Lowlands 2025

Inhoudelijk echt een matig stuk, zag dat het het Financieel Dagblad was, dus dacht, oh interessant, we gaan het hebben over prijsstijgingen, kosten van artiesten, invloeden van Mojo (wordt wel kort benoemd), eet/drink prijzen.. Voelt meer als elitair geneuzel en het laat zien dat EvE eigenlijk steeds verder weg staat van het gemiddelde festivalpubliek.

Aardig rekeningetje ook, 108 euro voor één fles wijn. Mag hopen dat LL die prijzen nooit gaat aantikken.
Even worden de sponsoren aangestipt: Rabo, Heineken en Ikea. Niet bepaald duurzame bedrijven en ver weg van een idealistische wereld.
Ach, na zeven glazen wijn zouden mijn principes ook niet meer zo helder zijn. :cool:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Arca 10000000000000%
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Amaarae of Joy Orbinson
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
FKA twigs
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Sylvie Kreusch of Weval
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Horsegiirl
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Roland Cristal
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Vreten. Ontwaken op de camping. Fotoshoots doen.
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Bami compleet. Okonomiyaki. Burrito.
Waar kijk je het meest tegenop?
Naar huis gaan maandag. Een stukje QOTSA missen voor Arca.
Wat wordt het drukst bezochte optreden op LL?

Chappell Roan
Welk optreden wordt door 3voor12 op nummer één gezet?
Arca

Filmtip: Ga a.u.b. naar Dangerous Animals als je zaterdagnacht niks anders te doen hebt, die film is wilddddddd. En ga ook vooral niet naar 28 Years Later.

QOTSA heeft nog (gelukkig) nog nooit in het Goffertpark gestaan; wel een optreden op DTRH in 2018. Misschien bedoel je die?
Nee echt veel langer geleden, ik ga eens even Googlen. Was toen nog niet zo fanatiek met t bijhouden van wie ik waar zag....

Heeft iemand hier nog een gouden tip voor een goede en redelijk goedkope slaapmat?

De Nomad slaapmat is nu afgeprijsd van 90 naar 40 euro (gewoon daar ophalen, blaast zich vanzelf op)
Dat ding is echt een aanrader. Ik slaap als een koning tijdens festivals erop.
Deze is een aantal pagina's terug voorbij gekomen. Ik heb deze zelf nog niet getest maar haal hem wel af op Lowlands na de goede ervaringen en tips van mede-forumgebruikers!

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
In al die jaren nooit een kluisje gebruikt. Is dit vooral om te voorkomen dat je terug naar de camping moet?
Kluisje is voor ons onmisbaar. De caravancamping is ver lopen. Alles wat ik nodig heb voor overgang dag naar nacht ligt in onze kluis. En in de jaren voor mijn caravan gebruikte ik het ook echt als “kluis” voor de kostbare spullen, autosleutel, etc.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en koekebakker
Heeft iemand hier nog een gouden tip voor een goede en redelijk goedkope slaapmat?
Er zijn ook nog andere matjes van decathlon, maar deze heeft een redelijke pakmaat, redelijke isolatie en redelijk comfort. Goedkoper dan dit zou ik niet gaan.

Voor meer comfort:

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Die Nomad slaapmat van de Bol winkel? Hoef je m alleen maar terug te slepen
Dat is wel het probleem. De pakmaat is 27 x 18 cm. Dat is echt gigantisch voor een mat.
Ik ben zelf matjes voor trekking gewend. Die slapen ook comfortabel en zijn veel kleiner.

De Nomad slaapmat is nu afgeprijsd van 90 naar 40 euro (gewoon daar ophalen, blaast zich vanzelf op)
Dat ding is echt een aanrader. Ik slaap als een koning tijdens festivals erop.
Ik ben ook maar overstag gegaan. Slaap de afgelopen twee festivalzomers op deze van de Decathlon. Super handig en compact ding, maar daar moet je toch wel blijven draaien om niet met beurse heupen wakker te worden. Die Nomad is toch ruim twee keer zo dik en hopelijk scheelt dat. Op DTRH had ik dit jaar twee van die Decathlon matjes op elkaar liggen, omdat mijn vriendin er nog zo'n Action pomp luchtbed bij had gegooid en daar de voorkeur aan gaf. Dat was al een wereld van verschil en dus blijkbaar alsnog dunner dan dat Nomad matje.

• Leuk
Waarderingen: XaviLL

Users who are viewing this thread