Lowlands 2025

Ik kan mij er niet echt aan storen eigenlijk. Vind het allemaal wel prima en snap wel dat het nodig is. De muziek en sfeer heeft er niet onder te leiden vind ik.
Ik ook niet hoor, stoor me sws niet zo snel. Het is alleen jammer dat het festival zo McDonaldiseert. Sommige dingen zijn erg, dit soort dingen zijn jammer.

Ik ook niet hoor, stoor me sws niet zo snel. Het is alleen jammer dat het festival zo McDonaldiseert. Sommige dingen zijn erg, dit soort dingen zijn jammer.
Ik vond alleen dat KIA gedoe een beetje overdreven, zoveel ruimte voor zoiets onbenulligs (wie gaat er een auto kiezen tijdens Lowlands??). Maar zelfs daar zag ik mensen genieten met tafeltennis etc. Dan vind ik het allemaal prima.

Ik vond alleen dat KIA gedoe een beetje overdreven, zoveel ruimte voor zoiets onbenulligs (wie gaat er een auto kiezen tijdens Lowlands??). Maar zelfs daar zag ik mensen genieten met tafeltennis etc. Dan vind ik het allemaal prima.
Ik had die hele KIA stand gemist, als je op een van de eerste campings staat kom je daar eigenlijk niet voorbij

Sponsoring is ook veel meer een overdracht of een versterking van imago dan dat er iets verkocht wordt. Ziggo + Ajax + Champions League, bijvoorbeeld. KPN + schaatsen, als oer-Nederlands.

Ik kan mij er niet echt aan storen eigenlijk. Vind het allemaal wel prima en snap wel dat het nodig is. De muziek en sfeer heeft er niet onder te leiden vind ik.
Lag vooral online vooraf de nadruk heel erg op de sponsors (ook nog in het terreinfilmpje). Deel wel je mening. Groot festival kan niet meer zonder sponsors en als daarbij budget overblijft voor de muziek, dan is dat juist goed.

Wie nu nog kaarten probeert te doorverkopen via Ticketswap is eigenlijk niet goed wijs.

Anyway, als je een kaartje via Ticketswap aanbiedt, wat al een ingewikkeld proces is omdat de kaartjes uiteindelijk enkel via Ticketmaster kunnen worden doorgestuurd, gaat dat als volgt:

Aanbieden voor: 309 euro
Je ontvangt per ticket je prijs min 5% servicekosten: 293,55 euro
Koper betaalt per ticket je prijs plus 7% servicekosten en 3% transactiekosten: 340,55

Via Ticketmaster, iets van twee klikken op de site:

Aanbieden voor: 299 euro
Je ontvangt: 299 euro
Koper betaalt: 304,98
Bizar inderdaad.. Maar het nadeel van Ticketmaster is dat alleen de originele koper een ticket kan aanbieden via de resale. Met een doorgestuurd ticket kan het niet. Dan is Ticketswap wel een fijne optie.

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden
Ik heb zelf ook weinig last gehad van de sponsoring op Lowlands vorig jaar (KIA was wel overbodig). Sterker nog als het iets leuks toevoegt aan je festival vind ik het geen enkel probleem. Miele Powerwash, vluchtelingenwerk badkamer, Douwe Egberts koffiecafe, CocaCola bar op het water bij de Alpha, secret Heineken bar achter de Alpha en vorig jaar bij de Bravo. Vond ik allemaal prima toevoegingen aan het festival.

Ik heb zelf ook weinig last gehad van de sponsoring op Lowlands vorig jaar (KIA was wel overbodig). Sterker nog als het iets leuks toevoegt aan je festival vind ik het geen enkel probleem. Miele Powerwash, vluchtelingenwerk badkamer, Douwe Egberts koffiecafe, CocaCola bar op het water bij de Alpha, secret Heineken bar achter de Alpha en vorig jaar bij de Bravo. Vond ik allemaal prima toevoegingen aan het festival.
'Last' heb ik van geen enkele merk activatie. Veel vind ik leuk, passend en slim, zoals de vodafone oplaadheuvel met winacties, de Powerwash een legende (waar k vooral snel langs liep, maar wel kon genieten van de mensen met dikke pret binnen) maar inderdaad Kia, Hornbach of YSL make-up?

De secret Heineken bar is mij ontgaan. Vertelllll?

Ineens schiet me een LLtelevisie filmpje te binnen, via een dixi?
Uit mijn hoofd was dit in 2018, je had een geheime deur naast de Alpha ,(vlakbij de toiletten) en met een sleutel kon je deze openen. Die sleutel kon je krijgen van iemand die over het terrein liep en waarbij je een opdracht moest doen. Wij zijn toen gewoon naar binnen gegaan door achter een groepje aan te lopen. De bar zat letterlijk op het podium van de Alpha aan de zijkant en was van donker glas. Dus je kon ook een gedeelte van het podium zien.
Vorig jaar was de bar niet echt meer secret en zat die gewon links van de Bravo, maar je kon er nogsteeds echt bier uit glas drinken.

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops

Users who are viewing this thread