Pinkpop 2016

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
838
Mensen, ff serieus, zijn we hier nou echt aan het praten over GNR op Pinkpop????????
Met RHCP en Rammstein zou dat betekenen dat dit een van de hardste edities ooit gaat worden.
Ik zie dit niet gebeuren met de lijn die vorig jaar is ingezet hoor.

Denk dat de verwachtingen toch echt naar beneden zullen moeten worden bijgesteld, anders denk ik dat er veel mensen van een koude kermis thuis gaan komen
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
editie met foo fighters, metallica en rage against the machine was harder iig!
ben ook bang dat je ze af kan schrijven voor pinkpop...
Verwacht ze dan eerder op Werchter
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Mensen, ff serieus, zijn we hier nou echt aan het praten over GNR op Pinkpop????????
Met RHCP en Rammstein zou dat betekenen dat dit een van de hardste edities ooit gaat worden.
Ik zie dit niet gebeuren met de lijn die vorig jaar is ingezet hoor.

Denk dat de verwachtingen toch echt naar beneden zullen moeten worden bijgesteld, anders denk ik dat er veel mensen van een koude kermis thuis gaan komen

Dat speelt wel mee in mijn achterhoofd ja.
Dit is een beetje mijn denk richting :
Ik ben nog Pearl Jam in de gaten aan het houden voor het gevalletje dat Bonnaroo-gerucht incorrect aangenomen is.
Ook nu Paul McCarney aangegeven heeft de tourdata voor 2016 aan het bekijken is is hij een aandachtspunt.
GnR is afhankelijk van de tourperiode en wel of niet festivals, dus dat is afwachten.
U2 nog geen verdere update en Springsteen volgens mij iets met Olympische Spelen waardoor hij niet kan.
Verder weinig hoge verwachtingen...
( nou ja... The Rolling Stones in 2016 nieuw album en touren in Latijns-Amerika in februari/maart. Maar neee, neeeee...)

Als ik dan een 'tegenvaller' / 'koude kermis' moet noemen dan denk ik aan Maroon5.
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Ik zie niet in waarom Maroon 5 een tegenvaller zou zijn..Inderdaad naast Rammstein en de Peppers vallen ze wat buiten de boot maar slecht zijn ze niet
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik zie niet in waarom Maroon 5 een tegenvaller zou zijn..Inderdaad naast Rammstein en de Peppers vallen ze wat buiten de boot maar slecht zijn ze niet

Hahah, deze reactie herinnert me er weer aan waarom ik in het Pinkpoptopic blijf kijken. Man man man, wat een niveau weer.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik zie niet in waarom Maroon 5 een tegenvaller zou zijn..Inderdaad naast Rammstein en de Peppers vallen ze wat buiten de boot maar slecht zijn ze niet

Zou mooi prut wezen maar dan hoop ik dat er een goed gevuld dagprogramma staat, leuk als PJ of GNR het hele budget opslokt maar ik moet me overdag ook vermaken :p

Edit: Dacht dat je Maroon 5 niks vond, vind het zelf ook niks maar vind t minder leuk als gNR en PJ het hele budget opslurpen
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Tara wrote:
Ik zie niet in waarom Maroon 5 een tegenvaller zou zijn..Inderdaad naast Rammstein en de Peppers vallen ze wat buiten de boot maar slecht zijn ze niet

Hahah, deze reactie herinnert me er weer aan waarom ik in het Pinkpoptopic blijf kijken. Man man man, wat een niveau weer.

heb je niks beters te doen ofzo? tering man..

OT: een Maroon 5 is zeker geen kleintje, maar vergeleken met Rammstein en de Peppers wel in my opinion. Misschien dat ze wel naar Pinkpop komen, maar niet om te headlinen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
OT: een Maroon 5 is zeker geen kleintje, maar vergeleken met Rammstein en de Peppers wel in my opinion. Misschien dat ze wel naar Pinkpop komen, maar niet om te headlinen.

Verwacht ze idd wel, maar hoop idd meer als 3FM-stage headliner.
Op Rock in Rio zijn ze wel aangekondigd als headliner, dus de lat is blijkbaar wel hoog gelegd...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
heb je niks beters te doen ofzo? tering man..


Black-lies houdt meer van niveau.....DTRH en BKS....en vindt het leuk om wat te trollen..




Zou mooi prut wezen maar dan hoop ik dat er een goed gevuld dagprogramma staat, leuk als PJ of GNR het hele budget opslokt maar ik moet me overdag ook vermaken ?

Edit: Dacht dat je Maroon 5 niks vond, vind het zelf ook niks maar vind t minder leuk als gNR en PJ het hele budget opslurpen


Als de Stones kunnen dan kan G n' R ook (qua budget). Als de derde headliner Maroon5 was dan zou ik echt niet gewachthebben om dit zo laat naar buiten te brengen. Misschien was PJ wel de 3de headliner maar is er door dat aanbod van Bonnaroo een kink in de kabel gekomen en komt Guns net mooi op tijd om dat in te vullen.

En dat het dan een harde editie wordt? Och je kunt er veel andere muziek om heen programmeren. Als PP ze kan krijgen dan zullen ze het niet laten.
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Ik vind Maroon 5 opzich niet slecht, maar ik hoop natuurlijk veel liever op GNR..
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Ik geef Ellie Goulding en/of Bastille een grote kans om samen de laatste dag te headlinen, mocht Pinkpop dit nog niet aandurven zijn dit natuurlijk perfecte Subheadliners voor Pinkpop.
Eventueel plak je er nog een goedkope headliner achter, denk aan Kings of Leon, Queens of the Stone Age oid en die dag verkoopt ook wel uit.

Liever geen Ellie Goulding trouwens... Pinkpop 2013 was echt teleurstellend toen... :-|
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Thomas wrote:
Ik geef Ellie Goulding en/of Bastille een grote kans om samen de laatste dag te headlinen, mocht Pinkpop dit nog niet aandurven zijn dit natuurlijk perfecte Subheadliners voor Pinkpop.
Eventueel plak je er nog een goedkope headliner achter, denk aan Kings of Leon, Queens of the Stone Age oid en die dag verkoopt ook wel uit.


Liever geen Ellie Goulding trouwens… Pinkpop 2013 was echt teleurstellend toen… ?
Ellie Goulding is recent toegevoegd als gerucht voor Bonnaroo?
Als dat correct is is die mogelijkheid verkeken...
http://consequenceofsound.net/festival/bonnaroo-music-and-arts-festival-2016/
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Laat QOTSA maar komen!
QOTSA zou ik ook gaaf vinden!

Josh Homme wordt dit jaar (maart/april) weer vader, hij gaf aan dat hij daardoor ook niet weet bij welke EODM shows hij kan zijn. Geen idee of dit van invloed is op tourplannen voor QOTSA, maar zou kunnen..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Romy wrote:
Laat QOTSA maar komen!


QOTSA zou ik ook gaaf vinden!

Josh Homme wordt dit jaar (maart/april) weer vader, hij gaf aan dat hij daardoor ook niet weet bij welke EODM shows hij kan zijn. Geen idee of dit van invloed is op tourplannen voor QOTSA, maar zou kunnen..
Ik neem aan dat dat dan van invloed is op de plannen van QOTSA.
Daarbij hebben ze aangegeven een 'pauze' te nemen, totaal géén idee hoe lang btw...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
Pim wrote:
Romy wrote:
Laat QOTSA maar komen!


QOTSA zou ik ook gaaf vinden!

Josh Homme wordt dit jaar (maart/april) weer vader, hij gaf aan dat hij daardoor ook niet weet bij welke EODM shows hij kan zijn. Geen idee of dit van invloed is op tourplannen voor QOTSA, maar zou kunnen..


Ik neem aan dat dat dan van invloed is op de plannen van QOTSA.
Daarbij hebben ze aangegeven een ‘pauze’ te nemen, totaal géén idee hoe lang btw…

De pauze is in principe weer voorbij, QOTSA heeft in september enkele shows gegeven. Die diende oorspronkelijk om aan de nieuwe EODM te werken en Josh wat productiewerk voor andere artiesten te laten doen. Maar ik vermoed dat die zwangerschap en de gebeurtenissen rond EODM de plannen helemaal veranderd hebben. Al zal er nu wel aan een nieuwe plaat gewerkt worden, de andere bandleden zijn ook net klaar met hun zijprojecten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Daar is het nieuws van Coachella, welke acts zien we een kleine 2 maanden later op festivals in Europa?
Volgens mij zijn een aantal al hier en daar bevestigd al reeds...
De kogel is door de kerk! Guns N’ Roses gaat een veelbesproken reünie-optreden doen op Coachella 2016. Dat maakt de organisatie zojuist bekend op de website.

