Paaspop 2021

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
225
Aardige namen. Ik kan per dag best wat artiesten bedenken die ik zou willen zien, en ook een paar absolute musts.

Traditiegetrouw post ik hier ook mijn wishlist. Vind ik zelf altijd het leukste, zie die van jullie ook graag

- Oliver Heldens
- Macky Gee
- Noisia
- De Staat
- Zwanger Guy
- The Opposites
- Dave Budha
-Winne
- Josbros
- Jantje
- Sticks

Maar we gaan het zien! Vast een vermakelijke lineup. ZIN IN
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Paaspop 2021 (official) ????????: ?? ?????? ??????

This is ??????????????!

La Pegatina • Snelle & de Lieve Jongens Band

Bizzey • DOOL • Froukje • Jonna Fraser • Kris Kross Amsterdam • Sloper • The Slow Readers Club • StukTV • Tim Knol & Blue Grass Boogieme • Zwangere Guy

90's NOW • Antoon • DYNA • Fab x Paans • Feestdjruud XXL • House Of Rock • Leadbeaters • Serious Boaters • STAKE • Tante Joke Karaoke Band • The Fortunate Sons • The Partysquad • The Picturebooks • Trobi • Yung Felix

? Ticketverkoop: dagtickets & overige tickets (zoals vriendenarea's en resort accommodaties) gaan op 03 april om 11:00 uur in de verkoop via www.paaspop.nl.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Die zondag heeft wel een leuke update gekregen. Hopelijk kan ik nog een dagkaart scoren in April. Blijf dit wel slecht geregeld vinden overigens.

 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
?????????: ?????

Niemand minder dan dé rock-koningin van Nederland 'Anouk', komt naar Paaspop 2021 (official) (zaterdag)! De status van Anouk in de Nederlandse muziek mogen we inmiddels als ‘koninklijk’ typeren. Daarom zijn we des te trotser dat we haar opnieuw mogen verwelkomen op ons podium.

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Ik had mijn tickets nog vanaf de Early-early bird sale in 2019, vlak na die editie. Dus ben benieuwd of ik ze eindelijk kan gaan gebruiken.

Mijn lijstje ziet er tot nu toe zo uit:

Vrijdag

Bizkit Park, Epica, House of Rock (klinkt wel leuk als ik de beschrijving zie), Krezip, Mother Mercury (Queen tribute), Sloper, Spoil Engine, The Slayer Coverband

Zaterdag

AC in DC (duh), Kraantje Pappie, My Baby, Netsky, Paul Elstak, Stake, The Art of Pantera (Pantera tribute), The Pink Floyd Project (duh), Up The Irons (Iron Maiden tribute)

Zondag

Danny Vera, Dool, Elvana, Froukje, La Pegatina, Wildstylez

Heb tot nu toe wel genoeg te doen. Laten we maar hopen dat dit feestje doorgaat!

 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
??????? ????????: ?? ?????? ?????
?

This is ???-???????!
Anouk
Tabitha
Altın Gün

Bokassa

DeWolff

Lijpe

MEROL

NAVARONE

Perturbator

Peter Pannekoek

ROYAL REPUBLIC

Ruben Annink

Skindred

The Kik
• TRIBUTE2BOB MARLEY:
Rootsriders
BANG BANG ROMEO

Dansado & De Feestmeester

Lauwtje Lauws

Les Truttes

No Turning Back

Paceshifters

Ramkot

Ten Times A Million

The Glamrocks

This is Lovski

Tricklebolt

X-Raiders
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Kaarten gekocht voor de vrijdag, dat belooft een stevig avondje te worden zo met Epica, Navarone en Skindred, Sloper, Spoil Engine en Royal Republic
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Nieuwe namen!

Fatboy slim
Reinier zonneveld
Heino
Amenra
ANNO DOMINI
hang youth
Bad Nerves
Coach Party
Goldband
GOOSE
Pendejo!
Lee Towers
Mental theo
Nona
Piledriver
Projectmanager
Sound Rush
Spidergawd
STONES SESSIONS
Tankzilla
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Verdomme... nu mijn zaterdag omgeruild met die zondag en maken ze Heino en Amenra bekend. Fatboy Slim en Goose had ook tof geweest.

Nouja dan maar blij zijn met Hang Youth en Spidergawd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Nieuwe namen!

Fatboy slim
Reinier zonneveld
Heino
Amenra
ANNO DOMINI
hang youth
Bad Nerves
Coach Party
Goldband
GOOSE
Pendejo!
Lee Towers
Mental theo
Nona
Piledriver
Projectmanager
Sound Rush
Spidergawd
STONES SESSIONS
Tankzilla
Heino en Amenra naast elkaar zien bij een aankondiging, geweldig.

Prima lijstje wel hoor. Fatboy Slim is een mooie dikke vis om nu nog binnen te halen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Heino en Amenra naast elkaar zien bij een aankondiging, geweldig.

Prima lijstje wel hoor. Fatboy Slim is een mooie dikke vis om nu nog binnen te halen.
Ja voor Paaspop heel goede namen hoor..

Amenra, Fatboy Slim, Reinier Zonneveld, Bad Nerves, Spidergawd, Goose, Hang Youth, Goldband zouden op veel festivals niet misstaan. En dan dingen als Heino en Lee Towers zijn ook gewoon briljant als je het even wat minder serieus wil nemen (geld ook voor Mental Theo een beetje).

Maar baal wel van de kaart situatie nu... als ik dit had geweten had ik mijn zaterdag kaart gewoon behouden. Want je had vlak net na de eerste lichting nog de tijd om je huidige dagticket te retourneren.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
??????? ?????????
We breiden het programma van Paaspop 2021 (official) verder uit met deze keer 14 nieuwe namen. ?ℎ?? ?? ???????????!
☀️

Måneskin
Floor Jansen • Vitalic Live
Donnie • SEF • Son Mieux
Baby Blue: Flemming’s Farewell • Jezebel • Komodo • Smartlappen Karaoke • Sophie Straat • Speedmobile • The Vices • Träcksäck
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken