Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Chappel sluit niet goed aan bij de sfeer van Lowlands. Op een festival waar dagkaarten beschikbaar zijn, zal zij echter ongetwijfeld een groot publiek weten te trekken.
Aan de kwaliteit, RAYE was de echte headliner gisteren. Ik denk dat Chappell wel weer overwaait, die nieuwe single "subway" is toch echt bagger, hele goedkope popsong
Aan de kwaliteit, RAYE was de echte headliner gisteren. Ik denk dat Chappell wel weer overwaait, die nieuwe single "subway" is toch echt bagger, hele goedkope popsong
Ja, maar ook wel weer een hit aan het worden. Net zoals The Giver wat eerder dit jaar. Dat Raye haar overtreft ligt maar aan hoe belachelijk goed Raye is natuurlijk. Vond Roan alleszins zeer overtuigend op Pukkelpop, voor haar eerste live-visitekaartje in België.