Lowlands 2025

Ben gisteren voor het eerst sinds 2009 een keer in de echo geweest. Er is voor alles een eerste keer.

*Edit* geen idee hoe lang de echo er al is maar goed ik was er nog nooit geweest.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Vandaag een paar clashes:
Marc Rebillet of Sofia Isella
The Chats, Molchat Doma of Lola Young.
Jamie XX of Eivør.

Pff kan gewoon niet slapen deze nacht, heb zoveel zin in de laatste dag! Straks maar even beginnen met een Kanon en dan een ontbijtje bij de Libanees scoren. allemaal veel plezier vandaag :love: !!
Waar zit de Libanees? Ik heb nog geen eten gevonden waarvan ik dacht wow.

• Winning
Waarderingen: eva84
De twee comedy optredens die ik dit jaar gezien heb waren ook echt afgeladen vol (Alex Ploeg & Club Haug). Heel leuk om te zien dat dat nog leeft op LL.
Vond de cabaretiers van Haug niet heel sterk tbh. Alleen die laatste was echt goed, de rest was wel ok

groot The Murder Capital fan hier (6x gezien de laatste jaren) maar ik vond t toch wat tegenvallen. Leken meerdere technische problemen te zijn, af en toe gelukkig wel hele sterke uitschieters. Over het algemeen minder power dat ik van ze gewend ben. Nu bij LustSickPuppy en ik ben zo in de war dat ik er verder geen woorden voor heb, maar het is wel heel sick (geloof ik)
Vond het weer heel vet, maar inderdaad wel echt een verrassend trage setlist voor een festival. Feeling Fades had die tent sowieso op z’n kop gezet, maar toch niet gespeeld. Waardeer ik ergens ook wel weer.

Ik vind de Wende cover van Sef tenenkrommend, maar van de live uitvoering gisteren krijg ik kippenvel.

Users who are viewing this thread