Paaspop 2020

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.813
Er zit ook echt in de eerste 2 pakketten geen enkele uitschieter of verrassing.

Zitten wel wat leuke namen tussen hoor zoals Dub Inc, hatebreed , Lamb of god , Rootsriders , parkway drive & Netsky.
Maar al deze namen heb ik de laatste tijd genoeg gezien.

Maar ach, paaspop is over het algemeeen altijd wel leuk
1f642.svg
Al sla ik (tot nu toe) een jaartje over
1f642.svg
Wat zijn uitschieters... Ik vind Parkway Drive, Kalkbrenner, Lamb Of God en The Streets echt wel uitschieters "voor Paaspop begrippen".

Natuurlijk hebben ze ooit The Prodigy en Underworld op de dieptepunt van hun carrieres ooit weten te strikken. Maar voor paaspop zijn dit best prima namen.
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Early bird tickets in de pocket en dat is twee (naast Pinkpop). straks maar een de stad in, het is toch al een dure zaterdag :-o
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zou hier graag wat meer niet-mainsteam hiphop namen als een Dave Budha, S10 of Josbros. Verder wel tevreden met die eerste namen, ik ga het in de gaten houden. Hopelijk nog wat DNB namen

Die komen altijd later nog wel. Als ik me niet vergis is er zelf een dag waarbij er wel een stuk of 10 kleine hiphop artiesten na elkaar optreden in dezelfde tent.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.407
600
Parkway Drive neemt buiten Hatebreed ook Stick To Your Guns mee op tour. Stonden in 2017 ook samen op Paaspop. Lijkt me een mooie naam om ook te hebben!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
namen

Die komen altijd later nog wel. Als ik me niet vergis is er zelf een dag waarbij er wel een stuk of 10 kleine hiphop artiesten na elkaar optreden in dezelfde tent.

Klopt, in de Roxy staan altijd wel veel "hiphop" namen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
??????? ????????? | ?????? ????????
Mil-joeeenen streams, een regelrechte top 40 hit, een ram-uitverkocht AFAS Live, én hij staat op Paaspop 2020 (Official): Dermot Kennedy! You've got that power over me.
&.. ?????? ??? ???? 25+ ?????? ?????!?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.407
600
Ik ken hem niet maar voor de fans zeker mooi, ben benieuwd eigenlijk waarom deze naam apart werd bevestigd met de andere namen morgen. Zullen daar nog van zo'n mooie grotere namen tussen komen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.813
Ik ken hem niet maar voor de fans zeker mooi, ben benieuwd eigenlijk waarom deze naam apart werd bevestigd met de andere namen morgen. Zullen daar nog van zo’n mooie grotere namen tussen komen?
Ze hebben voor Paaspop begrippen best flink wat grote namen hoor. Maar goed, er zal vast wel wat moois bij zitten.

Hoop juist op de kleine leuke bandjes, en misschien nog wat toffe dj acts. Blijf het jammer vinden dat ze volledig de Techno kant op gegaan zijn, ik vond de We Are Electric area iets meer diversiteit hebben.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Pim wrote:
Ik ken hem niet maar voor de fans zeker mooi, ben benieuwd eigenlijk waarom deze naam apart werd bevestigd met de andere namen morgen. Zullen daar nog van zo’n mooie grotere namen tussen komen?

Ze hebben voor Paaspop begrippen best flink wat grote namen hoor. Maar goed, er zal vast wel wat moois bij zitten.

Hoop juist op de kleine leuke bandjes, en misschien nog wat toffe dj acts. Blijf het jammer vinden dat ze volledig de Techno kant op gegaan zijn, ik vond de We Are Electric area iets meer diversiteit hebben.
Toch mis ik nog zo'n naam als Bastille in 2018, maar we zullen zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.813
Indiaantje89 wrote:

Pim wrote:
Ik ken hem niet maar voor de fans zeker mooi, ben benieuwd eigenlijk waarom deze naam apart werd bevestigd met de andere namen morgen. Zullen daar nog van zo’n mooie grotere namen tussen komen?


Ze hebben voor Paaspop begrippen best flink wat grote namen hoor. Maar goed, er zal vast wel wat moois bij zitten.

Hoop juist op de kleine leuke bandjes, en misschien nog wat toffe dj acts. Blijf het jammer vinden dat ze volledig de Techno kant op gegaan zijn, ik vond de We Are Electric area iets meer diversiteit hebben.

Toch mis ik nog zo’n naam als Bastille in 2018, maar we zullen zien!
Indiaantje89 in zichzelf: (geen kut opmerkingen maken over Bastille), (geen kut opmerkingen maken over Bastille!!!!), (geen kut opmerking maken over Bastille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, (GEEN KUT OPMERKINGEN MAKEN OVER BASTILLE), (GEEN KUT OPMERKINGEN MAKEN OVER BASTILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

nZwxflC.png
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
basgitaar wrote:

Indiaantje89 wrote:

Pim wrote:
Ik ken hem niet maar voor de fans zeker mooi, ben benieuwd eigenlijk waarom deze naam apart werd bevestigd met de andere namen morgen. Zullen daar nog van zo’n mooie grotere namen tussen komen?


Ze hebben voor Paaspop begrippen best flink wat grote namen hoor. Maar goed, er zal vast wel wat moois bij zitten.

Hoop juist op de kleine leuke bandjes, en misschien nog wat toffe dj acts. Blijf het jammer vinden dat ze volledig de Techno kant op gegaan zijn, ik vond de We Are Electric area iets meer diversiteit hebben.


Toch mis ik nog zo’n naam als Bastille in 2018, maar we zullen zien!

Indiaantje89 in zichzelf: (geen kut opmerkingen maken over Bastille), (geen kut opmerkingen maken over Bastille!!!!), (geen kut opmerking maken over Bastille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, (GEEN KUT OPMERKINGEN MAKEN OVER BASTILLE), (GEEN KUT OPMERKINGEN MAKEN OVER BASTILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

nZwxflC.png
Wees gerust, Bastille staat niet bij de namen die morgen bevestigd gaan worden.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
basgitaar wrote:

Indiaantje89 wrote:

Pim wrote:
Ik ken hem niet maar voor de fans zeker mooi, ben benieuwd eigenlijk waarom deze naam apart werd bevestigd met de andere namen morgen. Zullen daar nog van zo’n mooie grotere namen tussen komen?


Ze hebben voor Paaspop begrippen best flink wat grote namen hoor. Maar goed, er zal vast wel wat moois bij zitten.

Hoop juist op de kleine leuke bandjes, en misschien nog wat toffe dj acts. Blijf het jammer vinden dat ze volledig de Techno kant op gegaan zijn, ik vond de We Are Electric area iets meer diversiteit hebben.


Toch mis ik nog zo’n naam als Bastille in 2018, maar we zullen zien!

Indiaantje89 in zichzelf: (geen kut opmerkingen maken over Bastille), (geen kut opmerkingen maken over Bastille!!!!), (geen kut opmerking maken over Bastille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, (GEEN KUT OPMERKINGEN MAKEN OVER BASTILLE), (GEEN KUT OPMERKINGEN MAKEN OVER BASTILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

nZwxflC.png
Ik bedoel qua formaat, niet qua muziek
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
?????́: ???? ??????? + ?? ?????? ??????
We breiden het Paaspop 2020 (Official) terrein uit met een Michelinster -waardig restaurant om je vingers bij af te likken, een DUBBEL zo grote Jack Daniels Stage en een XL shopping mall! Ooo ennee.. dan zijn hier ook nog eens 27(!!) vers-bevestigde namen. Say whuuut!?

????????? ?
Davina Michelle • Dermot Kennedy
Frenna Deluxe • JP Cooper • Sanne Wallis de Vries
Elvana • Fresku (Live) • Green Tree • Kakkmaddafakka • Mr. Belt & Wezol • No Turning Back • Paul Elstak • S10 • Skindred
Carnavals Sterren Parade Gala • Doe Maar Danny • iPendejo! • Lauwtje • The Leadbeaters • Loco Loco Discoshow • Mabassa • Magic Tom & Yuri • Mike And The Moonpies • Smartlappen Singalong Band • Ten Times A Million • Tommy Tornado & The Clerks • The Wetnecks (USA)
& 200+ ????? ?? ??? ???..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.813
Skindred is tof, S10 (als je er toch bent), Paul Elstak (guilty pleasure, DJ Paul Elstak jonguh in Schijndel, wie wil dat nou niet).

Maar verder maar een bijzonder saai lijstje.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik vind het ook een heel saai lijstje. Hopelijk komen er nog wat leuke onverwachte namen bij.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Fresku (Live) vind ik eigenlijk alleen interessant van deze drop .
Zoals het er nu uitziet sla ik Paaspop een jaartje over.

 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Leuk concept van paaspop die adventskalender. Alleen die mysterie is wel heel makkelijk :p Zou wel leuk zijn als je bij de andere mysteries echt moet raden en puzzelen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.407
600
Dat is dus Bizzey.
En inderdaad, zoals je vorig jaar die chat bot had. Die gaf dan hints en vanuit daar moest je raden. Was veel beter!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken