Lowlands 2025

Zou het verhaal hierachter wel willen weten. Als je naar Sziget kijkt, staan daar een aantal (hardere/grotere) dj's die een aantal jaar geleden in de Bravo waren geplaatst, maar waar nu voor wordt gekozen om dat niet te doen.
Zal wel een poging zijn om de drukte te spreiden bij de grote namen en wat meer diversiteit in de namen.

Op Pukkelpop hebben ze bijv gewoon Amelie Lens en I Hate Models achter elkaar staan op de zaterdag. Dat soort namen had je op LL in het verleden ook meer.

Ik vind de variatie juist wel fijn, heel benieuwd hoe het uitpakt. Ik hoop dat er wel wat meer gedanst gaat worden, krijg altijd wel energie als anderen lekker los gaan. En ach, anders dan maar de Xray opzoeken waar dat vaak beter is.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1 en StevieU2
Hmmm mijn schema is vooral heel veel tegelijk, het moment, het weer en de afstand lopen vs energie maken waar ik beland, eens kijken hoe de lijst mij afgaat:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
QOTSA jaren terug in t Goffertpark (denk ik??) gezien en op Pinkpop, ik hou dervan!
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Dat is meestal iets waar ik helemaal niet eerder naar geluisterd heb, lastig te voorspellen haha. Op dit moment zou dat Warmduscher zijn.
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Nog 2 heerlijke lange dagen Lowlands te gaan. We zijn nog niet op de helft! Ik heb de Adonis voor t eerst in mn planning staan, de autismeshow. Takes one to know one;)
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Mijn brakheid en ik hoop The Dare
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Fontaines DC uiteraard!
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Erg benieuwd naar MKGee

Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
De Lowlands bubbel
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Hans Worst, Beef Chief, vast ook wel een patatje met zo voor k de nacht in ga....
Waar kijk je het meest tegenop?
Uit je tent kruipen en je naar t toiletgebouw slepen waar je in een hopelijk brandend zonnetje je brakheid staat weg te puffen al wachtend op je beurt in de rij voor de plee
Wat wordt het drukst bezochte optreden op LL?
ki/ki Job Jobse
Welk optreden wordt door 3voor12 op nummer één gezet?
Chappel...

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 5-8-2025, 14:02:49

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1206
• Laagste Prijs: €295.80
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €353.45
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 413
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 793
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €295.80, €300.90, €303.45, €304.71, €304.95, €304.98, €305.49, €305.95, €305.98, €306.00

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 995
- Gemiddelde Prijs: €354.13

Type: Regular
- Aantal Tickets: 157
- Gemiddelde Prijs: €352.58

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 46
- Gemiddelde Prijs: €344.33

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 8
- Gemiddelde Prijs: €338.89
Wie moeten er nog tickets kopen? Ik vind 1200 tickets echt nog veel een week voor aanvang. De prijs moet toch echt nog flink gaan zakken verwacht ik.

Een metereoloog (bij KNMI) in mijn kenniskring zou gisteren nieuwe meldingen over het weer van volgende week binnen hebben gekregen. Wordt heel warm, tot 35 graden schijnt. Kan nog veranderen hoor. Eerst zien dan geloven wat mij betreft.

• Leuk
Waarderingen: copieright
Wilde vorig jaar ook naar Beef Chief maar daar stond steeds zo'n enorme thunderrij dat het toch iets werd waar ik niet zo lang moest wachten. Was echt een heel chill hoekje van het terrein maar uiteindelijk alleen wat bier gedronken daar.
Wij zijn vorig jaar meteen op donderdag eind van de middag gegaan, toen was het prima te doen en stond bijna iedereen in de rij voor koptelefoons. Rest van het weekend niet meer geweest omdat het daar vaak best druk was.

• Leuk
Waarderingen: RobbieV
Inhoudelijk echt een matig stuk, zag dat het het Financieel Dagblad was, dus dacht, oh interessant, we gaan het hebben over prijsstijgingen, kosten van artiesten, invloeden van Mojo (wordt wel kort benoemd), eet/drink prijzen.. Voelt meer als elitair geneuzel en het laat zien dat EvE eigenlijk steeds verder weg staat van het gemiddelde festivalpubliek.

Aardig rekeningetje ook, 108 euro voor één fles wijn. Mag hopen dat LL die prijzen nooit gaat aantikken.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound en koekebakker
Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
QOTSA jaren terug in t Goffertpark (denk ik??) gezien en op Pinkpop, ik hou dervan!
QOTSA heeft nog (gelukkig) nog nooit in het Goffertpark gestaan; wel een optreden op DTRH in 2018. Misschien bedoel je die?

Users who are viewing this thread