Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al deze namen zou ik te gek vinden, met uitzondering van Turnstile, daar vind ik echt niets aan. Dat optreden op Pukkelpop paar jaar geleden vond ik echt niet te hachelen.
Mooi vooruitzicht maar de teleurstelling kan zomaar eens niet ver weg zijn ;-)
DTRH lijkt wel ongeveer uitgesloten, aangezien the Cure niet twee dagen achter elkaar op verschillende locaties speelt. En dat geldt ook voor Lowlands. Pinkpop of een eigen event lijken het meest haalbaar.
Ik zou het zelf enorm toejuichen, maar zo'n "zware" act als headliner in de Alpha zie ik helaas niet snel meer gebeuren.
Vind het zelf wel erg vet als ze Nick Cave op LL durven neer te zetten, maar ben bang dat dat niet echt gaat werken.
Ik zou het zelf enorm toejuichen, maar zo'n "zware" act als headliner in de Alpha zie ik helaas niet snel meer gebeuren.
Vind het zelf wel erg vet als ze Nick Cave op LL durven neer te zetten, maar ben bang dat dat niet echt gaat werken.
Ik zou voor the XX - FatM - Gorillaz tekenen, zou voor mij het eerste jaar zijn dat ik 3x naar een headliner ga kijken.
Maar het 2010 gehalte is misschien wel erg groot als ik naar die drie namen kijk. Niet heel verfrissend.
Ik zou voor the XX - FatM - Gorillaz tekenen, zou voor mij het eerste jaar zijn dat ik 3x naar een headliner ga kijken.
Maar het 2010 gehalte is misschien wel erg groot als ik naar die drie namen kijk. Niet heel verfrissend.
Zou the XX niet iets zijn wat ze aan dtrh of BKS geven? Aangezien wij Jamie dit jaar al als headliner hebben gehad.
Ik zet zelf m’n geld op: Tyler, the creator - Gorillaz - Lorde, met dan die laatste nog een dance afsluiter zoals Paul kalkbrenner of chemical brothers erbij.
Dan heb je een mooie mix van hip-hop, pop en indie rock, en dan ook nog eens een mix van nostalgische acts met hippere moderne acts
Al deze namen zou ik te gek vinden, met uitzondering van Turnstile, daar vind ik echt niets aan. Dat optreden op Pukkelpop paar jaar geleden vond ik echt niet te hachelen.
Mooi vooruitzicht maar de teleurstelling kan zomaar eens niet ver weg zijn ;-)
Vind het zelf een heerlijk album, al 2x geluisterd vanochtend.
Wmb ook wel weer welkom. Ik miste vorig jaar toch wel een beetje een act a la Paul Kalkbrenner of Rufus Du Sol.
Heb zelf namelijk niet zo heel veel met de platte techno acts zoals Horsegirl.