Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Snap het sentiment maar als er twee hele goede headliners komen neem ik een 3e Nederlandse headliner wel voor lief. Als ze bijvoorbeeld Tame Impala en Tyler The Creator weten te boeken mogen ze van mijn part Django Wagner als 3e headliner doen.
Snap het sentiment maar als er twee hele goede headliners komen neem ik een 3e Nederlandse headliner wel voor lief. Als ze bijvoorbeeld Tame Impala en Tyler The Creator weten te boeken mogen ze van mijn part Django Wagner als 3e headliner doen.
Wordt 2026 dan eindelijk weer het jaar van de hiphop op Lowlands? Tyler, Keem, GFK, Clipse, Jim Legxcy, Danny Brown en Vince Staples mogen echt allemaal doorkomen. Sexyy Red mogen ze van mij dan wel weer in de UK laten.
Vind het zelf een heerlijk album, al 2x geluisterd vanochtend.
Wmb ook wel weer welkom. Ik miste vorig jaar toch wel een beetje een act a la Paul Kalkbrenner of Rufus Du Sol.
Heb zelf namelijk niet zo heel veel met de platte techno acts zoals Horsegirl.
Vind het zelf een heerlijk album, al 2x geluisterd vanochtend.
Wmb ook wel weer welkom. Ik miste vorig jaar toch wel een beetje een act a la Paul Kalkbrenner of Rufus Du Sol.
Heb zelf namelijk niet zo heel veel met de platte techno acts zoals Horsegirl.
Zonder twijfel. Major Lazer stond laatst nog wel in de Lofi, als 'soundsystem' DJ-set. Op die manier zal het nachtprogramma worden, maar als hij een liveshow doet, zal het gewoon overdag zijn op lowlands lijkt mij.