Lowlands 2025

Het nieuwe album van Sef is wederom echt fantastisch, die man is echt met een generational run bezig. Gaat sowieso een van de vetste shows van het weekend worden voor mij!

Inderdaad een goed album! Sef zal daarnaast ook wel iets bijzonders bedenken voor zijn eerst solo show op Lowlands, dus verwacht inderdaad ook dat deze show de moeite waard gaat zijn.

Dit gaat goed werken met het nieuwe album ja! Hopelijk in een tent :)

Heineken of wellicht Bravo lijkt me het meest logisch?

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Als Sef nou op de zaterdag staat en S10 komt ook even langs, kan die mooi samen met Joep Beving & S10 het origineel en de cover van het nummer de Leven spelen.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Haha ja de Bravo openen zou ook nog kunnen natuurlijk, net zoals Donnie deed paar jaar terug.
Bravo is wel stuk sfeervoller dan op de Alpha. Maar zie hier nog wel is heel veel mensen op afkomen. Nieuwe nummers en album krijgen ook best wel wat airtime (op 3fm).

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik ben ook het album aan het luisteren, klinkt erg goed.

Sef gezien op Paaspop en met die show + lichtshow is de Bravo de beste plek. De Alpha zou zonde zijn.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Mijn gevoel zegt dat als je Sef in de Heineken zet op de spot van Willem vorig jaar, de tent echt uitpuilt.

Ja zou kunnen, volgens mij hebben ze qua clubtour dit / vorig jaar vergelijkbare zalen en kaartverkopen gehad. Sef stond nochtans bij 013 in de kleine zaal 600 capaciteit) en Willem deed bij de Effenaar de grote zaal (800 tickets verkocht). Paradiso verkochten ze daarentegen gemakkelijk uit. Ben het met je eens dat Sef op Lowlands waarschijnlijk iets populairder is. Opener van de Bravo zou top zijn, dan heb ik in ieder geval geen vervelende clashes.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Zou goldkimono dan die alpha openingsspot krijgen? Nederlandse artiest met ook een net nieuw album(overigens erg aan te raden!). Staat eind dit jaar ook weer in Paradiso, twee keer Tivoli, 013 grote zaal enz.

Ja zou kunnen, volgens mij hebben ze qua clubtour dit / vorig jaar vergelijkbare zalen en kaartverkopen gehad. Sef stond nochtans bij 013 in de kleine zaal 600 capaciteit) en Willem deed bij de Effenaar de grote zaal (800 tickets verkocht). Paradiso verkochten ze daarentegen gemakkelijk uit. Ben het met je eens dat Sef op Lowlands waarschijnlijk iets populairder is. Opener van de Bravo zou top zijn, dan heb ik in ieder geval geen vervelende clashes.
Zo’n clubtour kun je inderdaad niet echt vergelijken. Overigens was DTRH mainstage vorig jaar niet per se vol dus Alpha zie ik niet zo gebeuren. Ik hoop op Bravo opener, fijn voor de clashes inderdaad ;)

• Leuk
Waarderingen: Davidd, Highsky en rrr
Zou goldkimono dan die alpha openingsspot krijgen? Nederlandse artiest met ook een net nieuw album(overigens erg aan te raden!). Staat eind dit jaar ook weer in Paradiso, twee keer Tivoli, 013 grote zaal enz.
Ik ben zelf geen groot fan van Goldkimono (laatste album vond ik op zich wel Ok), maar stond hij de laatste keer op Lowlands niet in de Lima? Is wel al drie jaar geleden hoor, maar toch, de Alpha lijkt me dan best groot. Tenzij hij echt enorm gegroeid is in populariteit, maar dat is dan een beetje langs me heen gegaan.

Ik ben zelf geen groot fan van Goldkimono (laatste album vond ik op zich wel Ok), maar stond hij de laatste keer op Lowlands niet in de Lima? Is wel al drie jaar geleden hoor, maar toch, de Alpha lijkt me dan best groot. Tenzij hij echt enorm gegroeid is in populariteit, maar dat is dan een beetje langs me heen gegaan.
Hij stond afgelopen DTRH op de main stage. Leuk voor wat het is, maar ik vond het erg braaf (lees: zoutloos)

• Leuk
Waarderingen: mgbss

Users who are viewing this thread