ES Mad Cool Festival 2018

12.00u maar geen aankondiging. Dus moet toch iets ‘speciaals’ zijn zou je denken. Vanmiddag dan tegelijkertijd met bijv. RW iets bekend maken?

Dat denk ik ook, een band die hun tour gaat aankondigen gok ik... The Killers of Pearl Jam of iets nieuws? Ben benieuwd!

Vandaag geen aankondiging voor MC, vanaf morgen gaan ze verder met een andere manier van aankondigen (dus geen coördinaten meer). Althans, dat is wat ik begrijp van een Spaans forum...

Zal inderdaad wel Justice of Phoenix zijn... maar is dat een reden om zo mysterieus er rond te doen?

Rockbeer wrote:
18 1 16 9 19 in elk geval nu.

Is het niet
18 – 1 – 16 – 9 -19 – 6
waarbij +1 getoond word bij : 1 – 16 – 9
even een gedachtegang
18-1 geboortedatum van Jonathan Davis van KoRn
16-9 geboortedatum van Flo Rida en Katie Melua
19-6 geboortedatum van Brian Welch van KoRn
19-6 geboortedatum van Macklemore

Geen flauw idee waar die +1 voor staat. Kaartje op achtergrond is inderdaad overduidelijk Parijs (of in ieder geval die regio)

At the Drive In en The Black Madonna

Hoop voor ze dat At the Drive-In een betere dag heeft als op Lowlands. Daar stonden ze echt totaal misplaatst.

Ook nog een techno naam d'r bij, niet helemaal aan zien komen vergeleken met vorig jaar, maar Floating Points en SBTRKT hadden ook gewoon een DJ set. Kan dus best wel. (deze namen stonden overigens tegen het einde van de nacht aan terwijl de uitloop al lang en breed was begonnen, nog even doordansen tot sluit dus)

jefferke wrote:

pretparkfan wrote:
Mad Cool dropt volgende hint:

TEN

Zou toch veel te obvious zijn? Ze zijn er ferm mee aan het spelen denk ik.

Ik suggereer ook helemaal niks.
1f609.svg

Ik denk ook dat ze er mee aan het lachen zijn.

Users who are viewing this thread