Pinkpop 2016

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Nee het hoeft zeker niet te betekenen dat er wat verteld wordt Thomas, maar Giel 6 dagen in Heerlen zou 1 +1 kunnen zijn. Tevens zou het een prettig kerstcadeau zijn wanneer de derde headliner bekend zou worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Stephan wrote:
Het blijft maar angstvallig stil deze weken, zelfs met SR in Heerlen is er nog niks nieuws uitgelekt dan wel verteld.


Gaat ook niet gebeuren zoals eerder gezegd.
Dat het glazen huis in Heerlen staat wilt niet zeggen dat Pinkpop met namen komt.
Komt nog... ;)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Op een bericht aan festileaks op facebook zie ik wel dat Causes zich heeft aangekondigd voor Pinkpop. Kan ik me haast niet voorstellen anders hadden we er wel meer over gehoord.
http://festileaks.com/2015/10/causes-bevestigd-zichzelf-voor-pinkpop-2016/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
“al ruim 9500″, euhm misschien ligt het aan mij… Maar 9.500 mensen vind ik niet zo heel veel.
Ik vind het wel aardig wat. aangezien pinkpop iets meer dan 40.000 bezoekers trekt. is dan bijna een kwart? Of was dat voorgaande jaren hoger?
60.000 bezoekers per dag.
Vorig jaar waren er 112.500 unieke bezoekers.
precies, op ca 112.500 (plus nog een X.XXX aantal belangstellenden) is 9.500 niet heel veel... (Dat is wel maar 1/3 van de weekend tickets, dat valt idd dan wel mee)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dus gedachten heren en dames...9.40 Jan in het Glazen Huis.....3de headliner? Paar bandjes? Of alleen een item voor de veiling aanbieden?
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Dus gedachten heren en dames…9.40 Jan in het Glazen Huis…..3de headliner? Paar bandjes? Of alleen een item voor de veiling aanbieden?

zover ik weet noemt hij altijd wel wat namen. Of op zijn minst 1. Maar ja ik had het ook flink mis met de bezoekersaantallen. Dus verwacht niet te veel.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
The Brahms treden nu op in het Glazen huis, gezien het tijdstip zou ik denken dat die ook op PP staan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Eddie Vedder is jarig vandaag. Misschien heeft Jan een leuk PJ aandenken? Voor de veiling misschien.
Als de PJ aankondiging in januari is en Jan gaat nu met nieuwe namen komen. Is er nog hoop als hij geen headliner bekend maakt.
Anders ben ik bang dat hij met Maroon5 of zoiets komt.
Afwachten dus...
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Ik ben toch best wel teleurgesteld nu….

welkom in deze wereld :3...

Ik verwacht nu wel een shitload aan namen na de vakantie voor Pinkpop, Werchter en denk ook nog wel een Groezrock en Jera. Maar ja, met Pinkpop is het wachten tot de persconferentie denk ik.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Ah ik had wel gehoopt dat hij één of meer namen bekend zou maken... Ik vind het wel een soort van opvallend dat het voorlopig alleen bij RHCP/Rammstein blijft en dat PJ ook pas in januari komt met hun touraankondiging. (uiteraard hoeft dit niets met elkaar te maken te hebben) Overigens heb ik hier nog wat dingen die ik afgelopen dagen nog meekreeg:

- Chef' Special doet eind mei clubshows in Nederland... ik denk dat er wel een kans bestaat dat ze een paar weken later ook naar Pinkpop komen....
- Iets wat me opviel vanochtend: Ik kreeg de U2-nieuwsbrief binnen op mijn mail en de afsluiting was "Best wishes and see you in 2016". Niet dat dit gelijk betekent dat we ze op Pinkpop, op festivals of uberhaupt in Europa kunnen verwachten maarja..
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik had tijdens Serious request op zn minst eigenlijk verwacht dat een Lucas Hamming of ander Nederlands naampje toegevoegd zou worden.. Dat kan toch geen kwaad zou je haast denken?

Erg rot altijd, ik wil wel vast naar Pinkpop gaan maar mn vrienden wachten altijd de Line up van bijv Werchter en RAR af, en die zijn net wat verder in Januari waardoor Pinkpop te laat komt
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik had tijdens Serious request op zn minst eigenlijk verwacht dat een Lucas Hamming of ander Nederlands naampje toegevoegd zou worden.. Dat kan toch geen kwaad zou je haast denken?

Erg rot altijd, ik wil wel vast naar Pinkpop gaan maar mn vrienden wachten altijd de Line up van bijv Werchter en RAR af, en die zijn net wat verder in Januari waardoor Pinkpop te laat komt

Het programma van vanavond in Heerlen bekijkend zal daar wel een Pinkpop naam uit naar buiten komen denk ik. Wat ik zo snel zag staat daar Lucas Hamming ook weer bij.
Verder Dotan, Nielson, Lil Kleine en Ronnie Flex en nog meer meuk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.067
http://www.nu.nl/muziek/4188588/radiohead-brengt-eerste-nummer-sinds-vier-jaar.html

Radiohead brengt voor het eerst sinds jaren een nieuw nummer uit. Hopelijk is die nieuwe cd bijna klaar en kunnen ze mooi PP afsluiten :wink:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Als Radiohead als laatste headliner wordt aangekondigd dan gaat het echt onmogelijk worden voor heel veel mensen om tickets te krijgen denk ik. Ik denk dat ze ook liever gewoon hun eigen tour doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.067
Dire Straits op Glastonbury? Zal Jan blij mee zijn! Gekker moet het niet worden.........

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:S5Psus6IuhUJ:www.centralsomersetgazette.co.uk/Mark-Knopfler-s-daughter-pleads-Glastonbury/story-28405605-detail/story.html+&cd=1&hl=fr&ct=clnk&gl=fr

Overigens is de post van Knopflers dochter er vlug afgehaald maar ja, op internet is via via veel terug te vinden........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.067
Jan Smeets zei vorig jaar bij ons op school dat hij de Dire Straits in zijn hoofd had voor de 50e editie, als ze in de buurt zijn zullen ze die dus wel proberen te strikken.

Het is nieuws met een knipoog Thomas. Al denk ik wel dat Knopfler een goed gesprek met zijn dochter gaat voeren want die zit hier niet meer op te wachten denk ik... Dire Straits bestaan officieel nog wel alleen zijn ze gestopt met optreden in 1993. Hierna is Knopfler solo verder gegaan. Hij heeft de afgelopen jaren laten weten geen zin meer te hebben om de band nieuw leven in te blazen. Alleen voor een liefdadigheidsconcert hield hij de deur nog wel op een kier... Aangezien er de afgelopen jaren genoeg mogelijkheden zijn geweest om ergens aan deel te nemen en dit nog steeds niet is gebeurd zie ik het persoonlijk ook niet meer gebeuren dat Dire Straits ooit nog zal optreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken