Misty Fields 2026

🌿
Juichen, klappen en proosten!? Jazeker, want aanstaande donderdag om 10:00 gooien we zes gloednieuwe Misty Fields namen de wereld in. Van oorverdovende noise, fuzzy-garage en indie-hiphop tot virtuoze gitaarklappertjes. Dat is nog eens briljant nieuws om de week mee te starten (al zeggen we

Of Slaves 🧐?

Geese gaat hem jammer genoeg niet meer worden vrees ik: die staan een week later op Shaky Knees. Op de poster van dat festival krijgen ze overigens al een prominente plek, naast Turnstile en Fontaines DC….

Geese gaat hem jammer genoeg niet meer worden vrees ik: die staan een week later op Shaky Knees. Op de poster van dat festival krijgen ze overigens al een prominente plek, naast Turnstile en Fontaines DC….
Geese staan helaas op Lowlands

• Verdrietig
Waarderingen: wil
Ik had vandaag een hele tijd Lézard op mijn oortjes. Geweldig! Dat past perfect op MF. Ik vul m in voor morgen….

• Leuk
Waarderingen: Patje
Behalve White Denim en Wine Lips zullen ook het Ierse Bucket, het Engelse indie-hiphop duo Good Health Good Wealth, de Zwitserse surf-punk psych-rockband Fomies en het Amerikaanse americana-rock trio Glyders naar Asten/Heusden afreizen.

• Leuk
Waarderingen: wil en Bubba
Leuke worp; Glyders staat ook al op eindhoven spych fest dus knap dat ze hier ook nog spelen toffe band. White Denim is altijd goed live. Wine lips heeft een aantal leuke nummers uit

• Leuk
Waarderingen: wil
Glyders twee jaar geleden in Brussel gezien. Lekker wegrockende psych band met hier en daar een begaaide country-song. Hopelijk spelen ze in het bos.

Ty Segall, Allah-Las en Glyders samen op vrijdag. Wordt een leuke psych-dag.
Ik droom nog dat Ty Segall zijn buddy White Fence als voorprogramma op zijn Europese tour meeneemt.

Laatst bewerkt:
Glyders komen regelmatig voorbij op Pinguïn Radio, de rest zegt mij (ook) niets. Eerst maar eens inluisteren voordat ik een oordeel vel, ben wel benieuwd naar de volgende drop want volgens mij moet de headliner voor zondag nog komen🙃

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bubba
Zo zeg, Dansende Beren is er snel bij:

Ze zijn overigens ook laaiend enthousiast over het laatste album van Glyders

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bubba
Ik doe de lovende Dansende Beren recensie van het laatste album van Glyders er maar meteen bij:

in 2024 in Brussel waren ze top live, fijne wisselwerking tussen meer uitgesponnen passages maar altijd een goede rauw basis focus eronder houden. Voor de smaakmakers deze plaat is op kwaliteit label Drag City die eigenlijk nooit iets slecht releasen

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje

Users who are viewing this thread