Paaspop 2020

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Volgende week eerste namen, gaat mooi worden
1f609.svg
Jij weet meer aan je bericht te zien. :wink:
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Morgen lijken dan toch echt de eerste namen te komen, ook al leek dat eerder zo. Ze hebben het over een oorverdovende knal dus ik ben heel benieuwd waarmee ze aan komen zetten. Laatste paar dagen staat er al een klok in hun story, dat kan wijzen naar dat er iets aankomt, maar ik denk dat het ook wel een hint kan zijn naar Kensington vanwege de naam van hun nieuwe album 'Time'.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Van mij mag Underworld wel een keer komen. Iets als Chemical Brothers zou ook top zijn. Iets als Fontaines of Shame op de plek van IDLES juich ik ook zeker toe al komen zulke namen meestal pas veel later.

Benieuwd naar de 3/5 namen die ik deze keer leuk ga vinden. Kan alvast niet wachten met het kopen van een ticket!
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Van mij mag Underworld wel een keer komen. Iets als Chemical Brothers zou ook top zijn. Iets als Fontaines of Shame op de plek van IDLES juich ik ook zeker toe al komen zulke namen meestal pas veel later.

Benieuwd naar de 3/5 namen die ik deze keer leuk ga vinden. Kan alvast niet wachten met het kopen van een ticket!
Fontaines dc, zou een geweldige boeking zijn
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
De site van paaspop ligt er op dit moment uit, dus we kunnen denk ik binnen enkele uurtjes een aantal namen verwachten
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vorig jaar kwamen de eerste namen om 11 uur. Verwacht dat dit jaar ook weer.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
The Dead South, heeft zichzelf zojuist bevestigd op twitter. Ze zeggen ook dat de ticket verkoop zaterdag start.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En Krezip staat in ieder geval op Strandfestival Zand, ook niet toevallig dat ze dit vandaag bekend makne.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
?????????⚠️
André Hazes • Anouk • Kensington • Krezip • Netsky • Parkway Drive • Paul Kalkbrenner • Sean Paul
Aitch • Bizzey • The Dead South • Di-Rect • Dub Inc. • Hatebreed • Josylvio • Lamb of God • Snelle & Live Band • The Streets • Suzan & Freek
Abba Fever • ANBU • Ben Miller Band • Bob Wayne • Childsplay • Hanba! • Igorrr • Johnny 500 • Marley 75 by Rootsriders • Mensa • Mental Theo • Mr Weazley • Muyayo Rif • Our Hollow Our Home • Paul Sinha • The Sadies • SLOPER • The Tree Gees • Warface • Yung Nnelg • Zanger Kafke met Braboloco
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Toffe eerste lichting. Met name erg blij met Kensington, Snelle en The Streets.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Wat komt André Hazes in hemelsnaam op een festivalpodium doen?
1f633.svg
Dat soort acts staan toch regelmatig op Paaspop. Die jongen doet het gewoon goed en is gewoon formaatje ZiggoDome.

Zitten weer leuke namen bij...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ben toch wel tevreden met Lamb of God, The Streets, Netsky, Paul Kalkbrenner, Dub Inc. Muyayo Rif was twee jaar geleden op DTRH één groot feest.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Dat Kensington, Krezip en Hazes er staan is dan wel jammer, maar gelukkig verveel ik me nooit op Paaspop.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Hele toffe namen voor paaspop! Wordt een dure zaterdag voor mij 8-O pinkpop en paaspop verkoop
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Hatebreed - Lamb of God en Hazes jr - Suzan & Freek.

Das wel heel divers. 8-O
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken