Misty Fields 2026

Maat van me stuurt dit net door, Cory Hanson van Wand heeft de vrijdag al in zijn tour op zijn website staan!
Damn, alweer iemand van het Drag City-label.
Ty Segall, Glyders en nu Cory Hanson: alle drie op vrijdag.
Drag City-mini-festival op Misty Fields. Zalig!

Laatst bewerkt:
Horsegirl, Prostitute, mark william lewis, Ugly, Milkweed, Los Thuthanaka en nog een hoop anderen in het weekend voor Misty Fields op het KILBI-festival in Zwitserland. (hele lijst: zie overige internationale festivals 2026)

• Leuk
Waarderingen: Patje
Horsegirl, Prostitute, mark william lewis, Ugly, Milkweed, Los Thuthanaka en nog een hoop anderen in het weekend voor Misty Fields op het KILBI-festival in Zwitserland. (hele lijst: zie overige internationale festivals 2026)
Mark William Lewis is echt een aanrader! Doet mij soms wat denken aan King Krule.

• Leuk
Waarderingen: Patje
Eerder hier voorzichtig een balletje opgeworpen voor Lankum en nu zie ik dat op KILBI One Leg One Eye staat, van Ian Lynch van Lankum. Daar ben ik wel benieuwd naar live. Ze komen overigens al eerder in de buurt: Ze doen het voorprogramma van Godspeed You! Black Emperor in de Effenaar in April

Ik krijg hier zo wel weer zin in nieuwe namen! Vorig jaar werd half Maart een lading gedropt (toen met DIIV). Met de zelfbevestiging van Cory Hanson zal het vast niet lang meer wachten zijn op nieuwe namen (met nog een headliner voor Zondag?)…

Daar zullen nu dan toch wel een paar Nederlandse of Belgische namen tussen zitten?? Queens Pleasure en Grote Geelstaart?

Maruja zou tof zijn, maar die zullen enkel als headliner komen vrees ik.
Plus al op lowlands

Maruja zou tof zijn, maar die zullen enkel als headliner komen vrees ik.
Plus al op lowlands
Plus dat ze al ooit op MF stonden, maar ze mogen zeker op herhaling komen. Dat ik het me herinner is die eer echter alleen voor Slift weggelegd geweest

Nog geen tourdata, maar ik zou Cashier wel een mooi bandje vinden. Prima EP uitgebracht afgelopen vrijdag. Past qua sound ook wel.

Ik blijf hopen op Heartworms, misschien tegen beter weten in want vorig jaar waren ze in de buurt en stonden ze tijdens MF op Zero for Three. Archive en Westside Cowboy lijken me ook erg tof!

Users who are viewing this thread