Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag NNO, Soapbox, Sofia Isella, Khruangbin (chillend op de heuvel), Fontaines DC, Alt Blk Era, Doudou MD en dan de Bravo-nacht met een prima programma.
Overigens hebben we meerder meisjes (18 jaar?) geholpen om net uit de bravo te lopen. Tot huilend aan toe en in paniek.
Lowlands, fix dat eens. Dit kan echt niet.
Pff kan gewoon niet slapen deze nacht, heb zoveel zin in de laatste dag! Straks maar even beginnen met een Kanon en dan een ontbijtje bij de Libanees scoren. allemaal veel plezier vandaag !!
De twee comedy optredens die ik dit jaar gezien heb waren ook echt afgeladen vol (Alex Ploeg & Club Haug). Heel leuk om te zien dat dat nog leeft op LL.
De twee comedy optredens die ik dit jaar gezien heb waren ook echt afgeladen vol (Alex Ploeg & Club Haug). Heel leuk om te zien dat dat nog leeft op LL.
Wat was FKA Twigs indrukwekkend zeg, mooi dat ik die show nog heb kunnen zien! Vampire Weekend overdag in de Alpha werkte voor mij ook beter dan verwacht.
groot The Murder Capital fan hier (6x gezien de laatste jaren) maar ik vond t toch wat tegenvallen. Leken meerdere technische problemen te zijn, af en toe gelukkig wel hele sterke uitschieters. Over het algemeen minder power dat ik van ze gewend ben. Nu bij LustSickPuppy en ik ben zo in de war dat ik er verder geen woorden voor heb, maar het is wel heel sick (geloof ik)
Vond het weer heel vet, maar inderdaad wel echt een verrassend trage setlist voor een festival. Feeling Fades had die tent sowieso op z’n kop gezet, maar toch niet gespeeld. Waardeer ik ergens ook wel weer.