Lowlands 2025

Nieuwe nummer van Chappell Roan is wel verrassend haha

Ik begrijp werkelijk niet waarom een dure artiest zoals Chappell Roan, met een doelgroep (in mijn ogen) voor kinderen, wordt geboekt op een festival zonder dagkaarten. Lowlands verkoopt immers ook uit zonder Chappell. Het zou logischer zijn geweest om haar een afzonderlijk optreden in de Ziggo Dome te laten geven.

Ik begrijp werkelijk niet waarom een dure artiest zoals Chappell Roan, met een doelgroep (in mijn ogen) voor kinderen, wordt geboekt op een festival zonder dagkaarten. Lowlands verkoopt immers ook uit zonder Chappell. Het zou logischer zijn geweest om haar een afzonderlijk optreden in de Ziggo Dome te laten geven.
Omdat Lowlands ook gewoon een goede line-up wilt en daar zijn best voor doet.

Ook is die doelgroep echt wel ouder dan kinderen, haha

Nouja het is gelukkig niet zo ordinair als Sabrina Carpenter. Good Luck Babe vond ik oprecht een goede en daar hoorde ik wel kwaliteiten in, maar de rest doet me eigenlijk weinig. Maar toch nieuwsgierig om even te kijken.

Zo'n rare redenatie. Omdat het uitverkoopt hoef je een heel populaire artiest van nu niet te boeken?!? Als Lowlands dat lang volhoudt, verkoopt het natuurlijk niet meer uit.

• Winning
Waarderingen: LLoww en mattman

Users who are viewing this thread