Lowlands 2025

Misschien dat ie alles omgooit en veel grimmiger gaat draaien omdat ie zo laat staat, maar ik ben er bang voor
Mwha, iets grimmiger dan op Tommorowland mag wat mij betreft wel. Het hoeft geen mega heppie de peppie bedoening te zijn. Zit niet echt te wachten op de Chris Lake achtige muziek, maar het mag wel een beetje smerige UKG en bassline zijn. ;) Dus als hij draait zoals in zijn boiler room, dan sta ik linksvoor! :cool:
Ze hadden ook voor de typische wat meer ‘grimmige’ vibe kunnen gaan met meer hardtechno bijv maar doen dat bewust niet tijdens peaktime.
Ja inderdaad! Ik vind de hardtechno ook niet passen bij Lowlands. Dat vind ik over het algemeen toch minder spannend en te veel van hetzelfde.. maar dat kan ook aan mij liggen. Afgelopen jaren was de Bravo toch best wel heftig 's nachts. Erg benieuwd naar hoe dat dit jaar uit pakt, misschien met een India die ook veel mensen trekt.

• Leuk
Waarderingen: Bamischijf
Hi ik ben nieuw hier, ik krijg al de zenuwen van al jullie berichten! Denken jullie dat Sammy Virji ook in de Bravo gewoon zijn eigen stijl (UK, zie boiler room) gaat draaien? Mijn ervaring is wel dat de Bravo meestal gewoon duister wordt rond een uur of 1:00 a 2:00. Het scheelt wel dat Joy Orbison voor hem staat. Ik heb weinig vertrouwen in dat het typische Bravo publiek dat kan waarderen.

Edit: ik denk trouwens dat hij veel beter overdag of begin van het nachtprogramma had gepast! Denk aan optreden van Fred Again.. van 2 jaar geleden.
Lowlands programmeert al jaren UK-geluiden in de Bravo-nacht (denk aan Ben UFO, Four Tet, Overmono), dus denk dat Virji juist heel erg aanslaat bij het Bravo-publiek! Bovendien snapt hij volgens mij wel hoe je een dansvloer naar je hand moet zetten, vorig jaar op BKS was Virji voor mij één van de optredens van het weekend (admittedly wel vroeg op de avond).

Ik heb Sammy Virji vorig jaar b2b gezien met Disclosure in de Adam Toren, ik denk dat het helemaal goed moet komen

Zeker met eens, kijk ook maar naar BSS tegenover Lammer, dat is hopelijk druktetechnisch een goede keuze. En ze gingen ook meer lichten hangen in de india toch!?
In die podcast van het blokkenschema zit een interview met de man die het licht van de Bravo, India en X-ray heeft ontworpen dit jaar. Zelfde gast die bijvoorbeeld het licht van de Staat en JBN heeft gedaan. Daar had hij wel een paar interessante dingen te zeggen.

De Bravo had dan de focus op licht, de India op video en de X-ray krijgt een soort centerpiece achtig iets. Ben wel benieuwd wat ze dan met die India willen gaan doen. Als het moet opwegen tegen de bravo verwacht ik dan wel iets zoals de bravo 2022, met die blokken van video. Het gaat iig vast erg vet worden!

Ik vind het wel goed dat ze hier bewust mee bezig zijn. Ik merkte vorig jaar wel een aantal keer dat ik de bravo verkoos boven de andere tenten, alleen maar omdat ik die led-bal zo mega vet vond hahaha

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 5-8-2025, 14:02:49

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1206
• Laagste Prijs: €295.80
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €353.45
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 413
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 793
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €295.80, €300.90, €303.45, €304.71, €304.95, €304.98, €305.49, €305.95, €305.98, €306.00

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 995
- Gemiddelde Prijs: €354.13

Type: Regular
- Aantal Tickets: 157
- Gemiddelde Prijs: €352.58

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 46
- Gemiddelde Prijs: €344.33

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 8
- Gemiddelde Prijs: €338.89

Mooi om te zien dat Festileaks zelf veel artiesten als must see definieert waar ik echt met een hele grote boog omheen ga lopen.

Kan persoonlijk nog wel wat andere artiesten bedenken welke je echt niet mag missen op LL.

Mooi om te zien dat Festileaks zelf veel artiesten als must see definieert waar ik echt met een hele grote boog omheen ga lopen.

Kan persoonlijk nog wel wat andere artiesten bedenken welke je echt niet mag missen op LL.
Forumleden zijn volgenmsij ook niet de standaarddoelgroep van die artikelen haha. Heb het gevoel dat het bereik wel wat verder gaat dan een stel festinerds

Forumleden zijn volgenmsij ook niet de standaarddoelgroep van die artikelen haha. Heb het gevoel dat het bereik wel wat verder gaat dan een stel festinerds
Haha dat denk ik ook, zie vaak bij dit soort artikelen wel dat de mensen op het forum iets anders denken dan de mensen die de artikelen schrijven.

• Thinking
Waarderingen: Brian

Hahaha ik moet hier wel een beetje om lachen eigenlijk. Als je dan zo'n artikel schrijft, tip dan wat leuke mid-/undercard namen die de gemiddelde bezoeker nog niet kent. Nu zijn het letterlijk de headliners + alle tiktokhits van het afgelopen jaar. Dit is hetzelfde niveau als die 'festivaltips' van laatst.

Dit zal wel beter cateren naar het publiek die op de links klinkt denk ik. Grote kans dat die er ook voor zorgen dat dit forumgedeelte online kan blijven haha

''De 10 eettentjes die je niet moet missen! Patat, pizza, loempia's en broodjes kroket......!''

Laatst bewerkt:
Wilde vorig jaar ook naar Beef Chief maar daar stond steeds zo'n enorme thunderrij dat het toch iets werd waar ik niet zo lang moest wachten. Was echt een heel chill hoekje van het terrein maar uiteindelijk alleen wat bier gedronken daar.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Oeh, houd van deze vragenlijst! Veel mensen zeggen Twigs op 1, maar ze stond ook al 1 bij DTRH; denk toch dat 3voor12 niet twee keer dezelfde act op 1 wil.
Voor mij:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Mula B
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
DJ Travella
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
CEM b2b Pariah / Chappel
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Nemzzz
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Horsegiirl/Fontaines DC
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Sofia Isella

Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Bierspelletjes bij de tent/Mensen boren
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Pulled Paddos
Waar kijk je het meest tegenop?
Dat het weet voorbij gaat vliegen
Wat wordt het drukst bezochte optreden op LL?
Ja KiKi en Job
Welk optreden wordt door 3voor12 op nummer één gezet?
Altijd een act waar ik niet ben geweest, dus dit jaar Vampire Weekend?

• Leuk
Waarderingen: Dante en Novis95
Eerste keer twee festivals; eerst DTRH en nu volgende week Lowlands, ben erg benieuwd welke de ander gaat overtreffen, en of dat iets is wat ik uberhaupt zou willen :unsure:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Gotu Jim/ JobJobseKiki

Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
London Grammar
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Royel Otis, ook al gezien op dtrh, daarom zo goed :)
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Chappel Roan
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Jamie Xx
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Still Woozy of Sub Focus

Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
28 Years later film
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Rotdog duh
Waar kijk je het meest tegenop?
Eerste maal alle spullen sjouwen naar de tent
Wat wordt het drukst bezochte optreden op LL?
Chappel Roan
Welk optreden wordt door 3voor12 op nummer één gezet?
Zal wel weer FKA Twigs zijn, vind ik zwaar overrated

In die podcast van het blokkenschema zit een interview met de man die het licht van de Bravo, India en X-ray heeft ontworpen dit jaar. Zelfde gast die bijvoorbeeld het licht van de Staat en JBN heeft gedaan. Daar had hij wel een paar interessante dingen te zeggen.

De Bravo had dan de focus op licht, de India op video en de X-ray krijgt een soort centerpiece achtig iets. Ben wel benieuwd wat ze dan met die India willen gaan doen. Als het moet opwegen tegen de bravo verwacht ik dan wel iets zoals de bravo 2022, met die blokken van video. Het gaat iig vast erg vet worden!

Ik vind het wel goed dat ze hier bewust mee bezig zijn. Ik merkte vorig jaar wel een aantal keer dat ik de bravo verkoos boven de andere tenten, alleen maar omdat ik die led-bal zo mega vet vond hahaha
Cheers, dat had ik gemist. Ik kijk uit naar een Bravo die wat levendiger wordt qua visuals, wat meer verbinding. Dat idee van de donkere technobunker kennen we onderhand wel.

Users who are viewing this thread