Pinkpop 2016

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Tja ik moet eerlijk bekennen dat ik niet naar Pinkpop ga voor de line-up. Ieder jaar ga ik met mijn broer en vader omdat we dat aan mijn vader cadeau geven. Hij mag dan kiezen welke dag en daarbij is de headliner bijna altijd van doorslaggevende factor. Natuurlijk baal ik van de line up maar moet dan ook wel bekennen dat ik er toch wel blind naartoe ga. Als ik dan leuke acts mee kan pikken is dat alleen maar mooi meegenomen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
De hele shit gaat al beginnen....
https://twitter.com/HarryPrenger/status/700651257799675905
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Stelletje mafkezen….
Als ze tussentijds niet in de broek zeiken of omvallen om wat voor rede dan ook, zijn ze morgenvroeg wel de eerste...
Ik heb het vorig jaar niet gedaan en ben het zeker niet meer van plan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Buro Pinkpop Geleen, met koelbox
https://twitter.com/Tirsamisuu/status/700665419426832385
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Tegen 6 uur meld ik me bij mijn verkooppunt. Mijn vrouw regelt koffie etc. Dan zit ik bij de eerste 10 a 20. Dus geen probleem
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Dit is ziek. Morgen lekker warm op de bank met 3 laptops en twee telefoons proberen om kaarten voor de zaterdag te scoren. Moet goedkomen denk ik.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Net telefoontje gekregen! Waarschijnlijk houd een kennis van me 4 kaartjes achter :)!

Wij zijn inmiddels met 10 man, kan zomaar zijn dat we eindigen met 20-30 man, lmao
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Zal mijn woorden over het niet uitverkopen wel terugtrekken als ik dit soort mensen zie. Ik vind dit echt te ver gaan, dat je 24 uur als een of andere junkie met een koelbox voor een winkel gaat tukken. Hopelijk voor hun hebben ze van mama een extra paar sokken meegekregen anders word het misschien te koud. En oh jee stel je eens voor je mist James Bay of Major Lazer!'
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Het spijt me, maar dit vind ik niet meer normaal.

De wereld wordt met het jaar gekker. Dit komt op mij over als meedoen met een hype en laten zien dat je er een hele nacht op heb moeten wachten.

Met zo'n foto's raakt iedereen weer overstuur en zitten er vannacht honderden mensen in Limburg op straat...

Ik vind het leuk om te gaan maar dit gaat helemaal nergens meer over.
 

rickjagger

Playlistbediener
15 jan 2014
32
0
Dit is wel erg extreem...

Kan me niet voorstellen dat veel mensen dit doen.
Ik ben in 2014 om 2uur snachts voor de vvv gaan zitten vond dat al vroeg
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
Mijn vriendin wil graag Red Hot Chili Peppers zien dus ik zat er zeker over te denken om naar Pinkpop te gaan maar ik ben geen fan van RHCP en de rest van de dag is ook al totaal niet boeiend voor mij dus ook ik haak af.


Ken ook een festival waar je ook nog Editors, Tame Impala, PJ Harvey, Band of Horses, Courtney Barnett en Savages kan zien op dezelfde dag als RHCP. In plaats van die 3FM meuk.

Ja ik weet het, maar als Pinkpop nu ook iets leuks zou hebben gehad was dat dus een optie, nu niet meer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Voor zo’n line-up zo vroeg al voor de deur.. is gewoon een vorm van zelfmarteling.
Zolang jullie elkaar dit op het forum aan elkaar blijven vertellen gaan jullie dit blijven geloven.
Ik blijf bij mijn mening dat er genoeg moois in deze line-up zit, maar jullie vinden dat ik aan het goedpraten ben.
Ik blijf bij mijn mening, goeie Pinkpop Line-up!
 

Wilbert

Playlistbediener
19 nov 2014
34
0
Maar eerlijk is eerlijk, het zijn wel die-hards en dit is wel de charme van het kaarten halen. Heb het vroeger ook regelmatig voor U2 enzo gedaan en het had wel wat qua sfeer en gezelligheid met een aantal van die mede-idioten. Nu is het toch een soort loterij via internet...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
EddieVerder wrote:
Voor zo’n line-up zo vroeg al voor de deur.. is gewoon een vorm van zelfmarteling.


Zolang jullie elkaar dit op het forum aan elkaar blijven vertellen gaan jullie dit blijven geloven.
Ik blijf bij mijn mening dat er genoeg moois in deze line-up zit, maar jullie vinden dat ik aan het goedpraten ben.
Ik blijf bij mijn mening, goeie Pinkpop Line-up!

De vergelijking gaat alleen niet helemaal op. Wat ik doe, samen met veel anderen hier waarschijnlijk, is de lineup van Pinkpop naast die van andere Europese festivals houden en voor mij persoonlijk komt BKS er dan uit als BeNeLux lineup waar ik me dit jaar het best in kan vinden. Jij wist aan de andere kant al dat je naar Pinkpop zou gaan en weet nog wat lichtpuntjes te vinden in de lineup, maar dat is wat makkelijker als je hele realistische referentiekader uit 1 festival bestaat. Geen kritiek of iets verder dit, gewoon verschil in perspectief.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Verwachten jullie dat het uitverkoopt raakt dit jaar? In mijn ''pinkpopvriendengroep'' is er heftige discussie over hoe we de kaartjes gaan kopen namelijk. Ik zelf ga met twee anderen rond 6 a 7 uur naar een fysiek verkooppunt. Dat kan ons twaalf tickets opleveren en dan ontbreken er nog 5. Die gaan 6 mensen online proberen te kopen maar mijn verwachting is dat we dan met veel te veel kaarten komen te zitten. Zij denken dat het online 'Adele-taferelen' worden en dus met 6 mensen (onafhankelijk van elkaar) kaartjes proberen te kopen bepaald niet overdreven is. Ik vrees dat we straks veel te veel kaarten hebben waar we niet meer vanaf komen als het festival niet uitverkocht raakt. Wat denken jullie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken