ES Mad Cool Festival 2018

Coordinaten voor Seattle bekend gemaakt. Morgen weten we wie het is. Zal Pearl Jam toch niet zijn zeker....

Volgende clue is Seattle. Dat zou dus de eerste aankondiging van Pearl Jam kunnen zijn, maar ook Alice in Chains of Fleet Foxes.

Aangezien Alice in Chains al een gig in Europa heeft staan lijkt het mij wel duidelijk.

Alice In Chains, Fleet Foxes, The Head & The Heart, Macklemore & Ryan Lewis, Mark Lanegan, Odesza, Perfume Genius.. Of ja, Pearl Jam hé. Maar dat gaat nu toch nog niet zijn ofwel? Kan veel zijn dus haha

Ik kijk wel mee naar de aankondigingen dit jaar. Na NOS Alive weer een ander festival in het buitenland proberen :)

De lijst van artiesten uit Seattle is lang, maar Pearl Jam wordt wel op Mad Cool verwacht. Plus dat de coördinaten om de hoek liggen van The Showbox, waar PJ een live DVD opnam.

Ik ben heel benieuwd.

Alice in Chains heeft wel al een datum in Europa. Ik schat de kansen voor Pearl Jam en Alice in Chains het hoogst in.

Persoonlijk verwacht ik morgen dan ook gelijk een aankondiging voor Pearl Jam's EU tour, mochten hun het worden

Volgens mij gaan ze de grote headliners pas richting eind november/begin december bekend maken. Fleet Foxes idd heel nice!

Denk het wel, ja. Al komt Alice in Chains gitarist Mike Starr ook uit Honolulu, maar één bandlid is denk ik niet sterk genoeg voor een hele hint.

Tja ook de lijst van artiesten uit Bristol is lang... Maar Massive Attack cancelde dit jaar nog een Europese (festival)tour en hebben als het goed is een nieuw album op de plank, dus die hoop ik wel in 2018 met een tour te zien.

Of Courts... of Alison Moyet... Zou het wel heeeel sterk vinden als ze DM er ook gewoon even in gooien (moeten volgende maand ook nog in Madrid spelen overigens)

DM zou ook gewoon meteen de grootste naam zijn, en eerste op zichzelf staande headliner?

Depeche Mode is best wel heel erg groot in Zuid-Europa. Waren vorig jaar ook headliner op NOS Alive, dus zou me helemaal niks verbazen.

Users who are viewing this thread