Muse

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Wat een fijne live band blijft dit, zaten wel stukken in de setlist die van mij niet gehoeven hadden, maar dat wist ik van te voren al. En het was voor mij de eerste keer dat ik een concert had op het Malieveld, maar geef mij maar 3x ziggo dome i.p.v dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Vooral weinig inhoudelijk. Benieuwd naar andere recensies, ik ben deze band al een tijd kwijt.
Een recensie van Muse waarbij de meeste kritiek op de interactie tussen Muse en het publiek wordt gegeven..

Heb zelf erg genoten, alleen wat ik wel jammer vind is dat het allemaal net iets te gepolijst is, even wat muzikale improvisatie zit er niet tussen.
Maar de stem van Matt maakt veel goed. Blijft elke keer kippenvel om live te mogen horen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Allemachtig wat een snelle recensie.

Wat is dit eigenlijk voor onzin? Juist verfrissend dat een band de muziek en de show laat spreken en dat ik niet om de 5 minuten wordt gevraagd om 'hee hee hee' te roepen, bijvoorbeeld. Vond het juist een verrassend intiem geheel ook voor zo'n grote productie. Maar goed, misschien lag dat aan de plek waar ik stond (voorste vak) en was er achteraan geen reet aan, dat kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.783
Hoe het live overkwam, kan ik niks over zeggen, maar puur op basis van de setlist voel ik nog geen spijt dat ik er niet bij was eerlijk gezegd. De écht lekkere nummers zijn bijzonder dun gezaaid.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Laat die Nederland nu maar eerst even een poosje overslaan.
ze hadden in de zomer van 2022 NL al overgeslagen en die Carre show in oktober kan je eigenlijk voor 2022 ook niet meetellen.
ik kan me heel goed voorstellen dat ze in 2024 gewoon nog een tour doen
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Zou too much zijn imo.
Een hele toffe band mag toch best elk jaar een keertje Nederland aandoen? Met dat hele verhaal van Pinkpop en zijn 'kleine poule aan headliners' zou ik meteen happen als ik hen was. En niet iedereen is er elk jaar telkens bij he? Behalve de die hard fans dan, maar die zullen echt niet klagen bij een jaarlijkse revue van hun helden. Ikzelf zag ze in 2015 voor het laatst live, dus als ik ze in 2024 weer in Landgraaf kan zien, graag!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Een hele toffe band mag toch best elk jaar een keertje Nederland aandoen? Met dat hele verhaal van Pinkpop en zijn 'kleine poule aan headliners' zou ik meteen happen als ik hen was. En niet iedereen is er elk jaar telkens bij he? Behalve de die hard fans dan, maar die zullen echt niet klagen bij een jaarlijkse revue van hun helden. Ikzelf zag ze in 2015 voor het laatst live, dus als ik ze in 2024 weer in Landgraaf kan zien, graag!
Ik vind het gewoon wat overkill als een band vrijwel elk jaar terugkeert. Juist als er dan ook weer een festivalpassage aan wordt vastgeplakt. Laat ze maar eens die poule uitbreiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Lijkt me sterk dat Muse volgend jaar NOG eens de juni/julifestivals gaan afgaan, na 2 jaar uitgebreid touren langs zowat elk voor hen relevant EU festival.

Foo Fighters zal wel in dat rockgat springen gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
ja Pinkpop 2015, da's inmiddels 3 albums geleden (Drones) voor Pinkpop
Tel maar uit, 2019 Goffertpark+Ziggo en 2023 Mailieveld.
en onze Mojo-vriend zei : "Al zou het leuk zijn als er meer keuze is. Muse is groot. Die wil ik graag nog een keer hebben."
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
ja Pinkpop 2015, da's inmiddels 3 albums geleden (Drones) voor Pinkpop
Tel maar uit, 2019 Goffertpark+Ziggo en 2023 Mailieveld.
en onze Mojo-vriend zei : "Al zou het leuk zijn als er meer keuze is. Muse is groot. Die wil ik graag nog een keer hebben."
En 2022 Carre en dit jaar in de buurt nog Rock Werchter.

Dan hadden ze maar gewoon dit jaar op Pinkpop moeten staan. Laat PP het over een jaar of 2, 3 maar weer proberen. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
ach, we zullen eerst maar eens zien of ze volgende zomer uberhaupt nogmaals touren...

maar als ze in de zomer 2024 touren, dan noem ik de kans voor Pinkpop buitengewoon aanzienlijk hoog
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
En 2022 Carre en dit jaar in de buurt nog Rock Werchter.

Dan hadden ze maar gewoon dit jaar op Pinkpop moeten staan. Laat PP het over een jaar of 2, 3 maar weer proberen. :)
Maar dat ging schijnbaar niet. Dus is volgend jaar prima. Kaartverkoop-technisch ook een hele goede zet...
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken