Nick Cave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.940
8.584
Sportpaleis,vorst en lotto arena is voor mij alledrie even erg. Zelden dat het daar goed klinkt.
Eigenlijk nog nooit een echt slecht klinkend concert meegemaakt in het Sportpaleis. Snap niet goed waar die reputatie vandaan komt. In het verleden Cave, Arcade Fire, QOTSA, Prince, Billie Eilish, Kendrick Lamar, Radiohead. Allen goed tot uitstekend geluid vond ik.

Die 2 anderen zijn een ander verhaal...
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
767
702
Eigenlijk nog nooit een echt slecht klinkend concert meegemaakt in het Sportpaleis. Snap niet goed waar die reputatie vandaan komt. In het verleden Cave, Arcade Fire, QOTSA, Prince, Billie Eilish, Kendrick Lamar, Radiohead. Allen goed tot uitstekend geluid vond ik.

Die 2 anderen zijn een ander verhaal...
Zet u ergens in een tribune in het sportpaleis en je hoort in de meeste gevallen alles dubbel. Qotsa een goede 6 jaar geleden gezien in sportpaleis, was vanachter in de zaal zeer slecht qua geluid. Laatste keer arcade fire in sportpaleis idem. Er zullen wel goede optredens daar ook zijn, maar als ik de hoofdprijs betaal, vermijd ik die drie zalen. Dan nog liever doorrijden naar Nederland.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
694
632
Blijven die ticketprijzen voor Antwerpen geheim??
Geen idee waarom Greenhouse Talent dat nooit communiceert.
Ik begin er wel een bloedhekel aan te krijgen (en is eigenlijk bij wet verplicht in België)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.467
6.131
Verschil eerste tribune en staplaatsen Ziggo is me echt te hoog. Ik laat deze gaan.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Kan het zijn dat je via Sportpaleis geen plaatsen kunt aanduiden? Ik krijg steeds automatisch plaatsen bedeeld, maar niet van de prijsklassen dat ik wens te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken