ES Mad Cool Festival 2018

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Ook eerste europese datum voor Rival Sons, hoop op de PJ dag, kan ik die ook zien. Geweldige band.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Hurray For The Riff Raff & The Bloody Beetroots inmiddels ook bevestigd!

Edit: + Glass Animals!
+ Fatima Yamaha (Nederlandse eer!)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Tame Im fucking Pala, bizar dit, en dan te bedenken dat er nog een headliner aankomt! Heb mijn tickets al binnen, en had op Tame Impala (één van mijn favoriete bands) eigenlijk niet durven dromen, ik heb een superdag!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Tis beslist.. We gaan plannen maken voor richting Mad Cool te gaan volgend jaar :D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.999
Man man man... hier moeten ze toch debiel veel geld tegenaan gooien voor dit affiche? Bizar goed dit.

@Yannick: Jaloers man, maar goede keuze. Hoop alleen niet op al te veel vervelende overlappingen op het affiche.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Jongens, hoe gaan ze dit in drie dagen proppen... dat wordt clash-a-palooza...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
2016 en 2017 vond ik dat ze ook al een heerlijk affiche hadden, maar er lijkt geen grens te zijn als je kijkt wat ze dit jaar weer hebben.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Jongens, hoe gaan ze dit in drie dagen proppen… dat wordt clash-a-palooza…
Volgens mij gaan ze richting 2 Mainstages die niet overlappen, een tent die overlapt met mainstage 1 en een tent die overlapt met mainstage 2, een tent die zowat tussenin loopt met internationale artiesten maar kleiner, een tent die daarmee afwisselt en dan nog een podium met Spaanse acts.. Zo kom je aan 7 dacht ik? :p

 

Groen

Playlistbediener
22 sep 2015
13
0
Kaartjes zijn binnen, ben benieuwd wat voor moois er nog bij gaat komen..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Bar Tool heeft weer 's wat info gelost schijnt;
- Volgende week nieuwe namen (wat we al wisten, maar afin)
- Weekend tickets gaan vrij hard
- Totaal aantal bands zal ongeveer 130 zijn
- Sommige bands hebben langere sets gevraagd en daarom zijn er een aantal bands minder
- Wolf Alice, Moby en The Gaslight Anthem passen best in het plaatje van Mad Cool
- Wanneer er gevraagd werd of het een headliner kon zijn aan de andere kant van de plas, plaatste hij 3 smilies (Jack White? Arctic Monkeys? Te zien welke plas er bedoeld werd haha)
- Justice en Massive Attack zullen op een electronica stage staan
- Die electronica stage zal een capaciteit hebben van 25k mensen
- Volgende week meer nieuws over transport etc etc (wisten we ook al, maar afin)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Mad Cool hint nu duidelijk naar Arctic Monkeys op de socials, met een '0114' hint (dialling code van Sheffield en staat op de drumkit van Matt Helders).

Krijgen we eindelijk de Europese bevestigingen!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Mad Cool hint nu duidelijk naar Arctic Monkeys op de socials, met een ‘0114’ hint (dialling code van Sheffield en staat op de drumkit van Matt Helders).

Krijgen we eindelijk de Europese bevestigingen!

Ik dacht dat ik als AM-nerd misschien nog toelichting moest geven over dat bericht, maar ik onderschat de rest van het forum?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.800
1.721
Jack White + 14 andere namen incoming. Weet iemand nog hoe ze naar Pearl Jam hintte met de 'Ten' hint? Toen kregen we 10 nieuwe namen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Jack White + 14 andere namen incoming. Weet iemand nog hoe ze naar Pearl Jam hintte met de ‘Ten’ hint? Toen kregen we 10 nieuwe namen.

Dit inderdaad. Hebben net de hint verwijderd en vervangen door een nieuwe (14 +1). Geweldige soap maken die gasten er toch van...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Joris wrote:
Jack White + 14 andere namen incoming. Weet iemand nog hoe ze naar Pearl Jam hintte met de ‘Ten’ hint? Toen kregen we 10 nieuwe namen.

Dit inderdaad. Hebben net de hint verwijderd en vervangen door een nieuwe (14 +1). Geweldige soap maken die gasten er toch van…
Vind 't best wel grappig en iets hebben, breken een soort van vierde muur met hun "we weten dat jullie weten wat er komt maar we houden jullie toch nog even in spanning en wachten nog een aantal dagen". Was met Pearl Jam net hetzelfde haha
Denk Jack White gewoon morgen met een aantal namen, nog een beetje getease op vrijdag, weekend en op maandag aankondiging van AM net zoals ze bij PJ hebben gedaan (al vielen toen die aankondigingen op vrijdag en niet op donderdag). Mogelijk?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.800
1.721
En daar is dan toch uiteindelijk de Arctic Monkeys bekendmaking. Kan niet vaak genoeg zeggen hoe mooi dit affiche is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Wel bijzonder Primavera Arctic Monkeys dus niet als festival exclusief voor Spanje heeft.
Mij betreft heeft Mad Cool beste line up tot nu toe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken