Pearl Jam

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
maar objectief moet je gewoon eerlijk zijn en qua headliners laat Werchter amper iets lopen en dat is zowel door de artiesten als door het festival.
amper ja

maar dat van backstage vind ik allemaal maar bla bla.. ik geloof daar nooit zo in.
dan zou dat betekenen dat artiesten in Belgie nooit meer ergens anders naar toe willen dan Werchter.
Mooie boel voor die andere festivals en zalen in Belgié, nee hoor... een zak geld doet een mening wel veranderen hoor.

Maar goed.
Dan moet de verwachting maar veranderen, Roskilde er uit en Rock Werchter er in dan maar.
We zullen zien. Misschien dan ook maar 2 keer ZiggoDome omdat daar de backstage zo fijn is tegenover een festival als Pinkpop.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Michiel wrote:
maar objectief moet je gewoon eerlijk zijn en qua headliners laat Werchter amper iets lopen en dat is zowel door de artiesten als door het festival.


amper ja

maar dat van backstage vind ik allemaal maar bla bla.. ik geloof daar nooit zo in.
dan zou dat betekenen dat artiesten in Belgie nooit meer ergens anders naar toe willen dan Werchter.
Mooie boel voor die andere festivals en zalen in Belgié, nee hoor… een zak geld doet een mening wel veranderen hoor.

Maar goed.
Dan moet de verwachting maar veranderen, Roskilde er uit en Rock Werchter er in dan maar.
We zullen zien. Misschien dan ook maar 2 keer ZiggoDome omdat daar de backstage zo fijn is tegenover een festival als Pinkpop.

Roskilde, Opener en Werchter is perfect mogelijk, Foo Fighters en Red Hot Chili Peppers deden dat ook de afgelopen 2 jaar. Denk dat je eerder Main Square en Wireless mag schrappen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Dimitris heeft net een filmpje geplaatst op facebook: Pearl Jam European TOUR 2018. Een opname van het concert in Amsterdam 2012.
Hint?

ahhhhhh, imo jammer Amsterdam...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.748
1.910
Maurice wrote:
Dimitris heeft net een filmpje geplaatst op facebook: Pearl Jam European TOUR 2018. Een opname van het concert in Amsterdam 2012.
Hint?


ahhhhhh, imo jammer Amsterdam…

Hmmmm zegt nog niet zoveel. Zoals ik al eerder aangaf zie ik ze ook wel in de Ziggo staan plus headliner op PP. Die optie is in 2016 ook besproken. Er circuleerde toen ook een (voorlopig) tourschema rond waarop beiden stonden vermeld.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
hmmm ?

ik heb het idee dat op de tourpagina van Pearl Jam, de tekst "SHOW DATES" is gewijzigd naar "PEAL JAM 2018 TOUR" ?

of heb ik iets gemist?


edit : mogelijk is het idd gewijzgd naar "PEAL JAM 2018 TOUR" omdat er op korte termijn losse shows bij komen, bijvoorbeeld in Rio de Janeiro. ? misschien?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
hmmm ?

ik heb het idee dat op de tourpagina van Pearl Jam, de tekst “SHOW DATES” is gewijzigd naar “PEAL JAM 2018 TOUR” ?

of heb ik iets gemist?

edit : mogelijk is het idd gewijzgd naar “PEAL JAM 2018 TOUR” omdat er op korte termijn losse shows bij komen, bijvoorbeeld in Rio de Janeiro. ? misschien?

dussss....

Brazilie erbij 21 maart in Rio.

en


Met Royal Blood als support, nou laat die maar samen afreizen naar Landgraaf

dit begint langzaam... laat maar komen de rest van de tour!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.748
1.910
Ik verwacht gezien hun vorige bekendmakingen omtrent tours in Europa pas in de eerste 2 weken van december nieuws....
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.157
1.189
Ten club e-mail

Ik ben daar geen lid van en heb er dus geen ervaring mee... maar het is een publiek geheim dat Pearl Jam geboekt was voor Rock Werchter 2016 en dat ze eind 2015, de dag voor de ticketverkoop ging beginnen, aangekondigd moesten worden. Was er toen ook zo'n mail dat ze gingen touren rondgestuurd, bv in oktober zoals nu het geval is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Gokje van geruchten uit 2015/2016 en uitgaande van eerdere tours.
Van medio juni tot medio juli in Europa.
Amsterdam (ZiggoDome x2) (misschien 3de keer NL, Pinkpop?), Londen, Dublin, Kopenhagen, Waldbuhne Berlijn, Opener Festival, Rock Werchter, Italië (los concert en Rock in Roma), NOS Alive en Mad Cool.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Dimitris meldt net op Facebook:
(N.a.v. wat reactie van fans op die hashtag #PJTOUR2018)

PJ will tour Europe summer 2018, is a go

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.748
1.910
Dimitris meldt net op Facebook:
(N.a.v. wat reactie van fans op die hashtag #PJTOUR2018)

PJ will tour Europe summer 2018, is a go

Kijk, dat is goed nieuws. Bedankt voor de update!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Rick wrote:
Dimitris meldt net op Facebook:
(N.a.v. wat reactie van fans op die hashtag #PJTOUR2018)

PJ will tour Europe summer 2018, is a go


Kijk, dat is goed nieuws. Bedankt voor de update!!!

die conclusie hadden we ook al... Maar hij herhaalt zichzelf wel... Aardige vent!!
ha ha, leuk dit...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken