Nick Cave

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Niet om die discussie over prijzen weer aan te zwengelen maar €100,- bovenste rang Ziggo... poh.
Groot verschil ook, tussen die sta en zitplaatsen, qua prijs.

Tickets voor Nick Cave zijn altijd bizar duur in verhouding tot de productie. Denk dat die gewoon gezien heeft dat hij vooral bij een iets ouder, kapitaalkrachtiger publiek in de smaak valt dat die prijzen zonder verpinken kan leggen.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.527
1.992
Ik vind 80eu voor een staanplaats in de Ziggo... Eigenlijk wel meevallen.
Als ik dan zie hoe Pearl Jam(onze voorvechters voor rechtvaardige ticketprijzen) nu door Europa gaan met gemiddelde prijzen van 170 euro voor een staanplaats. En dat zijn ook niet de spannendste producties.
 
  • Wow
Waarderingen: swissepfan

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.459
1.604
Mooie week wordt dat, op dinsdag naar Einsturzende Neubauten en op donderdag naar Cave.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Jimmy geeft expliciet aan losse grote events. Ik weet niet of RW daaronder valt.
Je weet niet of RW valt onder groot event? ;-)

In het RW topic verwachtte Jimmy dat Cave volgend jaar een dag RW als absolute headliner zou kunnen dragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Je weet niet of RW valt onder groot event? ;-)

In het RW topic verwachtte Jimmy dat Cave volgend jaar een dag RW als absolute headliner zou kunnen dragen.
Het zat bij mij meer in het woordje los. RW is een vierdaags festival en TW of Boutique is een dagfestival met 1 headliner... Maar dat zal dan wel niet veel uitmaken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken