Lowlands 2025

Donderdag inderdaad altijd bij de camper maar de rest van de de dagen toh wel pieken. De zondagnacht staat er om bekend altijd tot 04:00 wel artiesten te hebben die ik wil zien. Ook dit jaar is de Inda weer de tent voor de late zondga uren, maar Basshall in de Heini kan natuurlijk ook niet gemist worden.
En eigenlijk wil ik ook nog wel bij de Flexican in de Hacienda kijken..... wordt weer druk.
Daarnaast is de zondagnacht ook altijd de leukste nacht!

Vorig jaar voor de eerste keer naar Lowlands, zin in het festival en geen zin in kamperen (hekel aan kamperen). Het was echt fantastisch, maar toen was het plan donderdag rustig aan doen. Maar toen we eenmaal alle bekenden bij elkaar hadden in het zonnetje gingen de biertjes hard, vrijdag ochtend meest brakke ochtend van het weekend 😂. Vrijdag en zaterdag gewoon lekker de dag beleven en ‘s avonds vol gas. Op zondag kapot wakker geworden. Dus begonnen met biertjes drinken (heerlijk in t zonnetje in de ochtend - camping life dat ik waardeer) tot ik niet meer kon, uiteindelijk om 2 uur weer in de tent.

Dit jaar weer! Ken weer bar weinig van de line up buiten de DJ’s. Dus kunnen weer lekker op ontdekking.

Ook mooi dat we met een bij elkaar geraapt zooitje aan vrienden en bekenden gaan en dat dat juist erg gezellig maakt.

De sweetspot qua dalende ticketprijzen lijkt voor bij. Denk dat veel late deciders met het mooie weer in het vooruitzicht de knoop nu gaan doorhakken .

• Leuk
Waarderingen: eva84
Na lange afwezigheid klim ik weer in de pen. Al vier jaar denk ik dat het m'n laatste LL wordt, omdat DTRH me toch meer aanspreekt en m'n vrienden erheen gaan. En tot nu heeft de line-up, nieuwe vrienden of m'n dochter me telkens een excuus gegeven om toch (mee) te gaan. Dit jaar is er geen excuus en dus stond ik voor de keuze: ga ik alleen! De line-up sprak me niet enorm aan dus begonnen met inluisteren. En er gebeurde iets supergrappigs...ik werd niet enthousiaster. En toch trok me dat juist over de streep om wel te gaan en weer lekker nieuwe dingen te ontdekken. Dit is mede te danken aan jullie verhalen!
Ben heel benieuwd naar jouw ervaring!

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ik heb wel meer dan 3 tenten bij een camper zien staan. Maar ik zou ze pas opzetten als de straat vol is en de controle vrijwilligers weg zijn. Ze zullen er niets van zeggen zolang de brand gang leeg blijft.
Slim, goeie tip ;)

De interactieve kaart werkt ook weer in de app. Via de zoekfunctie zoeken op bijv vegan en dan kom je een heel eind!
Nog niet veel nieuwe eettentjes. Amaro’s vuurkeuken klinkt goed.

Benieuwd of de allergenen/vega/vegan en prijzen erbij komen te staan per gerecht

Daarnaast is de zondagnacht ook altijd de leukste nacht!
En ook rustiger! Das ook echt heerlijk.

Echt nooit begrepen dat je dan in de avond al naar huis gaat.

Donderdag is het wat betreft muziek toch niet bepaald boeiend? Hoogstens gezellig op de camping.

Weer wordt ook top. Niet te warm, niet te koud en droog

.

Sommige mensen hebben minder met het nachtprogramma

Of willen maandag de drukte voor zijn

Of willen lekker in hun eigen bed slapen na hun favoriete acts te hebben gezien

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ja dat zal allemaal wel maar dan mis je toch een hoop moois denk ik. De volle ervaring is toch het beste.

Ooit keer op Solar geweest en toen hadden we een hotel. Was het toch net niet.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske

Helemaal mee eens. Rustig aan doen of naar huis gaan is echt geen optie op de LL zondag.
Ga dit jaar zelfs met de trein/bus naar LL zodat ik zondag tot het gaatje kan gaan zonder een gevaar op de weg te zijn🤣.
Donderdag is het wat betreft muziek toch niet bepaald boeiend? Hoogstens gezellig op de camping.
Ook helemaal eens. Op donderdag tijdens de (wmb saaaie) Silent Disco je kruit verschieten, gaat er bij mij niet in.

• Leuk
Waarderingen: CVS en eva84
Camping is gewoon 60% van de festival ervaring vind ik.

Ik zou ook niet snel een Centerparcs huisje boeken voor Lowlands. Zie mezelf sws niet naar dat park fietsen om 3u snachts

Enige wanneer ik het zou overwegen is wanneer er geen camper camping optie is. Puur omdat mn lijf het niet meer trekt om op de grond op een luchtbed te liggen

Ik overleef het tegenwoordig nog ternauwernood tot zondagmiddag/avond, dan is de pijp helaas wel echt leeg. En inmiddels met een kleine draak thuis heb ik minimaal 1 nacht “normale” slaap wel nodig om de volgende dag weer een soort van leuke ouder te kunnen zijn.

De eeuwige jeugd bestaat helaas niet, geniet ervan zolang het kan! 😅

In onze groep moeten enkele gewoon weer werken die maandag. Of ze hebben niet langer dan zondag/maandag ochtend oppas voor de kinderen.

Volgend jaar zijn we ook weer heel vroeg met de schoolvakantie en dan beginnen de maandag na lowlands gelijk weer de lessen. Wij hebben bijvoorbeeld al 3 leraren in de groep, die moeten toch echt zondagmiddag dan weer naar huis.

Users who are viewing this thread