Lowlands 2025

Weet iemand de openingstijden van het oehlalaantjehotel? Asking for a friend.

En op vrijdagochtend nog een plek voor 3 tentjes? Kan prima op camping 0 of 6 of godonmogelijke missie?
Retweet.

+ ben benieuwd of de aantallen te koop kaarten hard dalen, nu de weersverwachting er zo zonnig bijligt.

Oké hierbij mijn mustvsees

Club haug comedy! Afgelopen zaterdag weer achter het net gevist in Rotterdam dus hier moet ik bij zijn

De lowlands kerstshow. I mean, kersttruien? Gourmetten? Count me in.

Grease sing a long! ITS A GREASE LIGHTING (geen verdere uitleg nodig lijkt me).

Hans worst (idem)

Is het oehlalaantje er eigenlijk weer?

Dat waren ze wel. Alles wat ik verder nog mee mag maken is pure winst!
Stefano Keizers heeft nog wat tips!

Na lange afwezigheid klim ik weer in de pen. Al vier jaar denk ik dat het m'n laatste LL wordt, omdat DTRH me toch meer aanspreekt en m'n vrienden erheen gaan. En tot nu heeft de line-up, nieuwe vrienden of m'n dochter me telkens een excuus gegeven om toch (mee) te gaan. Dit jaar is er geen excuus en dus stond ik voor de keuze: ga ik alleen! De line-up sprak me niet enorm aan dus begonnen met inluisteren. En er gebeurde iets supergrappigs...ik werd niet enthousiaster. En toch trok me dat juist over de streep om wel te gaan en weer lekker nieuwe dingen te ontdekken. Dit is mede te danken aan jullie verhalen!

Ik ga weer onbevangen naar Lowlands met slechts enkele "must sees" waarvan ik de meeste al gezien heb. Lekker ontdekken dus en loslaten. Ondertussen staat er al weer aardig wat op mn lijstje maar is vooral het vrij gevoel dat zo lekker is!

Wel apart (en een tikkie spannend) op alleen te gaan. Mezelf kennende maak ik snel een praatje en leg ik makkelijk contact. Ik heb me al gemeld op her solo naar LL topic! Wanneer is de festileaks meet-up? :giggle:

Mijn top 10 in willekeurige volgorde:
  • FKA
  • QSTA
  • Joep Beving
  • Weval
  • London Grammar
  • Fontaines DC
  • Horace Andy
  • Jamie XX
  • NNO
  • Tramhaus
O.a. nieuwsgierig naar: Marathon, Boko Yout, Deadletter, Warmduscher, Montell Fish, BBY, The Dare, The Blessed Madonna, Lola Youg en MK Gee

Ik ga de komende weken een doorverkoop kaartje voor weinig scoren.

Op naar ons geliefde festival, en mocht dit mn laatste keer zijn dan verwacht ik dat we er een legendarische van maken!

Zojuist naar LAIR geluisterd, die band speelt dus met een soort dakpan die omgetoverd is tot gitaar echt hele lijpe funk/soul achtige muziek, mijn lijstje met activiteiten en bands die ik wil checken begint nu wel echt de spuigaten uit te lopen

Haha hier precies hetzelfde! Vandaag dat album geluisterd van Oceanic met Greetje Bijma en helemaal enthousiast geworden van die rare sounds en gegoochel met stem, zang en synths. Weer een hartje erbij in de app. Op zondag om 13:15 in de Xray, dat wordt m’n best doen om na een late zaterdag op tijd te zijn…

• Leuk
Waarderingen: Joris
Na lange afwezigheid klim ik weer in de pen. Al vier jaar denk ik dat het m'n laatste LL wordt, omdat DTRH me toch meer aanspreekt en m'n vrienden erheen gaan. En tot nu heeft de line-up, nieuwe vrienden of m'n dochter me telkens een excuus gegeven om toch (mee) te gaan. Dit jaar is er geen excuus en dus stond ik voor de keuze: ga ik alleen! De line-up sprak me niet enorm aan dus begonnen met inluisteren. En er gebeurde iets supergrappigs...ik werd niet enthousiaster. En toch trok me dat juist over de streep om wel te gaan en weer lekker nieuwe dingen te ontdekken. Dit is mede te danken aan jullie verhalen!

