Muse

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
173
149
Ben van plan via TicketSwap goedkoop een kaartje voor Muse te scoren komende woensdag. Iemand een idee hoelaat je ongeveer op dat terrein wil zijn, wil je een beetje goede plek hebben? Met goede plek bedoel ik overal ter hoogte van de catwalk (als deze er uberhaupt is).
Geen antwoord op je vraag, maar ik moest hier weer even aan denken:

Aantal jaar terug stonden ze in Goffertpark. Ben heel lang groot Muse fan geweest, maar de nieuwe albums deden me al jaren helemaal niks meer. Dus had niet echt zin om de volledige prijs te betalen, terwijl ze waarschijnlijk amper oude nummers zouden spelen. Maar goed, uiteindelijk denk ik om 5 uur op de dag zelf voor een ~18 euro nog een kaartje op ticketswap gekocht en meteen de trein in gestapt. Geen geld natuurlijk voor een band als deze!

Aangekomen stond ik een beetje links vooraan ergens tijdens het voorprogramma etc., in de buurt van de golden circle. Ik zag daar af en toe mensen in de rij staan, maar die werden er telkens niet ingelaten. Soms weer wel, weet het ook niet meer precies. Ik zag op een gegeven moment dus dat er mensen naar binnen mochten en ging toen ook snel in de (hele korte) rij staan. Tot mijn verbazing mocht ik gewoon naar binnen. Ik kreeg een bandje dus kon voor de rest van de avond ook gewoon opnieuw naar binnen als ik even wat drinken ging halen of naar de wc.

Dus ik stond voor nog geen €20 helemaal vooraan, met genoeg ruimte, bij een van mijn all time favorite bands. En wat was het vet, want ondanks dat de nieuwe nummers mij niet heel veel doen, spelen ze live toch zo goed, dat het op dat moment niet uitmaakte. En de paar oude nummers die ze wel speelden was natuurlijk al helemaal geweldig. Met afstand een van mijn beste concertervaringen!
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Ben even langsgelopen, men was inderdaad al aan het opbouwen. Nog weinig te zien behalve hekken en wat bouwmateriaal though.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Het podium is deze keer ook niet zo spectaculair, gewoon een standaard festival podium met wat coole lichten en vuur.
Goffertpark 2010 blijft onovertroffen.

4725657411_a94bc59fe8_b.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en emilejol

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
De kaartjes op Ticketswap gaan de goede kant op, prijs zit nu al ruim onder de 60 euro.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.203
Bekijk bijlage 5254
Foto van het Malieveld vanuit mijn werkplek. Met name podium is goed te zien. Dit keer niks futuristisch maar een regulier festivalpodium.
Jammer, maar helaas. Uiteindelijk maakt dat ook niet dusdanig veel uit.

Of ik heb de inrichting daar verkeerd voor me, maar hebben we nou alweer te maken met een ambtenaar...? Het houdt maar niet op ;)
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Het podium mag dan niet zo gestoord zijn als anders, de productie is wel vet hoor! Met de intieme theater tour vorig jaar hadden ze een hele lichtopstelling die ze met de festivals niet hadden.
Ze hebben voor nu de festival productie, aangevuld met de lichten. Daarboven nog een extra inflatable, wat extra vlammenwerpers, helemaal prima.
Ik heb er zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Molis040

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Het podium mag dan niet zo gestoord zijn als anders, de productie is wel vet hoor! Met de intieme theater tour vorig jaar hadden ze een hele lichtopstelling die ze met de festivals niet hadden.
Ze hebben voor nu de festival productie, aangevuld met de lichten. Daarboven nog een extra inflatable, wat extra vlammenwerpers, helemaal prima.
Ik heb er zin in!
Sterker nog. Ik vind het een absolute plus dat ze die gekkigheid van de vorige tour thuislaten. Houd het simpel en focus weer een beetje op de muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Vraagje: wat kan ik het beste doen met eten? Ik kom al in de namiddag naar het terrein, is er op het terrein wat fatsoenlijks te eten?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Vraagje: wat kan ik het beste doen met eten? Ik kom al in de namiddag naar het terrein, is er op het terrein wat fatsoenlijks te eten?
Is nu natuurlijk nog niet bekend wat er precies te halen is daar maar er stonden genoeg witte punttentjes op het terrein waar je eten kan halen. Over het algemeen is het bij dit soort shows het standaard festivalvoer. Als je daar tevreden mee bent, kun je je helemaal vol eten op het terrein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken