Lowlands 2025

Heb je dat eerder gedaan? Wat zijn de openingstijden, enig idee?
Ja vorig jaar ook, de douches zijn elke dag (behalve donderdag) open van 11;00 tot 22:00, toiletten volgens mij tot het terrein dicht gaat bij de Heineken (11:00 tot 03;00?). De douches zijn wel echt heel druk tussen 11:00 en 13:00.

Als je er maar een paar keer los gebruik van maakt is het waarschijnlijk goedkoper om gewoon elke keer te betalen (1 muntje voor toilet, 3 voor douche dacht ik). Maar zelf vorig jaar door de onbeperkte toegang, heel veel gebruik van gemaakt. Ook bijvoorbeeld als ik me even wilde insmeren, of deo of gel ofzo nodig had of mijn flesje wilde vullen met water met een smaakje. Staat bij de toiletten een wastafel met dat soort dingen.

Ik had nooit verwacht dat ik dit zou kopen, maar soms word ik gek van die rijen overal. Voor dit geld wil ik het eens proberen.

Ik lees ook dat er handdoeken, zeep, shampoo en deo etc bij in zitten?

Ja vorig jaar ook, de douches zijn elke dag (behalve donderdag) open van 11;00 tot 22:00, toiletten volgens mij tot het terrein dicht gaat bij de Heineken (11:00 tot 03;00?). De douches zijn wel echt heel druk tussen 11:00 en 13:00.

Als je er maar een paar keer los gebruik van maakt is het waarschijnlijk goedkoper om gewoon elke keer te betalen (1 muntje voor toilet, 3 voor douche dacht ik). Maar zelf vorig jaar door de onbeperkte toegang, heel veel gebruik van gemaakt. Ook bijvoorbeeld als ik me even wilde insmeren, of deo of gel ofzo nodig had of mijn flesje wilde vullen met water met een smaakje. Staat bij de toiletten een wastafel met dat soort dingen.
Hoe zijn de rijen voor de toiletten? Druk?

Ik had nooit verwacht dat ik dit zou kopen, maar soms word ik gek van die rijen overal. Voor dit geld wil ik het eens proberen.

Ik lees ook dat er handdoeken, zeep, shampoo en deo etc bij in zitten?
Klopt, dat krijg je daar allemaal. Ik heb ook wel is besloten (na de regenbui op vrijdag), toen ik het echt ijskoud had om even een warme douche te pakken daar op het festival terrein omdat het lekker rustig was.

Het is dus wel zo, dat zeker in de ochtend en de begin middag de rijen daar voor de douche lang kunnen zijn, aangezien ze dan op de camping waarschijnlijk ook het langst zijn. Qua toiletten eigenlijk nooit heel lang in de rij hoeven staan. Maar had ook het idee dat niet iedereen wist dat daar een toilet was. Dus hoop nu niet dat er dit jaar massaal gebruik van gemaakt gaat worden. En achja, anders heb je 25 euro aan het goede doel gegeven ;)

Laatst bewerkt:
Klopt, dat krijg je daar allemaal. Ik heb ook wel is besloten (na de regenbui op vrijdag), toen ik het echt ijskoud had om even een warme douche te pakken daar op het festival terrein omdat het lekker rustig was.

Het is dus wel zo, dat zeker in de ochtend en de begin middag de rijen daar voor de douche lang kunnen zijn, aangezien ze dan op de camping waarschijnlijk ook het langst zijn. Qua toiletten eigenlijk nooit heel lang in de rij hoeven staan. Maar had ook het idee dat niet iedereen wist dat daar een toilet was. Dus hoop nu dat er dit jaar massaal gebruik van gemaakt gaat worden. En achja, anders heb je 25 euro aan het goede doel gegeven ;)
Ook net aangeschaft, thanks voor deze tip!

Wie nu nog kaarten probeert te doorverkopen via Ticketswap is eigenlijk niet goed wijs. Ik verkoop mijn kaartje, omdat ik als vrijwilliger via 013 naar Lowlands kan. Sinds dit jaar een minder goede deal dan de jaren ervoor, want voor het eerst moet je twee diensten werken als vrijwilliger: op donderdag, vrijdag of maandag (in in ieder geval in het geval van 013). Maar even geen baan nu, gratis vervoer en als eerste de tent neer kunnen zetten trokken me toch over de streep.

Anyway, als je een kaartje via Ticketswap aanbiedt, wat al een ingewikkeld proces is omdat de kaartjes uiteindelijk enkel via Ticketmaster kunnen worden doorgestuurd, gaat dat als volgt:

Aanbieden voor: 309 euro
Je ontvangt per ticket je prijs min 5% servicekosten: 293,55 euro
Koper betaalt per ticket je prijs plus 7% servicekosten en 3% transactiekosten: 340,55

Via Ticketmaster, iets van twee klikken op de site:

Aanbieden voor: 299 euro
Je ontvangt: 299 euro
Koper betaalt: 304,98
Vandaag alle kaartjes verkocht voor 304,98 euro. Duurde dus nog 48 uur. Ik was wel de goedkoopste aanbieder, inmiddels een stuk meer voor deze prijs.

Het is dus wel zo, dat zeker in de ochtend en de begin middag de rijen daar voor de douche lang kunnen zijn, aangezien ze dan op de camping waarschijnlijk ook het langst zijn. Qua toiletten eigenlijk nooit heel lang in de rij hoeven staan. Maar had ook het idee dat niet iedereen wist dat daar een toilet was. Dus hoop nu niet dat er dit jaar massaal gebruik van gemaakt gaat worden. En achja, anders heb je 25 euro aan het goede doel gegeven ;)
Zo dit is handig zeg. Dus je kunt gewoon op een loos moment ff daarheen om te douchen zonder langs je tent te moeten om een handdoek etc te halen? Top!

'Last' heb ik van geen enkele merk activatie. Veel vind ik leuk, passend en slim, zoals de vodafone oplaadheuvel met winacties, de Powerwash een legende (waar k vooral snel langs liep, maar wel kon genieten van de mensen met dikke pret binnen) maar inderdaad Kia, Hornbach of YSL make-up?

De secret Heineken bar is mij ontgaan. Vertelllll?
Je had vorig jaar naast de Bravo (bij alle andere merken) een container waar je doorheen kon lopen om 5 verschillende Heineken biertjes te proeven. Het was leuk, maar precies wat je van Heineken speciaalbier kan verwachten! Een beetje waterig. Maar leuk om een keer Heineken weissbier te drinken!

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en Flynn
Zo dit is handig zeg. Dus je kunt gewoon op een loos moment ff daarheen om te douchen zonder langs je tent te moeten om een handdoek etc te halen? Top!
Dat spreekt mij ook het meeste aan…
Nog ff en ik ga ook nog op de glamping staan 😜

Dat spreekt mij ook het meeste aan…
Nog ff en ik ga ook nog op de glamping staan 😜
Hahah ik heb altijd de glamping afgezworen, tot ik in 2022 per se kaartjes wilde en alleen de Glamping + tickets nog over waren. Dus gedaan. En nu zijn we om. We gaan weer glampen 😅

Verwachten we nog andere samenwerking op het podium in het LL weekend?

Kan er om eerlijk te zijn vooraf niet bijzonder veel bedenken, meestal zit het voornamelijk in de Nederlandse shows. Bij Frenna is de kans aanwezig natuurlijk, ik zou het tof vinden als NNO iets combineert met artiesten, Faber bij Gotu Jim wellicht? Goldband / Karel bij Maan lijkt me logisch, idem voor Mula B. Bij Sef zou Abel ook nog wel kunnen komen, of Willem (zoals vorig jaar) en bij Not A Fan verwacht ik Gotu Jim wel op het podium ;)

Internationaal zie ik niet heel veel, maar moet toegeven dat mij kennis er vaak ook te summier voor is.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread