Het gaat maar om muziek. Benader het eens wat luchtiger in plaats van elke eventuele negatieve opmerking over Pinkpop een halszaak te maken.

Dat heeft met liefhebbers van "echte" muziek te maken
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Overigens ben ik gewoon te vinden in Landgraaf, voor de 11e keer alweer,volgend jaar. Dat heeft echter met name ermee te maken dat ik in de buurt ben opgegroeid en het een jaarlijkse soort reünie is. Ik kan echter wel kritisch zijn op Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
met matige boekingen

Ik kan op dit moment nog geen matige boeking vinden. Je vergelijkt het met RW. Er is 1 Headliner en 1 Sub.

Ik verwacht Kensington op Werchter...nou mag jij
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.395
592
met matige boekingen

Ik kan op dit moment nog geen matige boeking vinden. Je vergelijkt het met RW. Er is 1 Headliner en 1 Sub.

Ik verwacht Kensington op Werchter…nou mag jij

Zeer sterke post dit
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
RW en Pinkpop zijn toch festivals van een gelijkwaardig kaliber? Dan is een vergelijking niet zo gek, toch?

Ik vind Green Day wel een stuk minder als headliner dan Radiohead of Foo Fighters. Arcade Fire is in mijn ogen ook wel een stuk beter; In ieder geval vooruitstrevender dan een band die voor de derde keer in 8 jaar een dag afsluit. SOAD vind ik ook een bijzonder irrelevante boeking, gelet op de hoge spot die ze (ook op Werchter) invullen.

Overigens ben ik geen hipster/purist hoor, ik vind Kensington en 30stm ook leuk ;).
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Overigens ben ik gewoon te vinden in Landgraaf, voor de 11e keer alweer,volgend jaar. Dat heeft echter met name ermee te maken dat ik in de buurt ben opgegroeid en het een jaarlijkse soort reünie is. Ik kan echter wel kritisch zijn op Pinkpop.

Gezellig!
Haha het hangt vaak ook af van de mensen waarmee je naar een restaurant gaat, om te bepalen hoe leuk het is. :p
Maar laten we pas echt oordelen als we meer weten van de line-up! Voorlopig is het vooral (ver)oordelen enkel op basis van speculaties... ;) (En SOAD als sub weten te boeken is zo slecht nog niet toch) Enige waar ik erg van baal is het mislopen van de Foo Fighters.
 

Banana-nas

Playlistbediener
22 jan 2016
17
0
met matige boekingen

Ik kan op dit moment nog geen matige boeking vinden. Je vergelijkt het met RW. Er is 1 Headliner en 1 Sub.

Ik verwacht Kensington op Werchter…nou mag jij

Jammer genoeg stond kensington dit jaar al op Werchter, overtuigde mij toen iniedergeval ook niet om mijn tent te verlaten.

Wat ook geimpliceerd wordt met 'matige boeking' is dat ze boekingen hadden kunnen hebben die ze gewoon weg niet hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Wat SOAD betreft begrijp ik in het algemeen gewoon niet zo goed waarom zij zo hoog staan op festivals. Dan valt het mij voorPinkpop nog zelfs alleszins mee dat ze slechts als sub zijn geboekt.
 

Banana-nas

Playlistbediener
22 jan 2016
17
0
Ik lees dit forum echt vaker voor mijn plezier gewoon omdat het soms lijkt alsof hier een passieve agressie hangt, machtig mooi gewoon.
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom pinkpop Linkin Park nog niet heeft toegevoegd aan het affiche.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Ik lees dit forum echt vaker voor mijn plezier gewoon omdat het soms lijkt alsof hier een passieve agressie hangt, machtig mooi gewoon.
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom pinkpop Linkin Park nog niet heeft toegevoegd aan het affiche.

Haha bij tijd en wijlen lijkt het wel een oorlog tussen voor en tegenstanders van Pinkpop. Ik besef dat ik mij hier ook, niet geheel met die intentie, in begin te mengen ;).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Haha bij tijd en wijlen lijkt het wel een oorlog tussen voor en tegenstanders van Pinkpop

Het is meer een opvatting van wat echte muziek is en wat platte, commerciele muziek is. Daar wordt door bepaalde personen een bepaald oordeel aan ontleed. Tot op het fascistische toe. Het is dan bashen om het bashen...Arcade Fire is beter dan Major Lazer...nee AF is anders dan MJ. Het gaat mij om het gevoel wat het oproept.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Banana-nas wrote:
Ik lees dit forum echt vaker voor mijn plezier gewoon omdat het soms lijkt alsof hier een passieve agressie hangt, machtig mooi gewoon.
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom pinkpop Linkin Park nog niet heeft toegevoegd aan het affiche.


Haha bij tijd en wijlen lijkt het wel een oorlog tussen voor en tegenstanders van Pinkpop. Ik besef dat ik mij hier ook, niet geheel met die intentie, in begin te mengen ;).

Zand er over Oasiss !!

( delete )

Wacht nou maar gewoon af mensen, komen nog dik 50 namen bij. Waarvan hooguit meer dan de helft van commentaren voorzien zal worden, grootste deel nog onterecht of uit onkunde.

Ik zit er niet mee, ik geef gewoon mijn mening zodra ik dat wil.



maar, ik ga weer verder...
Ik verwacht Linkin Park niet eerlijk gezegd, tenminste niet zolang er geen datum voor 9 juni bij komt is mijn vermoeden dat ze dan niet eens in Europa zijn...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Jammer genoeg stond kensington dit jaar al op Werchter, overtuigde mij toen iniedergeval ook niet om mijn tent te verlaten.

RW is niet bang om te herhalen hahaha..we zullen het zien :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.481
4.812
Wat SOAD betreft begrijp ik in het algemeen gewoon niet zo goed waarom zij zo hoog staan op festivals. Dan valt het mij voorPinkpop nog zelfs alleszins mee dat ze slechts als sub zijn geboekt.

Wat mij betreft één van de musthaves als "Champions League" festival.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Wat SOAD betreft begrijp ik in het algemeen gewoon niet zo goed waarom zij zo hoog staan op festivals. Dan valt het mij voorPinkpop nog zelfs alleszins mee dat ze slechts als sub zijn geboekt.

SOAD is gewoon een grote band, ze horen naar mijn mening wel minder thuis op een popfestival, maar het is en blijft gewoon een grote band. Dus ja, die krijgen hoge spots
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Blink 182 naar werchter. Spelen op dezelfde dag als SOAD en LP.
Zou PP die andere 2 ook niet hebben??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken