Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bwoh...! Wat een band is dit toch! Van begin tot eind keihard genoten. Zal proberen om morgenavond wel een wat uitgebreider verslag te maken. Maar jeetje mina, wat was dit goed.
Hoe later op de avond, hoe beter het wordt bij Muse op het Malieveld. Het daglicht blijkt in Den Haag geen bondgenoot van de Britse band, die wel uitstekend speelt.
Wat een fijne live band blijft dit, zaten wel stukken in de setlist die van mij niet gehoeven hadden, maar dat wist ik van te voren al. En het was voor mij de eerste keer dat ik een concert had op het Malieveld, maar geef mij maar 3x ziggo dome i.p.v dit.
Een recensie van Muse waarbij de meeste kritiek op de interactie tussen Muse en het publiek wordt gegeven..
Heb zelf erg genoten, alleen wat ik wel jammer vind is dat het allemaal net iets te gepolijst is, even wat muzikale improvisatie zit er niet tussen.
Maar de stem van Matt maakt veel goed. Blijft elke keer kippenvel om live te mogen horen.
Hoe later op de avond, hoe beter het wordt bij Muse op het Malieveld. Het daglicht blijkt in Den Haag geen bondgenoot van de Britse band, die wel uitstekend speelt.
Wat is dit eigenlijk voor onzin? Juist verfrissend dat een band de muziek en de show laat spreken en dat ik niet om de 5 minuten wordt gevraagd om 'hee hee hee' te roepen, bijvoorbeeld. Vond het juist een verrassend intiem geheel ook voor zo'n grote productie. Maar goed, misschien lag dat aan de plek waar ik stond (voorste vak) en was er achteraan geen reet aan, dat kan.
Hoe het live overkwam, kan ik niks over zeggen, maar puur op basis van de setlist voel ik nog geen spijt dat ik er niet bij was eerlijk gezegd. De écht lekkere nummers zijn bijzonder dun gezaaid.
ze hadden in de zomer van 2022 NL al overgeslagen en die Carre show in oktober kan je eigenlijk voor 2022 ook niet meetellen.
ik kan me heel goed voorstellen dat ze in 2024 gewoon nog een tour doen
Een hele toffe band mag toch best elk jaar een keertje Nederland aandoen? Met dat hele verhaal van Pinkpop en zijn 'kleine poule aan headliners' zou ik meteen happen als ik hen was. En niet iedereen is er elk jaar telkens bij he? Behalve de die hard fans dan, maar die zullen echt niet klagen bij een jaarlijkse revue van hun helden. Ikzelf zag ze in 2015 voor het laatst live, dus als ik ze in 2024 weer in Landgraaf kan zien, graag!
Een hele toffe band mag toch best elk jaar een keertje Nederland aandoen? Met dat hele verhaal van Pinkpop en zijn 'kleine poule aan headliners' zou ik meteen happen als ik hen was. En niet iedereen is er elk jaar telkens bij he? Behalve de die hard fans dan, maar die zullen echt niet klagen bij een jaarlijkse revue van hun helden. Ikzelf zag ze in 2015 voor het laatst live, dus als ik ze in 2024 weer in Landgraaf kan zien, graag!
Ik vind het gewoon wat overkill als een band vrijwel elk jaar terugkeert. Juist als er dan ook weer een festivalpassage aan wordt vastgeplakt. Laat ze maar eens die poule uitbreiden.
Lijkt me sterk dat Muse volgend jaar NOG eens de juni/julifestivals gaan afgaan, na 2 jaar uitgebreid touren langs zowat elk voor hen relevant EU festival.
Foo Fighters zal wel in dat rockgat springen gok ik.
ja Pinkpop 2015, da's inmiddels 3 albums geleden (Drones) voor Pinkpop
Tel maar uit, 2019 Goffertpark+Ziggo en 2023 Mailieveld.
en onze Mojo-vriend zei : "Al zou het leuk zijn als er meer keuze is. Muse is groot. Die wil ik graag nog een keer hebben."
ja Pinkpop 2015, da's inmiddels 3 albums geleden (Drones) voor Pinkpop
Tel maar uit, 2019 Goffertpark+Ziggo en 2023 Mailieveld.
en onze Mojo-vriend zei : "Al zou het leuk zijn als er meer keuze is. Muse is groot. Die wil ik graag nog een keer hebben."
Bewoners van delen van Den Haag konden woensdagavond gratis meeluisteren met het concert van de Britse rockband Muse op het Malieveld. Door de noordoostenwind dreunden de klanken door tot aan Segbroek, Scheveningen en Loosduinen, blijkt uit berichten op social media. 'Het is te cool voor...