Lowlands 2026

Keuze qua headliners lijkt reuze te zijn. Zou een teleurstelling zijn als er nu een Nederlandse headliner komt.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Keuze qua headliners lijkt reuze te zijn. Zou een teleurstelling zijn als er nu een Nederlandse headliner komt.
Snap het sentiment maar als er twee hele goede headliners komen neem ik een 3e Nederlandse headliner wel voor lief. Als ze bijvoorbeeld Tame Impala en Tyler The Creator weten te boeken mogen ze van mijn part Django Wagner als 3e headliner doen.

Wordt 2026 dan eindelijk weer het jaar van de hiphop op Lowlands? Tyler, Keem, GFK, Clipse, Jim Legxcy, Danny Brown en Vince Staples mogen echt allemaal doorkomen. Sexyy Red mogen ze van mij dan wel weer in de UK laten.
Sexyy Red vorig jaar live gezien op Roskilde, dat was echt het slechtste concert dat ik ooit heb gezien. 😂

Eens met de andere namen!

Ik zie op Creamfields 2026 weer Major Lazer op het affiche staan, zijn volgens mij even weggeweest?

Geen headliner meer masr kan nog steeds werken op de grotere podia.

Nieuwe album van Paul Kalkbrenner is ook uit.

Die zie ik ook nog wel verschijnen op LL
Vind het zelf een heerlijk album, al 2x geluisterd vanochtend.

Wmb ook wel weer welkom. Ik miste vorig jaar toch wel een beetje een act a la Paul Kalkbrenner of Rufus Du Sol.
Heb zelf namelijk niet zo heel veel met de platte techno acts zoals Horsegirl.

Die is toch elk jaar eigenlijk wel een mogelijkheidje voor Lowlands?
Nieuw album nu uit dus dan is de kans denk wat groter
Vind het zelf een heerlijk album, al 2x geluisterd vanochtend.

Wmb ook wel weer welkom. Ik miste vorig jaar toch wel een beetje een act a la Paul Kalkbrenner of Rufus Du Sol.
Heb zelf namelijk niet zo heel veel met de platte techno acts zoals Horsegirl.
Moet zeggen dat ik eigenlijk meer van het wat hardere materiaal ben maar dit album kan mij ook wel bekoren. Hij moet wel in het donker vind ik :)

• On fire
Waarderingen: LLoww
Dat denk ik ook.

Denk dat het vol staat hoor.
Zonder twijfel. Major Lazer stond laatst nog wel in de Lofi, als 'soundsystem' DJ-set. Op die manier zal het nachtprogramma worden, maar als hij een liveshow doet, zal het gewoon overdag zijn op lowlands lijkt mij.

Users who are viewing this thread