Pearl Jam

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Als je ieder jaar gaat roepen dat die tour er komt zal je ooit wel gelijk krijgen. Idem voor Daft Punk. Ik heb niets aan loze geruchten, laat ons het eens bij de feiten houden aub.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Als je ieder jaar gaat roepen dat die tour er komt zal je ooit wel gelijk krijgen. Idem voor Daft Punk. Ik heb niets aan loze geruchten, laat ons het eens bij de feiten houden aub.

ik ga vooralsnog uit van wat andere zeggen...
het zal moeten blijken of ze in Brazilie spelen in maart, als die geruchten correct zijn kunnen we beoordelen of er meer te verwachten kan zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Tja, maar vooralsnog lijkt het meest logisch om dan te vertrouwen op Matt Cameron en niet op wat vage geruchten.
PJ dus bezig met een nieuw album. Dat zal eerst verschijnen voordat er een tour volgt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Ik weet niet serieus we dit moeten nemen maar op het Pearl jam forum wordt gesproken over een Europese tour in juni/juli. Dit wordt gebracht als meest waarschijnlijke optie door een persoon welke meer dan 132.000 posts heeft gedaan op het forum en in het verleden al vele malen vaker voorspellingen heeft gedaan die grotendeels waar zijn. Mogelijk iemand met (beperkte) inside info?
Volgens hem spelen ze ook in Brazilië en Argentinië maar staan ze dan weer niet op lollapalooza.
Die line up wordt komende week bekend gemaakt dus weten we vlug genoeg of die info klopt...

http://community.pearljam.com/discussion/266775/2018-tour-rumour-thread

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Ik weet niet serieus we dit moeten nemen maar op het Pearl jam forum wordt gesproken over een Europese tour in juni/juli. Dit wordt gebracht als meest waarschijnlijke optie door een persoon welke meer dan 132.000 posts heeft gedaan op het forum en in het verleden al vele malen vaker voorspellingen heeft gedaan die grotendeels waar zijn. Mogelijk iemand met (beperkte) inside info?
Volgens hem spelen ze ook in Brazilië en Argentinië maar staan ze dan weer niet op lollapalooza.
Die line up wordt komende week bekend gemaakt dus weten we vlug genoeg of die info klopt…

http://community.pearljam.com/discussion/266775/2018-tour-rumour-thread

next summer will be fun
:mrgreen:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Dus de ene "geloofwaardige bron" zegt dat PJ niet op Lollapalooza staat maar ze wel naar Europa komen. De andere "geloofwaardige bron" noemt hen als headliner voor Lollapalooza, waardoor sommigen gaan besluiten dat Europa ook zal volgen. Dat Matt Cameron recent zei dat er nog geen tourdata gepland zijn wordt in tussentijd genegeerd.

Op die manier kan je natuurlijk weer maanden Pearl Jam blijven roepen zonder concreet aangekondigde tourplannen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Dus de ene “geloofwaardige bron” zegt dat PJ niet op Lollapalooza staat maar ze wel naar Europa komen. De andere “geloofwaardige bron” noemt hen als headliner voor Lollapalooza, waardoor sommigen gaan besluiten dat Europa ook zal volgen. Dat Matt Cameron recent zei dat er nog geen tourdata gepland zijn wordt in tussentijd genegeerd.

Op die manier kan je natuurlijk weer maanden Pearl Jam blijven roepen zonder concreet aangekondigde tourplannen…

Heb je helemaal gelijk in alleen omdat van de week ook de line up van Lollapalooza bekend wordt gemaakt wilde ik het posten. Kunnen we meteen zien of er mogelijk iets van klopt. Blijft toch speculeren zolang er niets officieel is maar dat maakt het ook wel leuk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Kereltje wrote:
Dus de ene “geloofwaardige bron” zegt dat PJ niet op Lollapalooza staat maar ze wel naar Europa komen. De andere “geloofwaardige bron” noemt hen als headliner voor Lollapalooza, waardoor sommigen gaan besluiten dat Europa ook zal volgen. Dat Matt Cameron recent zei dat er nog geen tourdata gepland zijn wordt in tussentijd genegeerd.