Ik ga weer onbevangen naar Lowlands met slechts enkele "must sees" waarvan ik de meeste al gezien heb. Lekker ontdekken dus en loslaten. Ondertussen staat er al weer aardig wat op mn lijstje maar is vooral het vrij gevoel dat zo lekker is!

Wel apart (en een tikkie spannend) op alleen te gaan. Mezelf kennende maak ik snel een praatje en leg ik makkelijk contact. Ik heb me al gemeld op her solo naar LL topic! Wanneer is de festileaks meet-up? :giggle:

Mijn top 10 in willekeurige volgorde:
  • FKA
  • QSTA
  • Joep Beving
  • Weval
  • London Grammar
  • Fontaines DC
  • Horace Andy
  • Jamie XX
  • NNO
  • Tramhaus
O.a. nieuwsgierig naar: Marathon, Boko Yout, Deadletter, Warmduscher, Montell Fish, BBY, The Dare, The Blessed Madonna, Lola Youg en MK Gee

Ik ga de komende weken een doorverkoop kaartje voor weinig scoren.

Op naar ons geliefde festival, en mocht dit mn laatste keer zijn dan verwacht ik dat we er een legendarische van maken!
Ook benieuwd naar Deadletter!

Ik vind ook wel
Een vriend van mij piekt altijd op de donderdag, echt tot het extreme (uurtje of 6 laveloos bij tent aangekomen). Op vrijdag zaterdag en zondag is die echt helemaal niks meer waard. Elke maandag roept ie: volgend jaar doe ik het écht anders!
Maar het gaat al jaren op deze manier. Knaldrang noemen we dat :p

Dus ja die moet zeker in de startergids.
Donderdag bouwen wij op naar de vrijdagavond. Vrijdag avond/nacht pieken en zaterdag afhankelijk van de kater en zondag gewoon chill en op tijd stoppen met drinken zodat we maandag weer oke zijn.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Hi! Weet iemand of je een schaduwdoek/tarp mee mag nemen op de glammping?
Soms. De ene keer willen ze niet dat je iets aan hun tent vastmaakt. Een andere keer vinden ze alles goed. Party tenten heb ik nog nooit gezien op de gllamping. Wij nemen meestal een parasol mee (en een standaard die je in de klei kunt boren/draaien)

Iemand die Vampire Weekend in de Afas gezien heeft? Hoe komt dat laatste album live over? Ik vind het oprecht een van de allerbeste indiealbums die ik ooit gehoord heb maar er gebeurd qua instrumentatie zoveel dat ik me afvraag of dat live ook allemaal zo prachtig klinkt als op het album.

Iemand die Vampire Weekend in de Afas gezien heeft? Hoe komt dat laatste album live over? Ik vind het oprecht een van de allerbeste indiealbums die ik ooit gehoord heb maar er gebeurd qua instrumentatie zoveel dat ik me afvraag of dat live ook allemaal zo prachtig klinkt als op het album.
In de Afas speelden ze met een bezetting van een man of.. 8? Het was mijn concert van het jaar.

Ik vind ook wel

Donderdag bouwen wij op naar de vrijdagavond. Vrijdag avond/nacht pieken en zaterdag afhankelijk van de kater en zondag gewoon chill en op tijd stoppen met drinken zodat we maandag weer oke zijn.
“vroeger” altijd op donderdag al door het geluid. Tegenwoordig chillen voor de caravan en misschien een klein oogje op het terrein. Vrijdag en zaterdag vol gas, dag en nacht. Zondag klein piekje nog een zo rond 00:30/01:00 slapen in de caravan.
Ik schrijf 44 jaar oud en dit wordt mijn 16e flight to Paradise. Vamossss!🤙

Voor mij ook één van de concerten van het jaar. Dus hoop dat ze met dezelfde bezetting ook op LL spelen.

Donderdag inderdaad altijd bij de camper maar de rest van de de dagen toh wel pieken. De zondagnacht staat er om bekend altijd tot 04:00 wel artiesten te hebben die ik wil zien. Ook dit jaar is de Inda weer de tent voor de late zondga uren, maar Basshall in de Heini kan natuurlijk ook niet gemist worden.
En eigenlijk wil ik ook nog wel bij de Flexican in de Hacienda kijken..... wordt weer druk.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz

Users who are viewing this thread