eloelo wrote:
Ik geloof het wel hoor, binnen een uur. Maar ergens ook niet, heel veel negatieve reactie, veel mensen om mij heen die afhaken, hier op het forum veel mensen die afhaken en dan ook nog eens meer weekendkaarten verkopen dan vorig jaar. Ik meen dat het vorig jaar al rond het uur uitverkocht was, om 11:07 ofzoiets. Ik denk dat het wel mogelijk is om tot een uur of 13/14 weekendtickets te bestellen, Zondag binnen 35 minuten weg, Zaterdag en Vrijdag laten nog een paar dagen op zich wachten.
Ik vind de mening hier op het forum niet heel representatief voor de mensen die naar Pinkpop ‘willen’ gaan, sorry…
Er zullen veel mensen afhaken, omdat er voor hen niet aansprekende namen komen.
Maar dan spreek je niet de mensen die zich nu stil houden en wel willen, geloof me.
Als ik kijk in mijn leeftijdcategorie, zijn er mensen gerust enthousiast over RHCP, Doe Maar, Rammstein, Lionel en Macca.
Mocht je naar concerten willen dan ben je waarschijnlijk voor een concertkaart, evenveel of zelfs meer kwijt aan een dagkaart. Tel de concerten bij elkaar van alleen al RHCP, Rammstein en Macca is 195 euro niet eens duur gedacht alleen op de headliners.
De line-up bevat genoeg acts die op zichzelf al minsten circa ZiggoDome uitverkopen kunnen, bijna 20000 kaarten.
Onderschat Rammstein fanbase niet, die dag zal in combinatie met de dagindeling en dan ook nog Doe Maar er bij om die rede al hard gaan (ondanks dat Doe Maar 3 avonden ZiggoDome gaat doen).
Lionel Richie met combi Paul McCartney gaat razendsnel, al zie ik deze fanbase niet aan de weekendkaarten snoepen zoals Stones fanbase wel deed.
Maar die 35 minuten die je noemt gaat volgens mij voor zondag en zaterdag hoor.