Na lange afwezigheid klim ik weer in de pen. Al vier jaar denk ik dat het m'n laatste LL wordt, omdat DTRH me toch meer aanspreekt en m'n vrienden erheen gaan. En tot nu heeft de line-up, nieuwe vrienden of m'n dochter me telkens een excuus gegeven om toch (mee) te gaan. Dit jaar is er geen excuus en dus stond ik voor de keuze: ga ik alleen! De line-up sprak me niet enorm aan dus begonnen met inluisteren. En er gebeurde iets supergrappigs...ik werd niet enthousiaster. En toch trok me dat juist over de streep om wel te gaan en weer lekker nieuwe dingen te ontdekken. Dit is mede te danken aan jullie verhalen!
Ik ga weer onbevangen naar Lowlands met slechts enkele "must sees" waarvan ik de meeste al gezien heb. Lekker ontdekken dus en loslaten. Ondertussen staat er al weer aardig wat op mn lijstje maar is vooral het vrij gevoel dat zo lekker is!
Wel apart (en een tikkie spannend) op alleen te gaan. Mezelf kennende maak ik snel een praatje en leg ik makkelijk contact. Ik heb me al gemeld op her solo naar LL topic! Wanneer is de festileaks meet-up?
Mijn top 10 in willekeurige volgorde:
- FKA
- QSTA
- Joep Beving
- Weval
- London Grammar
- Fontaines DC
- Horace Andy
- Jamie XX
- NNO
- Tramhaus
O.a. nieuwsgierig naar: Marathon, Boko Yout, Deadletter, Warmduscher, Montell Fish, BBY, The Dare, The Blessed Madonna, Lola Youg en MK Gee
Ik ga de komende weken een doorverkoop kaartje voor weinig scoren.
Op naar ons geliefde festival, en mocht dit mn laatste keer zijn dan verwacht ik dat we er een legendarische van maken!