Hoewel dit al wereldnieuws is, blijft het daar niet bij. Ook LCD Soundsystem, Sufjan Stevens, Last Shadow Puppets, Calvin Harris, Beach House, Disclosure, Underworld, Foals, Flume, Major Lazer, Courtney Barnett, 2manydj’s, Kamasi Washington, Wolf Alice, Deerhunter, st. Germain, Savages en nog veeeeeele anderen reizen af naar Californië.
http://festileaks.com/2016/01/guns-n-roses-en-meer-naar-coachella-2016/


( topic over Coachella 2016 in "Overige Festivals" http://forum.festileaks.com/forums/topic/us-coachella-2016/ )
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Mensen, ff serieus, zijn we hier nou echt aan het praten over GNR op Pinkpop????????
Met RHCP en Rammstein zou dat betekenen dat dit een van de hardste edities ooit gaat worden.
Ik zie dit niet gebeuren met de lijn die vorig jaar is ingezet hoor.

Denk dat de verwachtingen toch echt naar beneden zullen moeten worden bijgesteld, anders denk ik dat er veel mensen van een koude kermis thuis gaan komen

Over ff serieus gesproken..... Welke lijn is vorig jaar ingezet en wie zegt dat het een lijn is?

Ofwel: na een 3 FM pop programmering in 2013 stond er in 2014 ineens een metal Monday op het programma waarna 2015 iets meer balans had maar de teller toch doorsloeg naar 3 FM.
Dit jaar kan het best zo zijn dat er weer voor een hard programma wordt gekozen met tussendoor wat popbandjes, singer-songwriters, lage landen bands.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
838
Rick wrote:
Mensen, ff serieus, zijn we hier nou echt aan het praten over GNR op Pinkpop????????
Met RHCP en Rammstein zou dat betekenen dat dit een van de hardste edities ooit gaat worden.
Ik zie dit niet gebeuren met de lijn die vorig jaar is ingezet hoor.

Denk dat de verwachtingen toch echt naar beneden zullen moeten worden bijgesteld, anders denk ik dat er veel mensen van een koude kermis thuis gaan komen


Over ff serieus gesproken….. Welke lijn is vorig jaar ingezet en wie zegt dat het een lijn is?

Ofwel: na een 3 FM pop programmering in 2013 stond er in 2014 ineens een metal Monday op het programma waarna 2015 iets meer balans had maar de teller toch doorsloeg naar 3 FM.
Dit jaar kan het best zo zijn dat er weer voor een hard programma wordt gekozen met tussendoor wat popbandjes, singer-songwriters, lage landen bands.

Ik heb het over de lijn van koste wat kost uitverkopen.
Maar ja, aan de andere kant heb je wel gelijk, dat is ook de enige lijn die erin lijkt te zitten. ;)
En toch verwacht ik ze niet op Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Land Graaf wrote:
Rick wrote:
(...)
Mensen, ff serieus, zijn we hier nou echt aan het praten over GNR op Pinkpop????????
(...)

(...)
Dit jaar kan het best zo zijn dat er weer voor een hard programma wordt gekozen met tussendoor wat popbandjes, singer-songwriters, lage landen bands.

En toch verwacht ik ze niet op Pinkpop

Als ik eerlijk ben had ik ze ook niet verwacht.
Daarnaast is het ook nog eens zo, hoevaak heeft Pinkpop een headliner gedeeld met Coachella (in het zelfde jaar)?
Feit is wel, de reünie komt er dus en er zal getourt worden. Vraag voor Europa blijft, welke periode en 'major festivals' of 'stadiums' die geruchten botsen nog?
Wel interessant voor Pinkpop om te volgen, laatste headliner van zondag 12 juni moet nog genoemd worden...
Met de officiële bekendmaking nu zijn ze in mijn optiek flink in de geruchtenlijst gestegen, dus ter sprake wat dat betreft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken