Paaspop 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Radical Redemption is ook tof voor de liefhebbers van het hardere werk ;).

Dit is gewoon een Paaspop lichting ten voeten uit, het is gewoon duidelijk wat ze willen en wat ze doen en daarbij passen deze namen gewoon prima bij. En onderschat de kracht van Veul Gère in Brabant niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
367
300
Hoe weinig weekendkaarten waren er? Was nummer 4404 en ze waren al weg...
Dus maar dagkaartje voor de zaterdag gehaald.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
En maar weer een een Nederlandse naam erbij:

𝗖𝗛𝗘𝗙'𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗢𝗣 𝗣𝗔𝗔𝗦𝗣𝗢𝗣 𝟮𝟬𝟮𝟰
🔥
Gistermiddag lanceerde Chef’Special de verse single ‘Speed Of Light’ als zeer smakelijk voorproefje op het nieuwe album dat begin 2024 verschijnt. Allereerst: checken dus! Maar er is méér goed nieuws! De Haarlemse geweldenaars komen volgend jaar maart weer naar Schijndel om op Paaspops zaterdag van 22:30-23:30 de Apollo naar een kookpunt te brengen! Uiteraard met enkele nieuwe nummers én flink wat van hun hits waaronder de klassiekers ‘In Your Arms’, 'Nicotine', ‘Afraid Of The Dark’, ‘Amigo’, 'Birds', 'Try Again', en 'Into The Future'. Mooi nieuws op de vrijdagochtend, dachten wij zo. Benieuwd naar alle aangekondigde namen tot nu toe? Check paaspop.nl!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
𝟱𝟬 𝗡𝗜𝗘𝗨𝗪𝗘 𝗡𝗔𝗠𝗘𝗡!
🚀
Zojuist bevestigd: Chase & Status Live, Zara Larsson, Gavin James, Heideroosjes, JP Cooper en méér! Meemaken? Scoor de aller- allerlaatste regular tickets nu het nog kan. En daarna? Duiken we head first die feestdagen in! Potje zin in!
💥

🎟️
Tickets op www.paaspop.nl
Alle nieuwe bevestigingen op een rij:
11 Jaar Lamme Frans Kringverjaardag • 80's verantwoord • 90's Now • A-B-C’tje met de Flamingooos • ADF Samski • Anneke van Giersbergen & Band • Bankzitters • Berit Companjen • Bizzey • Bumbers Bonanza Spelshow Spektakel • Chase & Status Live • Chef’Special • Christel de Laat • De Gierboys • Dj De Manager • Donnie • Fanfareoke • Flaire • Freddy Moreira • Fresku • Gavin James • Glock'45 • Guido Weijers • Hackensaw Boys • Hańba! • Hardcore vibes • Heideroosjes • HollandseHitte • JP Cooper • K3 band - Alle Kleuren • Kalush Orchestra • Kees van Hondt • Lo Poloko • Mr. Polska • Outsiders • Prins S. en De Geit • Quique • Sam Hofman • Seven Wonders - Fleetwood Mac tribute • Sonny Wern • Sophie Straat • Sweaty Disco • The Locos • The Reytons • Thomas Newson • Trobi • Wipneus en Pim presenteren Fan van Disco • Yīn Yīn • Zara Larsson • ZerOOs Heroes
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
Zoals altijd een lichting met een heleboel troep.
Maar er zitten stiekum natuurlijk ook wel weer een paar leuke namen bij:
Christel de Laat!!(in haar eigen skijndel)
Anneke van Giersbergen
Hackensaw Boys
Heel benieuwd hoe Kees van Hond werkt op Paaspop
Prins s en de geit
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Zo he, Paaspop strikt gewoon een band die 4 van de beste nummers ooit heeft gemaakt!!!!!!!!
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Dit jaar wil ik voor het eerst naar Paaspop gaan. Welke stages zijn echt aan te raden om te bezoeken? Of is dit afhankelijk van wat er geprogrammeerd staat.
Mijn ervaring vorig jaar was vooral dat als je zeker wil zijn dat je een act ziet, je absurd ruim van te voren je plek moet veiligstellen. Anders kom je er gegarandeerd niet meer tussen. Ik heb vorig jaar maximaal 1/3e van wat ik hoopte te zien gezien.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wij hebben alleen kaarten voor de vrijdag weten te scoren. Gaan wel met de caravan. Beetje camping gezelligheid meepakken en dan zondag maar aftaaien.
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Er stond/staat niets op de swap. We zijn met een man of 7 dus het risico dat dan niet iedereen een kaart heeft.. Daarom dus deze oplossing.
Oei, ok. Dan kun je beter nog voor dagkaarten voor de zaterdag en zondag gaan tzt. Die komen zeker nog beschikbaar 🤞En de camping is sowieso ook al erg vermakelijk
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Toch wel jammer dat Paaspop zo snel uit verkoopt tegenwoordig. Vond het altijd wel leuk om 1 dagje heen te gaan, opener van het jaar. Niet de spannendste acts zien, maar een lekker opwarmertje en zo nu en dan wat acts meepakken die je normaal zou skippen omdat er interessantere dingen staan. Maar je gaat er ook niet blind een dagticket voor kopen ofzo.

Hierdoor dit festival wel beetje uit het oog verloren. Maar goed, daar zullen ze in Schijndel maling aan hebben want het verkoopt alles een malle. En terecht, want het festival zit goed in elkaar. Neemt zichzelf niet te serieus maar kunnen dit toch goed combineren met bepaalde acts waardoor er muzikaal toch wel "iets" te zien is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Naast het geweld van Lowlands kwam Paaspop ook nog met wat naampjes.

𝗡𝗜𝗘𝗨𝗪𝗘 𝗡𝗔𝗠𝗘𝗡!
⭐
Sophie Ellis-Bextor (Murdering the dancefloor since 2001), Rondé, Wende, een dikke lading gitaargeweld én méér! Met gestrekt been knallen we er weer zo’n 60 namen tegenaan voor Paaspop 2024. Nog minder dan 2 maanden en we mogen weer!
𝗡𝗼𝗴 𝗴𝗲𝗲𝗻 𝘁𝗶𝗰𝗸𝗲𝘁 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗣𝗮𝗮𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟰?
🎟️

No worries! De reguliere kaarten zijn al tijden uitverkocht, maar we hebben wel nog VIP Tickets. Met name die Regular VIP Tickets - voor alle festivaldagen - vliegen de deur uit. Niet gek ook, want deze tickets kosten niet veel meer dan de reguliere tickets, maar hebben wél VIP Parking inbegrepen, evenals een VIP Entrance, toegang tot het Apollo Skydeck en méér. Scoor ze voordat het te laat is via: www.paaspop.nl
𝗔𝗹𝗹𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲 𝗻𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗼𝗽 𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗶𝗷!
🔥

AC IN DC • Adjuzt • Amenra • Ammar • Among The Saints • Aversion • Baby Blue • Bad Medicine • Bizkit Park • Bram, Stefan & Sean • Broadway Brass • Brucified • Californicated • Callkoen • D-Sturb • Devin Wild • Django Wagner • Doe Maar Tribute Winnetoe • Edwin Evers Band • Effe Serieus • Grootste Oorwurm Allertijden van het Jaar Gala • Grote K feest • High Vis • Hollandse Sterrenparadegala • Hot Milk • IMITALLICA • Jazzalike • Jebroer 4EVER • Marcelino's feestdagen Marathon • MTV UNPLUGGED • One • Pablo Honey • Pavluv • Pene Corrida • Phuture Noize • Queen in Concert • Rens, Jaïr & Ome Uncle • Repop • Riserva Moac • Ritse • Rodeo zingen • Romy Janssen • Rondé • Roxy Dekker • Royal Hillbilly Club • Slash & Rozes • Sophie Ellis-Bextor • Staal met Glazen • Starman - David Bowie Tribute • Steamsister • The Guilty Six • The Purge • The Seatsniffers • The Story of the Boybands • The Wetneck games • Tony Junior • Viktor • Wende
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
573
423
Naast het geweld van Lowlands kwam Paaspop ook nog met wat naampjes.

𝗡𝗜𝗘𝗨𝗪𝗘 𝗡𝗔𝗠𝗘𝗡!
⭐
Sophie Ellis-Bextor (Murdering the dancefloor since 2001), Rondé, Wende, een dikke lading gitaargeweld én méér! Met gestrekt been knallen we er weer zo’n 60 namen tegenaan voor Paaspop 2024. Nog minder dan 2 maanden en we mogen weer!
𝗡𝗼𝗴 𝗴𝗲𝗲𝗻 𝘁𝗶𝗰𝗸𝗲𝘁 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗣𝗮𝗮𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟰?
🎟️

No worries! De reguliere kaarten zijn al tijden uitverkocht, maar we hebben wel nog VIP Tickets. Met name die Regular VIP Tickets - voor alle festivaldagen - vliegen de deur uit. Niet gek ook, want deze tickets kosten niet veel meer dan de reguliere tickets, maar hebben wél VIP Parking inbegrepen, evenals een VIP Entrance, toegang tot het Apollo Skydeck en méér. Scoor ze voordat het te laat is via: www.paaspop.nl
𝗔𝗹𝗹𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲 𝗻𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗼𝗽 𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗶𝗷!
🔥

AC IN DC • Adjuzt • Amenra • Ammar • Among The Saints • Aversion • Baby Blue • Bad Medicine • Bizkit Park • Bram, Stefan & Sean • Broadway Brass • Brucified • Californicated • Callkoen • D-Sturb • Devin Wild • Django Wagner • Doe Maar Tribute Winnetoe • Edwin Evers Band • Effe Serieus • Grootste Oorwurm Allertijden van het Jaar Gala • Grote K feest • High Vis • Hollandse Sterrenparadegala • Hot Milk • IMITALLICA • Jazzalike • Jebroer 4EVER • Marcelino's feestdagen Marathon • MTV UNPLUGGED • One • Pablo Honey • Pavluv • Pene Corrida • Phuture Noize • Queen in Concert • Rens, Jaïr & Ome Uncle • Repop • Riserva Moac • Ritse • Rodeo zingen • Romy Janssen • Rondé • Roxy Dekker • Royal Hillbilly Club • Slash & Rozes • Sophie Ellis-Bextor • Staal met Glazen • Starman - David Bowie Tribute • Steamsister • The Guilty Six • The Purge • The Seatsniffers • The Story of the Boybands • The Wetneck games • Tony Junior • Viktor • Wende
oh wat?! Amenra en High Vis?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Leuke toevoegingen met Wende, Sophie Ellis-Bextor, Amenra en High Vis. Benieuwd toch wel naar Roxy Dekker. En ik wist niet dat er behoefte was aan een MTV Unplugged tribute band XD
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Mijn ervaring vorig jaar was vooral dat als je zeker wil zijn dat je een act ziet, je absurd ruim van te voren je plek moet veiligstellen. Anders kom je er gegarandeerd niet meer tussen. Ik heb vorig jaar maximaal 1/3e van wat ik hoopte te zien gezien.
Huu, dat heb ik precies nul keer gehad vorig jaar. Bij welke optredens? Druk was het overigens wel ja, en zo vol gebouwd dat je nergens kunt zitten. Maar goed, dat is nu eenmaal Vegas. Veel zin in weer!
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Huu, dat heb ik precies nul keer gehad vorig jaar. Bij welke optredens? Druk was het overigens wel ja, en zo vol gebouwd dat je nergens kunt zitten. Maar goed, dat is nu eenmaal Vegas. Veel zin in weer!
Poeh goeie vraag. Was vooral bij die silver warehouse. Optreden van fransje bouwer was ook onmogelijk om binnen te komen. Ik weet het niet precies meer maar het is me wel bij gebleven dat ik echt vaak voor een rood kruis gestaan heb.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken