Overig Muzieknieuws

Bizar...
Wat een ontiegelijke rat ben je als je zoiets doet.

Tsja...
Billy Bob Thornton Goliath GIF by Amazon Prime Video

Heee

Iemand die hier is geweest? Gaaf om eens te zien kijkt me. Ik ben altijd gefascineerd door de logistiek rondom festivals.

Bijlagen

• Screenshot_20251014_142151_Facebook.jpg
    Screenshot_20251014_142151_Facebook.jpg
    403,2 KB · Weergaven: 82
Heee

Iemand die hier is geweest? Gaaf om eens te zien kijkt me. Ik ben altijd gefascineerd door de logistiek rondom festivals.
Ik ben langs geweest! Het was inderdaad zeer interessant, heel indrukwekkend. Mogen we oprecht zeer fier op zijn in ons Belgenlandje. 🤩

• 100
Waarderingen: ChrisV
5 en 6 november is er ook festivak. een beurs omtrende events en festivals organiseren. meer B2B dan B2C maar kan ook wel interessant zijn.

Zoals geweten tourt my bloody valentine van 22 t.e.m. 27 november 2025 in het Verenigd Koninkrijk en van 3 t.e.m. 9 februari 2026 in Japan.
Bovendien staan ze alvast op Primavera Sound in Barcelona begin juni 2026.

Een hele tijd geleden was er sprake van 2 albums die in de maak zijn. Zou toch wel het moment zijn om er minstens 1 van op de mensheid los te laten.
Hun vorige release m b v werd zelf uitgebracht als online stream op zaterdag 2 februari 2013. Een fysieke release volgde op 22 februari 2013.

Voorafgaand aan de release van m b v kondigde My Bloody Valentine live-optredens aan in Zuid-Korea, Japan, Taiwan en Australië in februari 2013. De tournee begon op 3 februari in Seoul en eindigde op 22 februari in Melbourne. Later werd een tournee van drie dagen in het Verenigd Koninkrijk aangekondigd, waarbij de band van 8 tot 12 maart optrad in Barrowlands in Glasgow, O2 Apollo in Manchester en Hammersmith Apollo in Londen.

Als we een vergelijkbaar procédé kunnen verwachten, komt de nieuwe plaat uit op vrijdag 21 november 2025.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Verwacht niet dat er hier fans van zijn op dit forum (ik zelf iig niet🙃), maar toch een vermelding waard door nieuwe evenementen locatie. Het eerste evenement in het Philips stadion is bekend: Bij ons in Brabant

Joël Borelli en zijn muzikale vrienden brengen een avond vol muziek, verhalen en Brabantse warmte naar het Philips Stadion. 🎶

Wie 𝗠𝗢𝗘𝗧 volgens jou op het podium staan? Laat het ons weten in de comments!

📅 𝘿𝘼𝙏𝙐𝙈: Zaterdag 27 juni 2026.
👀 𝙇𝙀𝙏 𝙊𝙋: De eerste artiesten volgen op 5 november
🎟️ 𝙎𝙏𝘼𝙍𝙏 𝙑𝙀𝙍𝙆𝙊𝙊𝙋: 10 november om 19:00 uur

Ik zie op mijn Facebook al een reeks artiesten als persfoto voor dit evenement, Tino Martin, Mart Hoogkamer, Trijntje Oosterhuis en Monique Smit.
Lekker het gevoel van Brabant.....

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: mart1234
Verwacht niet dat er hier fans van zijn op dit forum (ik zelf iig niet🙃), maar toch een vermelding waard door nieuwe evenementen locatie. Het eerste evenement in het Philips stadion is bekend: Bij ons in Brabant

Joël Borelli en zijn muzikale vrienden brengen een avond vol muziek, verhalen en Brabantse warmte naar het Philips Stadion. 🎶
Totaal niet mijn muziek, maar wel leuk dat er na Guus weer iets georganiseerd wordt in Eindhoven.

Je verwacht het niet 😏

Momenteel kan je via VRT MAX de Radio 1-sessie van Eefje de Visser volgen (met ook Sylvie Kreusch, Ão, The Bony King of Nowhere, Roméo Elvis en Weval).

Morgen kan je die van dEUS volgen. Zij brengen voor de gelegenheid ex-lid Rudy Trouvé mee en ... Brian Molko.

M'n favoriete Belgische noiserockers It It Anita komen met nieuw album HI HI HA HA op 30 januari 2026.

Eerste single Cassowary:

Users who are viewing this thread