Lowlands 2025

Chappel sluit niet goed aan bij de sfeer van Lowlands. Op een festival waar dagkaarten beschikbaar zijn, zal zij echter ongetwijfeld een groot publiek weten te trekken.
Wel opvallend dan. Op Pukkelpop stond het afgeladen vol. Waaraan zou dat liggen, zou je dan denken.

Marc Rebillet echt het slechtste wat ik dit jaar gezien heb. Vindt 3voor12 ook lees ik.

BCNR was wel prachtig, kijk uit naar hun concert in Paradiso. Vooralsnog vind ik de zondag wat minder leuk dan de vorige twee dagen.

• Leuk
Waarderingen: DanielNedelko
Aan de kwaliteit, RAYE was de echte headliner gisteren. Ik denk dat Chappell wel weer overwaait, die nieuwe single "subway" is toch echt bagger, hele goedkope popsong
Ja, maar ook wel weer een hit aan het worden. Net zoals The Giver wat eerder dit jaar. Dat Raye haar overtreft ligt maar aan hoe belachelijk goed Raye is natuurlijk. Vond Roan alleszins zeer overtuigend op Pukkelpop, voor haar eerste live-visitekaartje in België.

Net hard in mn rug geduwd door een meid met de mededeling "ik loop toch door" terwijl ze me aankijkt.

Het is echt vol vol. Slechte sfeer ook hier rechts van de Bravo. Ben ik niet gewend van Lowlands

• Grrr
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Ook links voorvak, krijg geen vrienden op de been om mee te gaan.

Mag ik meedoet met de foto met een Wunderhorse shirt aan?

• Leuk
Waarderingen: koekebakker

Users who are viewing this thread