Pinkpop 2016

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Pinkpop blijft een prachtig festival, maar niemand kan volgens mij ontkennen dat de sfeer de laatste twee jaar toch wat anders/minder is.

Ja als ik heel eerlijk en objectief kijk heb je daar helemaal gelijk in. En dat kwam door 2014. Ik weet nog heel goed dat ik daar liep en om me heen keek en dacht: Wat is er met mijn festival gebeurd. Van mij hoeft dat niet zo nodig die hele grote der aarde. Natuurlijk vond ik het super dat ik de kans kreeg om de Stones te zien. Maar om dan ineens tussen de kakmadammen te staan ging me toch net ff iets te ver... Normaal zie je die mensen nooit, hoogstens wat aapjes kijken op hun fiets buiten het terrein. En zeuren ze over de vervuiling van dat tuig op festivallen.
Dat was voor mij het moment dat ik echt zoiets had van, Nee dat gaat toch niet de toekomst worden he.....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Verwachten jullie dat het uitverkoopt raakt dit jaar? In mijn ”pinkpopvriendengroep” is er heftige discussie over hoe we de kaartjes gaan kopen namelijk. Ik zelf ga met twee anderen rond 6 a 7 uur naar een fysiek verkooppunt. Dat kan ons twaalf tickets opleveren en dan ontbreken er nog 5. Die gaan 6 mensen online proberen te kopen maar mijn verwachting is dat we dan met veel te veel kaarten komen te zitten. Zij denken dat het online ‘Adele-taferelen’ worden en dus met 6 mensen (onafhankelijk van elkaar) kaartjes proberen te kopen bepaald niet overdreven is. Ik vrees dat we straks veel te veel kaarten hebben waar we niet meer vanaf komen als het festival niet uitverkocht raakt. Wat denken jullie?

Misschien in een whatsapp groepje aan elkaar doorgeven wanneer je kaarten hebt? Degene die online kopen, kunnen dit voor dat ze betalen doen. Dan moet het toch goed komen?
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Heeft er hier iemand ervaring met popvillage ?
Is dat het geld waard of slaap je daar net zo slecht door de herrie?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
4.00 uur update wachtrijen. Voor wie nog wil aansluiten.
Geleen buro Pinkpop: 150 man
VVV Landgraaf: 60 man
VVV Gulpen: 25 man
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Updat kerkrade: 45 man, maar dat was voor de regen die al een tijd aanhoud haha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Roy Dykstra wrote:
Land Graaf wrote:
4.00 uur update wachtrijen. Voor wie nog wil aansluiten.
Geleen buro Pinkpop: 150 man
VVV Landgraaf: 60 man
VVV Gulpen: 25 man


Satisfaction Heerlen?


Druk! Weet niet hoeveel.
Ik ben verhuisd van VVV Gulpen naar Primera in Gulpen. Staan nu 25 man. Geleen: 300
Veel succes allemaal in dat 'gekkenhuis'. 25 man is dan nog te doen hè...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik probeer het dit jaar thuis op de bank met nul laptops/tablets, geen computers en zero mobiele telefoons. Hopelijk lukt het !!12@#!
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Vorig jaar idd vanaf 7:15/7:30 wachtrij. Nu nog helemaal niks. Zou de hype dan eindelijk klaar zijn (op enkele fanatiekelingen na)?!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken