Muse

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
Kaarten op ticketswap nu rond de 45,-… denken jullie dat ze nog meer dalen? Of kan ik beter nu mn kaarten halen?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.643
Erg zin in vanavond! Ik zag Muse voor het laatst en tot nu toe de enige keer op Lowlands 2006, mijn eerste grote festival. Dat heeft altijd naar meer gesmaakt, maar kwam er steeds niet van. Nu was de locatie redelijk bij mij in de buurt en een goeie deal op ticketswap de combinatie die me heeft doen overtuigen.

De setlist valt me goed mee, na alle mindere verhalen over hun concerten van de laatste jaren en het feit dat ik niet veel heb met hun nieuwe werk. Er zit ergens in het midden wel een blok van een stuk of 6 nummers waar ik niet kapot van ben, maar ervoor en erna spelen ze genoeg pareltjes om het een mooie avond te laten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.761
3.702
Erg zin in vanavond! Ik zag Muse voor het laatst en tot nu toe de enige keer op Lowlands 2006, mijn eerste grote festival. Dat heeft altijd naar meer gesmaakt, maar kwam er steeds niet van. Nu was de locatie redelijk bij mij in de buurt en een goeie deal op ticketswap de combinatie die me heeft doen overtuigen.

De setlist valt me goed mee, na alle mindere verhalen over hun concerten van de laatste jaren en het feit dat ik niet veel heb met hun nieuwe werk. Er zit ergens in het midden wel een blok van een stuk of 6 nummers waar ik niet kapot van ben, maar ervoor en erna spelen ze genoeg pareltjes om het een mooie avond te laten zijn.
Ideaal moment om ff te pissen en nieuwe bieren te halen!

Veel plezier en ben benieuwd naar hoe het was. Zal ze op Werchter toch (moeten) gaan zien
 
  • Winning
Waarderingen: Jamel

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
469
814
Ook erg veel zin in vanavond!, laatste keer Muse voor mij was de drones tour in Ziggo Dome. Sommige nummers van de laatste twee albums hadden van mij niet gehoeven op de setlist, maar toch erg benieuwd hoe ze live klinken.

Ook voor het eerst dat ik naar een concert ga met georganiseerd busvervoer. Ben benieuwd hoe dat bevalt en of ik niet liever gewoon weer met OV of de auto ga.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

elo

Headliner
3 dec 2013
5.015
3.698
mensen moeten leren oordoppen in te doen. Verder natuurlijk niet best als het geluid té hard is. Maargoed
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.257
3.824
Ik zie vooral reels met zwaaiende handjes (links naar rechts) op Insta voorbijkomen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Twitteur gaat vooral over het keiharde geluid/geluidsoverlast
Kan ik best begrijpen. Ik woon op 30 minuten lopen van het malieveld en ik kon eerder vanavond meezingen met Lights out van Royal Blood. Hoorde net ook Uprising voorbij komen terwijl ik in m'n woonkamer zit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.565
11.093
Kan ik best begrijpen. Ik woon op 30 minuten lopen van het malieveld en ik kon eerder vanavond meezingen met Lights out van Royal Blood. Hoorde net ook Uprising voorbij komen terwijl ik in m'n woonkamer zit.
Maar hoe vaak gebeurt dit nou? Je weet al heel lang dat dit gaat gebeuren, dan neem je het toch even een avondje voor lief of is dat heel makkelijk gedacht? Lekker op je balkon of tuin zitten met Compliance op de achtergrond.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Maar hoe vaak gebeurt dit nou? Je weet al heel lang dat dit gaat gebeuren, dan neem je het toch even een avondje voor lief of is dat heel makkelijk gedacht? Lekker op je balkon of tuin zitten met Compliance op de achtergrond.
Ik vind het ook helemaal niet erg. Sta er vooral van te kijken dat ik het overduidelijk kan horen terwijl ik binnen zit haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken