Lowlands 2025

Laatste kwartier wel traantjes hoor. Maar het eerste deel was inderdaad ondermaats. Ofja, heel goed is het natuurlijk wel maar dat extra randje ontbrak. En die was er in de Afas wel.

• Leuk
Waarderingen: Dante en Onibaba
Jammer, want zie graag nieuwe "rock" acts doorbreken. Maar het is inderdaad een beetje zoutloos en ongeïnspireerd. Nu ben ik ook nooit de grootste Fontaines D.C. fan geweest, maar had toch beetje gehoopt naar alle lovende verhalen over de laatste shows dat het toch wat meer te weeg zou brengen. Voor mij is vandaag wel de minste dag als stream kijker.
Voor mij als bezoeker ook.

Fontaines zou perfecte Bravo afsluiter zijn. Tent wel vol, in het donker, beter passende energie. Geluid op stream was heel tam en zal ook niet geholpen hebben.

Voor publieksparticipatie moet je toch niet naar FDC? Chatten woonde in 2019 zo’n beetje in de mouw van z’n trui en heeft anxiety vereeuwigd in Starbuster. Hello en Thank you al best veel. Geluid waar wij stonden gelukkig prima en ook enthousiast publiek, maar achter ons wel wat tam.

Laatst bewerkt:
Vond t op zich niet slecht, genoeg energie in t voorvak maar voelde minder scherp dan op Werchter maandje terug.

Ik heb dit echt al veel vaker gezegd, maar heerlijk: mogen meerdere artiesten doen.
Niet perse op deze gig gericht maar een beetje interactie is wel leuk. Anders kun je voor mijn gevoel net zo goed de cd opzetten.

Die sweetspot is voor mij tussen niet teveel ouwehoeren maar toch voldoende interactie om het wat "speciaal" te maken.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en degrotegeneraal
Vriend las even mee en vroeg zich af of jullie allemaal stiekem bij de OOr werken 😉. Spelen 99% Romance: te weinig Dogrel. Spelen ook niet Romance nummers ; te weinig Romance /s

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario
Vriend las even mee en vroeg zich af of julloe allemaal stiekem bij de OOr werken 😉. Spelen 99% Romance: te weinig Dogrel. Spelen ook niet Romance nummers ; te weinig Romance /s
Probleem vond ik vooral dat de nummers van de eerste albums in de stijl van Romance werden gespeeld, waardoor alle puntigheid eruit verdween. Een van de leukste liedjes, Big, herkende ik pas bij het refrein..

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
En ja jammer dat publiek tam is, maar is de realiteit. IDLES vorig jaar heel sterke show voor halflege Alpha en Marc Rebillet dit jaar vol. En heel veel gelul bij Twigs achteraan. Met je rug naar het podium, maar kan je wel zeggen dat je er geweest bent. Lowlands is niet meer wat het 10 jaar geleden was, maar is ok. Anderen festivals springen in het gat en met een resale ticket is er nog steeds genoeg moois te zien.

Laatst bewerkt:
Jammer, want zie graag nieuwe "rock" acts doorbreken. Maar het is inderdaad een beetje zoutloos en ongeïnspireerd. Nu ben ik ook nooit de grootste Fontaines D.C. fan geweest, maar had toch beetje gehoopt naar alle lovende verhalen over de laatste shows dat het toch wat meer te weeg zou brengen. Voor mij is vandaag wel de minste dag als stream kijker.
Wat dat betreft was MK.Gee wel heel tof!

Ik geef gewoon mijn eerlijke mening wat ik zie op de stream. Zo vind ik Jamie XX best tof beginnen als je het mij vraagt. Vette intro wel.

Heel veel toffe dingen gezien, maar MK.Gee overtreft het allemaal. Die vertaling van de plaat naar live is echt heel vet. Kan niet wachten waar hij nog meer mee komt. Afsluiter in de Heineken meer dan verdient.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Archie
Nou, als je er niet tussen staat te dansen is het thuis via de stream toch niet zo boeiend. Muziek voor "in het moment" om het daadwerkelijk live te beleven. Ik heb niets tegen electronische acts maar ik blijf een DJ als hoofdact toch minder interessant vinden. Ik kijk dan liever naar muzikanten, een zanger/zangeres etc. Dit is toch wel kil en afstandelijk.

• Leuk
Waarderingen: redle

Users who are viewing this thread