ES Mad Cool Festival 2018

jefferke wrote:

pretparkfan wrote:
Mad Cool dropt volgende hint:

TEN

Zou toch veel te obvious zijn? Ze zijn er ferm mee aan het spelen denk ik.

Ik suggereer ook helemaal niks. ?
Ik denk ook dat ze er mee aan het lachen zijn.

Er was eerder toch ook al een hint die zou moeten verwijzen naar No code? Zou me inderdaad niet verbazen als ze een paar keer op deze manier blijven teasen, om dan in december alsnog met de bevestiging van PJ te komen.

Lekker, met een foto uit 2014.

Ben ik de enige die de heisa rond PJ een tikkeltje overdreven vind? Prima band hoor. Maar nu ook weer geen bijzonder 'wow' act ofzo.

Heerlijk om iedereen zo wat te pesten hé
1f609.svg
. ik schrok me kapot .

Ben ik de enige die de heisa rond PJ een tikkeltje overdreven vind? Prima band hoor. Maar nu ook weer geen bijzonder ‘wow’ act ofzo.

Dat is een persoonlijke mening denk ik, zo heeft iedereen één of meer acts waar ze enthousiast over zijn.
Rock Werchter heeft ze al vaak gehad, maar er zijn een aantal festivals die al flink wat jaartjes op ze wachten.
Ik persoonlijk, sla mij nog altijd voor mijn kop in 2012 en 2014 niet naar Ziggo te zijn gegaan.

Ik snap wel je reactie...

Ben ik de enige die de heisa rond PJ een tikkeltje overdreven vind? Prima band hoor. Maar nu ook weer geen bijzonder ‘wow’ act ofzo.

Als het nou Tool was of Adele of The Police of eigenlijk welke andere band of artiest zou zijn. Dan zou ik me het voor kunnen stellen. :-)

Als ik in mijn vriendenkring kijk, is dit toch wel een 'wow'-act hoor. Als ze aangekondigd worden, is dit bij meerdere mensen onder mijn vrienden écht het teken om tot aankoop van een combiticket te gaan. Ze worden echt beschouwd als een iconische band (niet alleen in mijn vriendenkring, kijk ook naar De Tijdloze, of de Album top 100/500). Ook live sterk, met veel passie gebracht natuurlijk. Het etiket 'iconische band' is terecht vind ik.

mattman wrote:

Als ik in mijn vriendenkring kijk, is dit toch wel een ‘wow’-act hoor. Als ze aangekondigd worden, is dit bij meerdere mensen onder mijn vrienden écht het teken om tot aankoop van een combiticket te gaan. Ze worden echt beschouwd als een iconische band (niet alleen in mijn vriendenkring, kijk ook naar De Tijdloze, of de Album top 100/500). Ook live sterk, met veel passie gebracht natuurlijk. Het etiket ‘iconische band’ is terecht vind ik.

Zeker, ik vind ze ook tof. En live erg goed. Op RW14 speelden ze zelfs één van de beste optredens van die editie. Goede frontman ook.

Maar de hype errond treedt een beetje buiten proporties. Vind ik dan weer hé.

Gold Panda laatste naam, site is nu ook bijgewerkt. Daar staat Snow Patrol 'slechts' in de 3e rang. Kasabian staat door op de 2e rij.

Users who are viewing this thread