Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou mijn geld inzetten op:
- A$SAP - Ki/ki b2b Job Jobse,
- Chapell Roan - Vampire Weekend
- QOTSA - Fontaines D.C
Qua dagindeling kan het natuurlijk wat verschillen maar met de geruchten van het wegvallen van Charli xcx, lijkt mij dit het meest logische.
Ik had een klote dag gisteren en trok het even niet dat Charli nier kwam, maar ik neem alles terug wat ik gisteren zei. Fantastische line-up, misschien wel de beste sinds ik ga.
Qua middlecard moet dit wel een van de beste LL jaren in lange tijd zijn. Zoveel namen die we hier als halve headliners zagen, gewoon in de buik van het programma.
Qua middlecard moet dit wel een van de beste LL jaren in lange tijd zijn. Zoveel namen die we hier als halve headliners zagen, gewoon in de buik van het programma.
Je krijgt de volgende headliners; band die vorig jaar af deed zeggen + een grote hiphop artiest + een enorm snel gegroeide artiest in het afgelopen jaar
Niet heel wild van de headliners, verder een hele toffe eerste lading namen! Zolang Fontaines DC en Kiki&JJ niet clashen is de lineup nu al geslaagd voor mij