ES Mad Cool Festival 2018

Depeche Mode dus officieel.

Morgen dus Yeah Yeah Yeahs? En anders Kool & The Gang???

Yeah Yeah Yeahs is van New York toch? Coördinaten zijn van New Jersey...

Bruce! :)
Of Yo La Tengo... Of Bon Jovi... Of iets anders...

Kool & The Gang is wel zo'n beetje de enige nog actieve act van naam die uit dit deel van New Jersey komt (Jersey City). Zou het kunnen op Mad Cool? Of moet ik Mad Kool zeggen?

Of Yo La Tengo… Of Bon Jovi… Of iets anders…
Yo La Tengo dus... Coördinaten waren niet heel specifiek dit keer, aangezien ze uit Hoboken komen. Mooie bevestiging wel weer.

Mooie naam Yo La Tengo. Hopelijk ook in de buurt te zien straks. Even Paradiso niet meerekenend

Yannick wrote:
https://www.concertarchives.org/arcuse

Leuk dit, misschien ook maar eens opzetten als ik een keer écht niets te doen heb
1f642.svg
Ik had nu nog niet zo veel werk omdat ik pas sinds 2016 naar concertjes ben beginnen gaan. Maar kan me voorstellen dat als je al enkele jaren dat doet dat 't een serieus karweitje is haha

idd NIN

geen nieuwe coordinaten, maar een misterie
lijkt om een grote naam morgen, op twitter al veel gelinkt aan Pearl Jam

idd NIN

geen nieuwe coordinaten, maar een misterie
lijkt om een grote naam morgen, op twitter al veel gelinkt aan Pearl Jam
geen coördinaten, geen code... No Code / 4de studio album van Pearl Jam ?

Denk eigenlijk Gorillaz.. want virtuele band. Dus geen officiële huisvesting volgens onze wereld.

Denk eigenlijk Gorillaz.. want virtuele band. Dus geen officiële huisvesting volgens onze wereld.
oprichting in Londen toch...
Maar, staan toch al op BBK Bilbao Spanje, is óók Mad Cool niet wat vreemd?
Als je over "virtuele bands" begint, doe dan maar Daft Punk.

Het is wel een leuke mysterieuze hint van Mad Cool, kan heel veel zijn.

EddieVerder wrote:

Maar, staan toch al op BBK Bilbao Spanje, is óók Mad Cool niet wat vreemd?

BBK kondigde The XX aan als exclusief voor Spanje+Portugal, bij Gorillaz was dat niet het geval. Pookt het vuur toch nog extra op.

12.00u maar geen aankondiging. Dus moet toch iets 'speciaals' zijn zou je denken. Vanmiddag dan tegelijkertijd met bijv. RW iets bekend maken?

Users who are viewing this thread