Lowlands 2026

Dus wat tourt er allemaal in augustus?
The Cure
Gorillaz
Nick Cave & the Bad Seeds
Tyler the Creator
Lorde
Turnstile
Clipse

Ik ga teleurgesteld worden haha
Al deze namen zou ik te gek vinden, met uitzondering van Turnstile, daar vind ik echt niets aan. Dat optreden op Pukkelpop paar jaar geleden vond ik echt niet te hachelen.

Mooi vooruitzicht maar de teleurstelling kan zomaar eens niet ver weg zijn ;-)

• Verdrietig
Waarderingen: koekebakker
The cure zal vast naar dtrh gaan, aangezien ze ook al voor Rock Werchter geboekt zijn.
DTRH lijkt wel ongeveer uitgesloten, aangezien the Cure niet twee dagen achter elkaar op verschillende locaties speelt. En dat geldt ook voor Lowlands. Pinkpop of een eigen event lijken het meest haalbaar.

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Zou dit nog kunnen op Lowlands?

Ik zou het zelf enorm toejuichen, maar zo'n "zware" act als headliner in de Alpha zie ik helaas niet snel meer gebeuren.
Vind het zelf wel erg vet als ze Nick Cave op LL durven neer te zetten, maar ben bang dat dat niet echt gaat werken.

Ik zou het zelf enorm toejuichen, maar zo'n "zware" act als headliner in de Alpha zie ik helaas niet snel meer gebeuren.
Vind het zelf wel erg vet als ze Nick Cave op LL durven neer te zetten, maar ben bang dat dat niet echt gaat werken.
Wordt een halfvolle Alpha

Hoogstwaarschijnlijk niet, staat de vrijdag van Lowlands op Cabaret Vert en zondag in München.

Dus wat tourt er allemaal in augustus?
The Cure
Gorillaz
Tyler the Creator
Lorde
Turnstile
Clipse

Ik ga teleurgesteld worden haha
En dan zijn er nog een heel aantal acts waarvan niet bekend is wanneer ze precies touren, zoals the XX en FatM.

FaTM heeft al eerder afgezegd dus zou mij niks verbazen dat die terug komen.

Trouwens Prodigy ook en die zitten om de hoek natuurlijk.

Beide prima headliners! Gorillaz er nog bij :)

Maar goed zal wel te veel van het goede zijn. Zal nog wel een flut headliner bij komen ala Goldband....

Ik zou voor the XX - FatM - Gorillaz tekenen, zou voor mij het eerste jaar zijn dat ik 3x naar een headliner ga kijken.
Maar het 2010 gehalte is misschien wel erg groot als ik naar die drie namen kijk. Niet heel verfrissend.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound en CVS

Haha dan hoef je geen downers meer te nemen :)

Moet zeggen dat ik het heerlijk muziek vindt maar past toch niet bij LL.
Ik zou voor the XX - FatM - Gorillaz tekenen, zou voor mij het eerste jaar zijn dat ik 3x naar een headliner ga kijken.
Maar het 2010 gehalte is misschien wel erg groot als ik naar die drie namen kijk. Niet heel verfrissend.

Ach dan is het niet verfrissend daar maak ik mij niet zo druk om. Wil gewoon een leuke tijd hebben en dat lukt met die drie wel hoor.

Zou the XX niet iets zijn wat ze aan dtrh of BKS geven? Aangezien wij Jamie dit jaar al als headliner hebben gehad.

Ik zet zelf m’n geld op: Tyler, the creator - Gorillaz - Lorde, met dan die laatste nog een dance afsluiter zoals Paul kalkbrenner of chemical brothers erbij.
Dan heb je een mooie mix van hip-hop, pop en indie rock, en dan ook nog eens een mix van nostalgische acts met hippere moderne acts

IMG_7607.jpegQuadeca is zo te zien niet op Lowlands na sommigen hier wel hadden gehoopt. Wie weet een latere boeking

Al deze namen zou ik te gek vinden, met uitzondering van Turnstile, daar vind ik echt niets aan. Dat optreden op Pukkelpop paar jaar geleden vond ik echt niet te hachelen.

Mooi vooruitzicht maar de teleurstelling kan zomaar eens niet ver weg zijn ;-)
Ik zou ze nog een herkansing geven 🤘🏻🔥

Vind het zelf een heerlijk album, al 2x geluisterd vanochtend.

Wmb ook wel weer welkom. Ik miste vorig jaar toch wel een beetje een act a la Paul Kalkbrenner of Rufus Du Sol.
Heb zelf namelijk niet zo heel veel met de platte techno acts zoals Horsegirl.
Lekker album weer! Die collab met Depeche Mode klinkt ook vet. Kan in potlood op de line-up denk ik!

Users who are viewing this thread