Paaspop 2021

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Haha het gaan gewoon kut NL acts lichting worden natuurlijk. Maar toch ben ik oprecht enthousiast dat we namen vinden voordat een festival ze zelf officieel bekend heeft gemaakt. Dat doet me goed.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ook duncan Laurence is bevestigd. Vele zullen hier ontzettend tevreden mee zijn gok ik :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
hop
?? ?????? ??+ ????? Paaspop 2021?
We welcome you to ‘The Greatest Show On Earth’, met zojuist bevestigd:
_
Chef'Special
• André Hazes
• Paul Kalkbrenner
• Kensington
• Krezip
• Netsky
• Danny Vera
DI-RECT
• Epica
• Frenna
Deluxe • Kraantje Pappie
• Duncan Laurence
• MAAN
• Davina Michelle
• My Baby
• Rolf Sanchez
• Suzan & Freek
• Typhoon
Bilal Wahib • Elvana: Elvis Fronted Nirvana
• Fresku
(live) • Joost Klein
• Pokey LaFarge
• S10
• SONS
• Voltage
80 VERANTWOORD • Aap uit de Mouw • ABBA FEVER • AC IN DC • ADF Samski • Afrobros • Bare Jams • BIZKIT PARK • Bonxo & Serge V. • Coming fout met Pim Pam Pompen en het Feestteam • DAREDEVILS • Diquenza • Doe maar Danny Panadero • Dopebwoy • ELVANA • Freddy Moreira • Genta • Gotu Jim • HANBA • JEROENS CLAN • Johnny 500 • Kruzo • La Fuente • LEADBEATERS • Loco Loco Discoshow • MOTHER MERCURY: 50 JAAR QUEEN • MR WEAZLY • Mr. Belt & Wezol • MUYAYO RIF • PAPAFORMIGAS • Paul Elstak • PERCOSSA • Poke • Quique • RAYEN PANDAY • RENE VAN MEURS • RUMAG • RUMAG • Sensue • SINDICATO SONICO • SINGLEFEESTJE • SMÈRRIG Diskjochies • SOR • Spoil Engine • STACKED ACTORS • STAND UP COMEDY MC; Tim Hartog Act1: Daveson Ignatia Act 2: Stephen Bell Act 3: Daan van der Hoeven • STARMAN: DAVID BOWIE TRIBUTE • Team Rush Hour • THE ART OF PANTERA • THE FORTUNATE SONS • THE MAHONES • The Night of the Bratwurst • The Pink Floyd Project • THE SLAYER COVERBAND • The Wetnecks • TOMMY TORNADO & THE CLERKS • Tony Junior • TREE GEES • UP THE IRONS • Wildstylez • WK Schuifelen • Yung Nnelg • Zanger Kafke & Braboloco • ZEROOS HEROES
_
? Ticketverkoop: zaterdag 27 februari om 11:00 uur via www.paaspop.nl.
We starten met een super speciale Early Bird ticketverkoop waarin enkel weekendtickets te koop zijn.
⚠Er is een gering aantal tickets beschikbaar, wees er dus heel snel bij! Er is in 2020 massaal besloten om entreetickets te houden (waarvoor super veel dank). Hierdoor is Paaspop 2021 (official) al voor ruim 90% uitverkocht.
???? ??????? ??????
Alle tickets zijn automatisch omgezet naar 2021 tickets. Iedere ticketkoper ontvangt vandaag een e-mail.
Buckle up & enjoy the ride!☀️
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Prima line-up voor Paaspop en niet meer dan je kunt verwachten na de verplaatsing, vooral NL artiesten. Voor mij zijn wel alle kersen op de taart weg nu zoals Parkway Drive en Lamb of God, een paar echte trekkers zijn voor mij wel nodig. Zal hier zeker niet heen gaan daarom. Epica is de positieve uitzondering.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wel toffe namen opzich, je kon verwachten dat het er bijna alleen maar nl artiesten zouden komen.hoop nog wel op de staat ofzo
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.509
10.546
Loop je ook niet bepaald warm voor. Pokey LaFarge, Voltage, My Baby, Epica en dan heb ik 't wel gezien. Inderdaad niet meer dan je kon verwachten, maar daarom niet minder jammer.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Haha het is gewoon kut… laten we eerlijk wezen. Maar goed, ik zie het wel tegen die tijd.

Ja je hebt opzich wel gelijk ja haha als ik de line up ff beter bekijk.
Maar net als netsky, Paul kalkbrenner, chef special(geef ik een kans) , Di-rect, Epica, Joost, Mr. Belt en wezol, Mybaby, typhoon, voltage
En coverbandjes als Bizkit Park, mother mercury, Starmanl, the slayer coverband en pink Floyd project lijkt me wel leuk om keetje te kijken.

De rest is ook niet echt waar je een ticket voor zou kopen nee. Maar als we weer mogen zou ik met boven staande namen toch wel vermaken. Op Paaspop zie ik bands waar ik op een ander festival nooit naar zou kijken
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Als ik die lineup zie, in de "mis-festival"status waarin ik verkeer...
Zou ik heel tevreden zijn met, Chef’Special, zelfs met Kensington (jawel), Krezip, Danny Vera, DI-RECT, Epica, My Baby, Rolf Sanchez, Suzan & Freek, Pokey LaFarge, Voltage, Paul Elstak, AC in DC, The Fortunate Sons en uiteraard UP THE IRONS
dat is eigenlijk nog wel een aardig rijtje zo op eerste blik op deze lineup
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Haha het is gewoon kut… laten we eerlijk wezen. Maar goed, ik zie het wel tegen die tijd.

Ja jij zegt het wat beter. Het gebrek aan festivals heeft ons soft gemaakt mensen. Iedereen is hier opeens best tevreden mee haha
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Indiaantje89 wrote:
Haha het is gewoon kut… laten we eerlijk wezen. Maar goed, ik zie het wel tegen die tijd.

Ja je hebt opzich wel gelijk ja haha als ik de line up ff beter bekijk.
Maar net als netsky, Paul kalkbrenner, chef special(geef ik een kans) , Di-rect, Epica, Joost, Mr. Belt en wezol, Mybaby, typhoon, voltage
En coverbandjes als Bizkit Park, mother mercury, Starmanl, the slayer coverband en pink Floyd project lijkt me wel leuk om keetje te kijken.

De rest is ook niet echt waar je een ticket voor zou kopen nee. Maar als we weer mogen zou ik met boven staande namen toch wel vermaken. Op Paaspop zie ik bands waar ik op een ander festival nooit naar zou kijken
Nouja ik heb een tering hekel aan coverbands. Dus dat helpt al niet.

Netsky en Paul Kalkbrenner zijn wel leuk inderdaad. Chef'Special al tig keer gezien maar is nooit leuk geweest. Di-Rect heeft zo enkele leuke nummers maar gaat mij heel snel vervelen. Ik zou Krezip dan nog wel eens willen zien (nog nooit live gezien) en de rest van de namen is mijn ding allemaal niet (ook Epica niet, daar kan ik echt niks mee, dan veel liever Within Temptation of Delain)

En ik heb een zaterdag ticket en dan staat er al helemaal niks.

Nee als dit het eerste festival is wat kan dan ben ik er gewoon bij. Maar we moeten nu niet doen of dit een goed affiche is. Zelfs in deze barre tijden moeten we kritisch blijven ;).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Dan vind ik dit affiche toch wel iets beter met Eefje, Sports Team, Wies, Klangstof, Pip Blom, S10, Goldband, Zwangere Guy en niemand meer dan Drukwerk _O_
Eug402iXAAAahKw
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
The Greatest Show on Earth en dan als tweede in de lijst van het programma Andre Hazes. :lol:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Dan vind ik dit affiche toch wel iets beter met Eefje, Sports Team, Wies, Klangstof, Pip Blom, S10, Goldband, Zwangere Guy en niemand meer dan Drukwerk _O_
Eug402iXAAAahKw

Mee eens. Dauwpop doet het inderdaad net wat scherper.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Toch een beetje raar dat je tot vandaag optie hebt om je dag kaart te refunden. Maar zojuist gedaan..

Voor alle namen die vorig jaar op het affiche staat er maar letterlijk 1 dit jaar ook het programma, en dat is Paul Kalkbrenner en die is vandag veranderd. Eigenlijk zie ik geen leuke dag er bij zitten, maar ga dan zondag een nieuwe kaart voor de zondag proberen te kopen. Niet dat ik per direct Kalkbrenner moet zien, maar goed dit zou zomaar een van de eerste festivals van dit jaar kunnen zijn.. en dan ben ik stiekem toch blij met een dagticket.

Verder die dag nog even kijken bij S10, SONS en uhh... ja dat was het wel.... Wel een klein beetje raar dat ik mijn kaart niet gewoon kan inruilen tegen een andere dag. Want nu heb ik de kans dat ik beide dagen misloop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken