- Mijn eerste Graspop was:
2009 (1 dag)
2015 (combi)
- Die editie kwam ik speciaal voor:
Slipknot
- Wat was de allereerste act ooit die je op Graspop zag:
Ik gok FFDP of All Shall Perish
- Mijn favoriete optreden ooit op Graspop was:
Kvelertak - 2019
- De beste act van de lage landen op Graspop?:
Born From Pain
- Slechter dan deze act heb ik niet eerder gezien op Graspop:
Hollywood Undead 2023
- Op Graspop eet en drink ik meestal:
Pintjes + Aquarius rood als het echt te warm is
Kip Tempura uit de foodtrucks
- Als ik de organisator zou zijn dan zou ik:
Prijs/kwaliteit van het eten herzien
- Deze act moet echt een keer op Graspop staan:
Pendulum
- Hate me, maar mijn grootste Graspop guilty pleasure was:
Carpenter Brut, aangezien die niet echt 'passen', maar echt een guilty pleasure is dat ook niet direct.
- Mijn grootste graspopanekdote is:
Vorig jaar voor het eerst op een camping iets verder van het terrein geslapen (campinastrand), met volle moed had iedereen een plooifietsje gekocht om tot aan het festival te fietsen. Al snel hadden we door dat 2x 8km per dag best wel een afstand is met een klein fietsje waar je niet zo comfortabel op zit, kwam er ook nog bij dat op woensdag en donderdag al 2 personen hun fiets hebben mogen binnenbrengen bij de fietsenmaker om enkele herstellingen door te voeren. TE goedkoop gaan voor een fiets was duidelijk niet het beste plan.
- Deze act heb ik vanwege het blokkenschema moeten missen en nooit meer kunnen zien:
Bleed From Within 2019, al is dat eerder omdat ik ze toen nog niet kende. Normaalgezien dit jaar herkansing ondertussen een van m'n favo bands geworden.
- Moet Graspop in Dessel blijven? Ja/Nee en waarom?
Uiteraard
- De toekomst van Grapop zie ik:
gematigd positief, het festival blijft (bijna) uitverkopen en ze zetten elk jaar wel een deftige line-up (afwachten wat dit jaar geeft). Ze gaan hard hun best moeten doen om ooit beter te doen dan 2023 maar dat is puur persoonlijke smaak.
- Welk merchandiseitem moet Graspop dringend toevoegen?
//
2009 (1 dag)
2015 (combi)
- Die editie kwam ik speciaal voor:
Slipknot
- Wat was de allereerste act ooit die je op Graspop zag:
Ik gok FFDP of All Shall Perish
- Mijn favoriete optreden ooit op Graspop was:
Kvelertak - 2019
- De beste act van de lage landen op Graspop?:
Born From Pain
- Slechter dan deze act heb ik niet eerder gezien op Graspop:
Hollywood Undead 2023
- Op Graspop eet en drink ik meestal:
Pintjes + Aquarius rood als het echt te warm is
Kip Tempura uit de foodtrucks
- Als ik de organisator zou zijn dan zou ik:
Prijs/kwaliteit van het eten herzien
- Deze act moet echt een keer op Graspop staan:
Pendulum
- Hate me, maar mijn grootste Graspop guilty pleasure was:
Carpenter Brut, aangezien die niet echt 'passen', maar echt een guilty pleasure is dat ook niet direct.
- Mijn grootste graspopanekdote is:
Vorig jaar voor het eerst op een camping iets verder van het terrein geslapen (campinastrand), met volle moed had iedereen een plooifietsje gekocht om tot aan het festival te fietsen. Al snel hadden we door dat 2x 8km per dag best wel een afstand is met een klein fietsje waar je niet zo comfortabel op zit, kwam er ook nog bij dat op woensdag en donderdag al 2 personen hun fiets hebben mogen binnenbrengen bij de fietsenmaker om enkele herstellingen door te voeren. TE goedkoop gaan voor een fiets was duidelijk niet het beste plan.
- Deze act heb ik vanwege het blokkenschema moeten missen en nooit meer kunnen zien:
Bleed From Within 2019, al is dat eerder omdat ik ze toen nog niet kende. Normaalgezien dit jaar herkansing ondertussen een van m'n favo bands geworden.
- Moet Graspop in Dessel blijven? Ja/Nee en waarom?
Uiteraard
- De toekomst van Grapop zie ik:
gematigd positief, het festival blijft (bijna) uitverkopen en ze zetten elk jaar wel een deftige line-up (afwachten wat dit jaar geeft). Ze gaan hard hun best moeten doen om ooit beter te doen dan 2023 maar dat is puur persoonlijke smaak.
- Welk merchandiseitem moet Graspop dringend toevoegen?
//