Op die manier kan je natuurlijk weer maanden Pearl Jam blijven roepen zonder concreet aangekondigde tourplannen…


Heb je helemaal gelijk in alleen omdat van de week ook de line up van Lollapalooza bekend wordt gemaakt wilde ik het posten. Kunnen we meteen zien of er mogelijk iets van klopt. Blijft toch speculeren zolang er niets officieel is maar dat maakt het ook wel leuk.
Ik noem de tour om de hints die ik zie.
Andere mogen blijven zeggen dat er geen tour komt omdat Cameron heeft gezegd dat er (nog) geen tour gepland is...
Het is overigens niet enkel Lollapalooza, de reden dat europa kan volgen zie je ook aan het gerucht van San Siro, om maar wat te noemen.

prima toch... dat is het lekkere van geruchtjes
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
PJ wrote:

Kereltje wrote:
Dus de ene “geloofwaardige bron” zegt dat PJ niet op Lollapalooza staat maar ze wel naar Europa komen. De andere “geloofwaardige bron” noemt hen als headliner voor Lollapalooza, waardoor sommigen gaan besluiten dat Europa ook zal volgen. Dat Matt Cameron recent zei dat er nog geen tourdata gepland zijn wordt in tussentijd genegeerd.

Op die manier kan je natuurlijk weer maanden Pearl Jam blijven roepen zonder concreet aangekondigde tourplannen…


Heb je helemaal gelijk in alleen omdat van de week ook de line up van Lollapalooza bekend wordt gemaakt wilde ik het posten. Kunnen we meteen zien of er mogelijk iets van klopt. Blijft toch speculeren zolang er niets officieel is maar dat maakt het ook wel leuk.


Ik noem de tour om de hints die ik zie.
Andere mogen blijven zeggen dat er geen tour komt omdat Cameron heeft gezegd dat er (nog) geen tour gepland is…
Het is overigens niet enkel Lollapalooza, de reden dat europa kan volgen zie je ook aan het gerucht van San Siro, om maar wat te noemen.

prima toch… dat is het lekkere van geruchtjes

Alleen het vervelende is wel dat we de laatste jaren verschillende hintjes hebben gehad omtrent een Europese tour maar telkens het deksel op de neus hebben gehad......
Ben daarom ook echt wel benieuwd naar de line up van lollapalooza deze week.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Alleen het vervelende is wel dat we de laatste jaren verschillende hintjes hebben gehad omtrent een Europese tour maar telkens het deksel op de neus hebben gehad……
Ben daarom ook echt wel benieuwd naar de line up van lollapalooza deze week.

dat is helemaal waar.
geeft uiteraard de critisi recht van spreken.
maar ik ben nog wel (misschien wel tegen beter weten in) aardig optimistisch, kan niet jaren achter elkaar blijven uitblijven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
dat is helemaal waar.
geeft uiteraard de critisi recht van spreken.
maar ik ben nog wel (misschien wel tegen beter weten in) aardig optimistisch, kan niet jaren achter elkaar blijven uitblijven.

En ik blijf bij mijn standpunt

Pearl Jam will record their last album ever and will salute the world with their last tour in which they skip Pinkpop,

Eddie will go to a yoga retreat in the Himilaya's and will never be heart from again. End of story.


Maar alle gekheid op een stokje...het skippen van de (waarschijnlijk) vorige 2 optredens, het examen van 1 van die kids en terreurdreiging heeft er voor gezorgd dat ik ze niet eens meer wil zien. Stelletje watjes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Gaat het dan gebeuren?

We krijgen deze week eerste tourdata.

De spanning neemt al wat toe...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Nieuw geruchtje uit Zuid Amerika
https://twitter.com/PearlJamCOL/status/912776521475117061
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Heb je ook de poster er onder ook gezien? Geen PJ.
ja idd..

ik weet ook niet of dat gaat passen.
16, 18, 21 en 23 maart zouden de speeldata in ZUid Amerika moeten gaan worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken